druk op de weg

N.Holgerson

‘74 Guzzi
27 okt 2005
7.409
382
Noord-Holland
Is het jullie ook opgevallen dat er erg veel motoren op de weg zijn vandaag? Heb nu echt al een stuk of 20 sportmotoren gezien.

is er een evenement oid vandaag ? *O*
 
Ligt er aan waar je reed.
Heb er vandaag welgeteld, 2 gezien. :) :]
 
Moto event hengelo!
misschien dat er daarom zo veel zijn
Morgen ga ik er heen als promobabe van het MF-racingteam :) :P
 
Tussen Leiden en Rotterdam waren er ook een flink aantal aan het rijden :Y
Maar helaas weren er nog veel meer auto,s op de weg,... en naast de weg met een camera B|
 
Ik heb ook gereden vandaag...

wat een fout... d'r lag hier toch een hoop pekel :X


Maarja, het was wel weer even leuk *D
En goed voor de bike, hij staat toch al weer een week of 3 stil.



Ik heb trouwens ook een aantal motoren zien rijden idd, denk stuk of 10, over de hele dag geteld.
 
Vandaag moest toch effe het gas open.... iets teveel kilometers ingeblikt gereden de afgelopen weken (noodgedwongen ivm passagiers en lading) :r
 
Zelfs met een Beamer op de vluchtstrook gestaan. Deze aardige meneer met zoon achterop kwam even informeren wat er aan de hand was :}
Benzine op... Viva el reserve O-)
 
Ik heb er veel gezien vandaag tijdens het rondje MADracing / De Weer / huis, dus dat kan wel kloppen :)
 
Ik woon langs de N207 (Bergambacht/Lisse), Ik kan mij geen dag herinderen dat er niet minstens één motor per uur langskomt. Ook bij vorst ed. gaat het woonwerk gewoon door hier.

hulde aan de bikkels *O* *O*
 
Ben vandaag ook nog effe weg geweest op de tweewieler :] ,kwam onderweg nog wel twee motorrijders tegen ,was wel in de middag.
Kan alleen morgen wel erg gaan poetsen , m'n blauw/zwart/zilveren GSX-R is nu modder kleurig B|
(geen foto van gemaakt jammer genoeg, was wel een leuk gezicht)
Nooit geweten dat je off-road kan rijden met een superbike trouwens _O-
Ik heb vandaag meer modder dan asfalt gezien 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan