Ducati Hypermotard part 5! - Pronto broaappoo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo de kuipdelenset is compleet voor de ombouw naar rood, met als extra het vleugeltje in dezelfde stijl voor als iemand ooit wil terug bouwen naar origineel. Als de motor hiermee niet verkocht wordt, weet ik het ook niet meer ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

Netjes,

Begrijp ik hieruit dat ik niet de enige ben die alleen maar achterlijk lage bedragen geboden krijg voor de motor? Blijf er denk ik nog een jaartje op doorrijden, verkoop heeft zo geen zin.
 
Netjes,

Begrijp ik hieruit dat ik niet de enige ben die alleen maar achterlijk lage bedragen geboden krijg voor de motor? Blijf er denk ik nog een jaartje op doorrijden, verkoop heeft zo geen zin.

Ik heb nog geeneens een bod gehad, alleen maar vage inruilvoorstellen.
Daarbij had ik al vermoed dat de kleur niet echt populair is omdat het niet origineel is.
Vandaar binnenkort maar in het rood aanbieden ;)
 
Ik heb nog geeneens een bod gehad, alleen maar vage inruilvoorstellen.
Daarbij had ik al vermoed dat de kleur niet echt populair is omdat het niet origineel is.
Vandaar binnenkort maar in het rood aanbieden ;)

Heb al verschillende keren een bod gehad, maar meer als € 6000,- euro zou hij niet waard zijn volgens de kopers, want voor dat geld staan er genoeg 1100S hypers te koop.....

Dus...
 
Hoor de laatse tijd veel over verzekeringen en ik heb echt een goedkope...dus ter info...

ik betaal voor all risk € 30,03 per maand, 80% korting, 12K km per jaar, leeftijd 50, gebied Alkmaar, waarde motor totaal op € 15.150,=

ik heb Ducati Alarm erop zitten, maar hoeft niet bij mijn verzekering, deze loopt via Atsurance te Rotterdam, via contactpersoon Dina Vaz.. dina@atsurance.nl

verzekeringsmaatschappij NH1816

Dina Vaz
Atsurance BV
Schiedamsedijk 62-A
3011 EH Rotterdam
Tel +31 (0) 10 280 05 28
Fax +31 (0) 10 280 05 31
e-mail dina@atsurance.nl

misschien kan je bij haar informeren

groet Rob

Nee....ik heb geen aandelen daar....
 
Laatst bewerkt:
Nh1816 doet zaken met heel veel tussenpersonen. Iedereen zal er in de buurt wel een hebben zitten. Ik doe er zelf ook erg veel zaken mee (werk ook bij een tussenpersoon) en zijn inderdaad niet de duurste. Wel vaak als de rest van je pakket er ook loopt (ivm pakketkorting)
 
Hallo allemaal,

Ben al tijdje opzoek naar een hypermotard 796, een 796 aangezien ik een A2 rijbewijs heb.
Nu zag ik op marktplaats er een staan maar nu zou ik toch graag jullie meningen over deze fiets willen weten, aangezien jullie er meer ervaring mee hebben dan ik :P.

http://link.marktplaats.nl/m897695445
 
Hallo allemaal,

Ben al tijdje opzoek naar een hypermotard 796, een 796 aangezien ik een A2 rijbewijs heb.
Nu zag ik op marktplaats er een staan maar nu zou ik toch graag jullie meningen over deze fiets willen weten, aangezien jullie er meer ervaring mee hebben dan ik :P.

http://link.marktplaats.nl/m897695445
ziet er goed uit
mooie demper er op

mannen help ff heeft de 796 ook een andere ecu bij zijn termignoni?

en gewoon ff goed opletten
 
quote:
l2ckey schreef op 18 februari 2015 @ 14:46:
Hallo allemaal,

Ben al tijdje opzoek naar een hypermotard 796, een 796 aangezien ik een A2 rijbewijs heb.
Nu zag ik op marktplaats er een staan maar nu zou ik toch graag jullie meningen over deze fiets willen weten, aangezien jullie er meer ervaring mee hebben dan ik .

http://link.marktplaats.nl/m897695445

De fiets ziet er wel strak uit. Is mat zwart trouwens wel een orginele kleur :?
Verder idd de normale dingen. Ketting tandwielen remblokken enzo :Y en even de uitslag nokjes van het stuur :Y
 
De fiets ziet er wel strak uit. Is mat zwart trouwens wel een orginele kleur :?
Verder idd de normale dingen. Ketting tandwielen remblokken enzo :Y en even de uitslag nokjes van het stuur :Y

Ben toevallig vandaag na de lokale ducati dealer geweest en hij vertelde mij dat mat zwart en wit en natuurlijk ducati rood de drie originele kleuren waren. Om de hoeveel kilometer vervangen jullie bovenstaande componenten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan