Druppellader

troep ,is net zoiets als je oplader voor je telefoon maar dan met z on schakelaar er op en volgens mij zijn dit ook nooit geen druppelladers
 
Mijn oplossing:

Je gaat naar een dealer van Honda grasmaaiers, zo van die mini-tractors. Je vraagt de man (of vrouw) een druppellader voor zulk een ding. Je krijgt identiek hetzelfde toestelletje dan er bij de Honda motordealer ligt MAAR , aan de helft van de prijs. Enigste verschil; Op de verpakking staat "HONDA GARDEN TOOLS".
Het kabeleindje met de benodigde stekker(voor bevestiging aan je accu) krijg je meegeleverd, de zekering die er tussen hoort haal je effe bij 'n autoshop, kost je 2 pleuro's.
Werkt op al de (motor)batterijen hier in huis.
 
Mijn oplossing:

Je gaat naar een dealer van Honda grasmaaiers, zo van die mini-tractors. Je vraagt de man (of vrouw) een druppellader voor zulk een ding. Je krijgt identiek hetzelfde toestelletje dan er bij de Honda motordealer ligt MAAR , aan de helft van de prijs. Enigste verschil; Op de verpakking staat "HONDA GARDEN TOOLS".
Het kabeleindje met de benodigde stekker(voor bevestiging aan je accu) krijg je meegeleverd, de zekering die er tussen hoort haal je effe bij 'n autoshop, kost je 2 pleuro's.
Werkt op al de (motor)batterijen hier in huis.

ik den k niet dat je hier goedkoper uit bent,
 
OPTIMATE III!!!

De beste druppellader die er is. Absoluut! Ik had eerst een el-cheapo merk, werkte voor geen meter. Toen een Optimate III gekocht, werkt prima. Er zit een stukje electro in die de accu niet alleen oplaad, maar ook steeds wat laat doen, zodat ie niet 'lui' wordt. En voor m'n BMW was het helemaal leuk, want ik heb er een 12v stekkertje aangezet en kan hem nu zo inprikken in de sigarettenstekker :)

Niet over nadenken dus, gewoon een Optimate III kopen :]

http://www.tecmate-int.com/optimate.htm
 
Laatst bewerkt:
OPTIMATE III!!!

De beste druppellader die er is. Absoluut! Ik had eerst een el-cheapo merk, werkte voor geen meter. Toen een Optimate III gekocht, werkt prima. Er zit een stukje electro in die de accu niet alleen oplaad, maar ook steeds wat laat doen, zodat ie niet 'lui' wordt. En voor m'n BMW was het helemaal leuk, want ik heb er een 12v stekkertje aangezet en kan hem nu zo inprikken in de sigarettenstekker :)

Niet over nadenken dus, gewoon een Optimate III kopen :]

http://www.tecmate-int.com/optimate.htm

Kostprijs???????????
 
Ik had 'm bij Safe Motors vandaan voor 59 euro. Op internet zal ie dus nog wel goedkoper te vinden zijn.
Dan is die van Honda garden tools toch voordeliger. Doet identiek hetzelfde met je accu, opladen, ontladen en op peil houden.
Op www.syen.it, onder products - battery charcher CB 01 vind je de gegevens van de lader ( die ds verdeeld word als Honda lader)

Groetjes,
 
Terug
Bovenaan Onderaan