DTR goes Limburg

Klinkt als een leuk ritje. Wel enorm veel kilometers. Dacht dat ik met dagtrips van 350km binnendoor al veel kilometers maakte:X
Ja, ja Rondjes om de kerk maak ik ook wel. Door-de-weeks 's avonds dan is 125km prima!

Je hebt een motor om te rijden! Daarom dagtrips door het hele land. (vanuit Midden-NL)
Van de waddenzee tot Z.Limburg tot de Hedwige-polder. (bestaat die nog steeds, of staat die inmiddels onder water?)
2 wkn terug was ik op Wieringen, vorige week in Delfzijl. Dit weekend in Midden-Limburg.

Nu is het natuurlijk niet altijd 600+ Maar 400 red ik toch wel gedurig.
Evengoed maak ik ook vele ritjes van 150-250km. Afhankelijk vh weer of andere bezigheden.
 
Inderdaad Motor is om te rijden,

Als ik ga toeren is het meestal op zaterdag(middag). Incidenteel ook wel een mooie zomeravond.

Mijn vaste rondje Zuid Limburg is 160/180km.

Maar rij ook regelmatig naar de Veluwe/Rijk van Nijmegen of Ardennen.



Zelf heb ik het ‘geluk’ dat ik vanuit Midden Limburg relatief snel in de Eifel of Luxemburg ben.

Vaak pak ik dan 1/1m5u autosnelweg (100/150km) dan route van 250km. En dan weer via autosnelweg terug. Dan zit ik inderdaad ook al snel boven de 500km
 
Ik woon dan wel in midden-NL, maar toch is Aken niet ver.
Nog voor dat alles weer 100 werd in NL was 2uur naar Aken-Brand goed te doen. (nu wrs een kwartier langer?)
Daar is prima horeca voor start met koffie en in de avond op terugweg 1 pintje. (niet meer)
Direct na Brand begint het klimwerk de Eiffel in. Kan je je de hele dag uitleven!
 
1e etappe afgelegd. In Noord Limburg bij mijn ouders op de bank. Hopen dat ik de 1e corona spuit goed overleef en dan morgen nog een stukkie tot de KFC :]
 
Ik woon dan wel in midden-NL, maar toch is Aken niet ver.
Nog voor dat alles weer 100 werd in NL was 2uur naar Aken-Brand goed te doen. (nu wrs een kwartier langer?)
Daar is prima horeca voor start met koffie en in de avond op terugweg 1 pintje. (niet meer)
Direct na Brand begint het klimwerk de Eiffel in. Kan je je de hele dag uitleven!
Klimwerk in de Eiffeltoren :? _O-
Of lekker :]door de Eifel. Wezenlijk nog wel een klein verschil _O-:9

en wat loopt iedereen altijd te klagen over dat prikkie, heb ze allebei al gehad. Geen centje pijn (of ik ben een grote stoere vent)

Maar helaas kan deze baas zijn nek nog niet verdraaien/gebruiken wegens een blessure die mij al weken van de motor houdt.

Wens jullie allen heel veel plezier in het ganse/verre Limbabwe. Tot de volgende rit dan maar
 
en wat loopt iedereen altijd te klagen over dat prikkie, heb ze allebei al gehad. Geen centje pijn (of ik ben een grote stoere vent)

Ik kom ook tot die conclusie. In mijn omgeving hoorde ik een boel horror verhalen over het gevoel van een heftige kater en ander gepiep. Ben blijkbaar ook een grote stoere vent.
 
Have fun! Hele mooie route, heb m afgelopen zondag gereden (kan vandaag niet), goed gemaakt @jbazelmans !! Weinig ander verkeer ook afgelopen zondag, enkel bij Kessel.....veel, veel, veel fietsers. Nogmaals have Fun
 
E37228C3-AE50-482F-80A2-050CC3D4644E.jpeg
606B2F49-6128-4A0E-8B96-6815E7A389B9.jpeg
 
Bedankt dat jullie gekomen zijn. Ik vond het erg gezellig en vooral leuk om het door De meesten overgeslagen Midden-Limburg te laten zien
 
Terug
Bovenaan Onderaan