Ducati Hypermotard part 5! - Pronto broaappoo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
is dit geen mooie 796 voor je?
Error

Is zeker een mooie 796, maar deze is wel weer net wat duurder(ook zonder sc systeem) en meer kilometers gelopen. En van die zwarte waar ik oog op heb heeft net zijn 12k beurt gehad. Maar weet natuurlijk niet wat de onderhoudshistorie van deze fiets is.
 
Is zeker een mooie 796, maar deze is wel weer net wat duurder(ook zonder sc systeem) en meer kilometers gelopen. En van die zwarte waar ik oog op heb heeft net zijn 12k beurt gehad. Maar weet natuurlijk niet wat de onderhoudshistorie van deze fiets is.
het is natuurlijk de vraagprijs :)
maar die zwarte is ook mooi :)
 
Ja inderdaad maar ga in april beginnen!
Maar ga trouwens morgen na motorbeurs om ook een helm aan te schaffen.
Zelf vind ik agv wel mooi merk maar heeft iemand hier ervaring met dit merk?
 
pas eerst de verschillende helmen. ik heb bijna alle merken gehad, en ze verschillen nogal. kijk dan evt wat voor modellen ze hebben.

daar kan je de motorbeurs goed voor gebruiken ;)
 
Ja inderdaad maar ga in april beginnen!
Maar ga trouwens morgen na motorbeurs om ook een helm aan te schaffen.
Zelf vind ik agv wel mooi merk maar heeft iemand hier ervaring met dit merk?
let wel op dat je een helm koopt voor noord europa,
soms staan er op de beurs stands die spullen verkopen die voor andere delen van de wereld zijn
dan kan het zijn dat hij niet lekker past of dat het visier niet het zelfde is en kan je hier in nederland geen visier kopen.
 
let wel op dat je een helm koopt voor noord europa,
soms staan er op de beurs stands die spullen verkopen die voor andere delen van de wereld zijn
dan kan het zijn dat hij niet lekker past of dat het visier niet het zelfde is en kan je hier in nederland geen visier kopen.

Lijkt me toch dat ze duidelijk aangeven voor wel deel van de wereld de helm geschikt is?
Maar een agv helm is toch gewoon goed voor noord europa lijkt me :s?
 
Een helm voor noord Europa :? Hebben wij hier andere hoofden ofzo :? Volgens mij zit er maar een ding op en dat is bijna alles passen :Y de ene helm zit heel anders als de andere. Ik zit nu aan mijn 3e helm en uit ervaring weet ik dat deze nu goed zit :Y
 
inderdaad
stond pas een verhaal in moto 73

Klopt, dit vertelde mijn Ducati dealer ook. In het oosten hebben ze een andere schedelvorm dan hier in Europa, hetzelfde geldt voor Amerika t.o.v. Europa.
Er zijn veel mensen geweest die even een voordeligere helm bestelden uit een ander werelddeel en vervolgens ontevreden waren over de pasvorm terwijl ze dat zelfde model in Nederland nog gepast hadden.
 
Klopt, dit vertelde mijn Ducati dealer ook. In het oosten hebben ze een andere schedelvorm dan hier in Europa, hetzelfde geldt voor Amerika t.o.v. Europa.
Er zijn veel mensen geweest die even een voordeligere helm bestelden uit een ander werelddeel en vervolgens ontevreden waren over de pasvorm terwijl ze dat zelfde model in Nederland nog gepast hadden.

Ben net terug van de motorbeurs heb daar een helm gepast(bij nederlandse stand)en deze zat perfect.
Lijkt me toch als ik deze op internet ook bij nederlandse zaak besteld dat gewoon dezelfde pasvorm heet.
 
Ik ben gisteren ook op de beurs geweest. Er is weer een hoop te zien *D
Aanrader om op de Kawasaki stand te kijken om 3 uur.
Daar doen ze een dyno test met de nieuwe Kawasaki Ninja H2R. Wat een herrie! :+
 
Ik ben vandaag geweest. Niets gekocht maar mijn pimp spulletjes zijn wel klaar bij de spuiter dus morgen m'n brommer afbouwen :Y ik post wel een paar fotootjes als het klaar is :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan