Ducati Streetfighter 848 Seconda Parte

Afgelopen weekend gestrand met de SF848 in Duitsland.
Hij begon steeds slechter te lopen onder 3500 toeren, en bij stil staan sloeg hij af.
Ik merkte onlangs al een paar keer dat als ik lang gereden had ik soms een klein beetje gas moest houden bij een stoplicht om afslaan te voorkomen, maar leek verder geen issue. Bovenin liep/loopt hij altijd perfect.

Na een eetpauze wilde hij helaas niet meer aanslaan. Ik merkte ook af en toe dat het brandstoflampje ging branden (tank gewoon vol)

Ik vermoed dat hij geen of te weinig brandstof krijgt, wellicht issue met de brandstofpomp? Iemand hier dit dit probleem herkent en tips heeft?
Ik ga vanmiddag/vanavond de motor ophalen, morgen kijken of de brandstofpomp wat doet. Mocht iemand er nog eentje hebben liggen of een adresje weten; ik hoor het graag. Zaterdag moet hij klaar zijn voor 2 weken Zwitserland..

Sowieso ga ik de Ducati Performance mapping maar even terug zetten om problemen daarmee uit te sluiten (zit nu een mapping van Verduyn/Rexxer op)

Edit: opgelost!
Heb de originele Termignoni 70mm + powerfilter mapping erop gezet, nu loopt hij voor mijn gevoel minder rijk dan de mapping die Verduyn erop gezet had.
De bougies waren compleet zwart uitgeslagen. Waren 12.000 KM oud waar Ducati vervanging na 15.000 voorschrijft.

Loopt weer een stuk lekkerder, rustig stationair op een laag toerental.. is er langzaam ingeslopen waardoor ik niet echt doorgehad heb dat hij minder lekker is gaan lopen onderin. Ik hoef nu ook geen gas bij meer te geven bij starten.
 
Laatst bewerkt:
Iemand bekent met deze streetfighter? Foto's zijn niet echt duidelijk betreft de "gebruikssporen" en Gouda is voor mij 2,5 uur rijden. Zou jammer zijn dat ik er voor niks heen ga omdat het echt niks is.

 
Iemand bekent met deze streetfighter? Foto's zijn niet echt duidelijk betreft de "gebruikssporen" en Gouda is voor mij 2,5 uur rijden. Zou jammer zijn dat ik er voor niks heen ga omdat het echt niks is.


Was 3 weken geleden nog 7850 qua prijs volgens mij.
 
Iemand bekent met deze streetfighter? Foto's zijn niet echt duidelijk betreft de "gebruikssporen" en Gouda is voor mij 2,5 uur rijden. Zou jammer zijn dat ik er voor niks heen ga omdat het echt niks is.


Ik zou hem laten staan.
Die tankschade komt door een valpartij (stuur komt dan tegen tank).

Duidelijk geen frisse. Tenzij je zin hebt in een project en het aandurft dan kan het wat zijn/worden.
 
Iemand bekent met deze streetfighter? Foto's zijn niet echt duidelijk betreft de "gebruikssporen" en Gouda is voor mij 2,5 uur rijden. Zou jammer zijn dat ik er voor niks heen ga omdat het echt niks is.

Als je op zoekt bent... mijn 848 SF mag eventueel ook van eigenaar wisselen :) Hoef niet de hoofdprijs maar hij is wel stukkie duurder dan deze.
 
Iemand bekent met deze streetfighter? Foto's zijn niet echt duidelijk betreft de "gebruikssporen" en Gouda is voor mij 2,5 uur rijden. Zou jammer zijn dat ik er voor niks heen ga omdat het echt niks is.


mijn inruil (nog een week of 2 denk ik) lag behoorlijk hoger, ik zou er vanaf blijven, tenzij je zelf handig genoeg bent
 
Nee niks meer vernomen ik weet alleen juli
En hebben jullie ook wat accessoires mee besteld of laten jullie de v4 of v4s gewoon standaard ?
De sfs die voor een bepaalde datum zijn besteld, deze 3 dan denk ik iig, worden uiterlijk in Juli afgeleverd. Daar heb ik ook wel vertrouwen in. Nog ff dus.
Ik heb ook wat spulletjes erbij besteld en die liggen al klaar bij de dealer. Ik denk er nog (of al) over deze al wat uit te breiden🙄
 
Nee niks meer vernomen ik weet alleen juli
En hebben jullie ook wat accessoires mee besteld of laten jullie de v4 of v4s gewoon standaard ?

Ok dan ben ik gelukkig niet de enige hahahaha
Maar ja ik heb dus alleen het hoognodige genomen.
Passenger seat cover, de evo kentekenplaat houder, windschermpje, rem en koppelings vloeistof houders van rizoma en de led knipperlichten
Zelf heb ik nog de rem/koppelingshendels en de radiator bescherming van evo tech
En bar-end mirrors van motogadget.
 
De sfs die voor een bepaalde datum zijn besteld, deze 3 dan denk ik iig, worden uiterlijk in Juli afgeleverd. Daar heb ik ook wel vertrouwen in. Nog ff dus.
Ik heb ook wat spulletjes erbij besteld en die liggen al klaar bij de dealer. Ik denk er nog (of al) over deze al wat uit te breiden🙄

Hebben jullie ze allebei in Amsterdam besteld?
Ik in Bodegraven...

Maar wat ik dus ook raar vond is dat in deze digitale tijdperk het niet eens mogelijk is om zo een bestelling te volgen.
In die fabriek is alles al geautomatiseerd en elke stap wordt geregistreerd in een systeem.
Dus hoe moeilijk is het om een prognose af te geven van een bestelling .... op zijn minst 😶
 
Hebben jullie ze allebei in Amsterdam besteld?
Ik in Bodegraven...

Maar wat ik dus ook raar vond is dat in deze digitale tijdperk het niet eens mogelijk is om zo een bestelling te volgen.
In die fabriek is alles al geautomatiseerd en elke stap wordt geregistreerd in een systeem.
Dus hoe moeilijk is het om een prognose af te geven van een bestelling .... op zijn minst 😶
Ja dat dacht ik ook, dat zou wel leuk zijn geweest als met een bepaalde code het proces kon volgen in de productielijn
 
Hebben jullie ze allebei in Amsterdam besteld?
Ik in Bodegraven...

Maar wat ik dus ook raar vond is dat in deze digitale tijdperk het niet eens mogelijk is om zo een bestelling te volgen.
In die fabriek is alles al geautomatiseerd en elke stap wordt geregistreerd in een systeem.
Dus hoe moeilijk is het om een prognose af te geven van een bestelling .... op zijn minst 😶
Dat ik hem bestelde was ik een van de eerste zes die bij de eerste levering zou zitten voor Ducati Amsterdam. Ik heb nog wel de akrapovic eind dempers meebesteld en nog wat andere kleine dingen
 
Dat ik hem bestelde was ik een van de eerste zes die bij de eerste levering zou zitten voor Ducati Amsterdam. Ik heb nog wel de akrapovic eind dempers meebesteld en nog wat andere kleine dingen

Die EC goedgekeurde einddemper?
 
Voor jullie komt kerst vroeg dit jaar! Ik ben erg benieuwd wat jullie van dat apparaat vinden. Ik zie de berichten wel langskomen in dit topic zodra jullie hem op hebben gehaald. Succes nog even met het wachten in ieder geval.
 
Die EC goedgekeurde einddemper?
Nee de eind dempers van het complete systeem zeg maar En in eerste instantie had ik ook de droge koppeling mee besteld maar die heb ik veranderd in de doorzichtige koppelings deksel
Verder nog de
mono Seat,
evo tech korte kentekenplaat houder,
evo tech radiator guards
Lock slot voor aan de rem klauw
Ik vergeet vast nog iets
 
Terug
Bovenaan Onderaan