Ducati Hypermotard part 5! - Pronto broaappoo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
net mijn hyper afgebouwd en een paar mooie fotos gemaakt :Y

full

full

full

full

full


close upjes

full

full

full

full


race kontje

full

full

full

full

full



voor en na :)

full

full
 
Laatst bewerkt:
Hehe het hangt een beetje af van hoeveel man willen komen.. 10 man ofzo heeft hij minder zin in hehe


Ik heb wel een auto parkeerplaats dus daar kunnen we wel wat hypers kwijt een nachtje
 
Akra is niet te koop want die heb ik zelf pas gemaakt. De slip on maar van akras zijn 52mm en daarna komt 56mm. De termi bochten die erop zitten hebben een slip on maar van 54mm dus dat past nooit.

Ik heb een bus gedraaid en die op mijn akra gelast waardoor het wel past. Ook heb ik de uitlaat bochten van termi een stuk ingekort waardoor de demper niet zo ver uit steekt en meer "in" de motor zit :Y

Demper tuning
full

full


Uitlaat voor het inkorten van de termi bochten
full


Na inkorten
full


Een heel karweitje maar het is best te doen :Y je kan het verschil het beste zien aan de positie van de sticker en de uitlaat beugel de afstand ertussen dan ;)
 
Laatst bewerkt:
Hehe het hangt een beetje af van hoeveel man willen komen.. 10 man ofzo heeft hij minder zin in hehe


Ik heb wel een auto parkeerplaats dus daar kunnen we wel wat hypers kwijt een nachtje

Als dat een serieus iets wordt heb ik 8 km van Maastricht ook nog wel een slaapplek of 5 a 6 en plek in de garage / onder de carport.
 
Afgelopen weekend de hyper weer een gestart, een rondje gemaakt en gewassen. Blijft toch wel een hele brute fiets...
 
Gister in de kou en wind de Hyper weer na 5 maanden gestart en gereden. Ja, blijft een beest *D 2e versnelling wegrijden met koude bandjes en je hebt alleen maar wielspin lol. Was weer even vergeten hoe leuk het rijdt
 
Ik zit te denken om een hyper 1100 aan te schaffen. Wordt voor huis-school ritjes in de zomer. 100km per dag. En daarnaast fun ritjes. Heb een 08 gezien met wat leuke opties. 28k gelopen. Zijn er specifieke dingen? Een aantal km waar er echt veel onderhoud aan zit te komen. Minpunten aan de 08?

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

geen bijzonderheden en minpunten
vragen
-heeft de motor schade gehad (zie dat originele spiegels en handels er niet op zitten)
-zit race uitlaat onder, als race ecu ook is gemonteerd(was bijgeleverd bij uitlaat) dan moet bij opstarten in het menu "racing" te voorschijn komen
-onderhoudsboekjes inkijken en navragen of de beurten daadwerkelijk zijn uitgevoerd bij dealer
-onderhoudshistorie nakijken en facturen vragen hiervan
-wanneer zijn de riemen vervangen, (onderhoudshistorie)

succes
 
Laatst bewerkt:
Ik zit te denken om een hyper 1100 aan te schaffen. Wordt voor huis-school ritjes in de zomer. 100km per dag. En daarnaast fun ritjes. Heb een 08 gezien met wat leuke opties. 28k gelopen. Zijn er specifieke dingen? Een aantal km waar er echt veel onderhoud aan zit te komen. Minpunten aan de 08?

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Voor minder geld heb je mijn 1100S met minder kilometers.

Motorshopper: Ducati Hypermotard 1100S
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan