Martyduc
MF veteraan
En we krijgen ook de helft van de wegenbelasting terug, omdat we de helft van de tijd stil staanAls je een Duc gaat verzekeren, krijg je er gratis Taxi bonnen bij
Jahaa, dat hebben jullie stomme Jap rijders niet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En we krijgen ook de helft van de wegenbelasting terug, omdat we de helft van de tijd stil staanAls je een Duc gaat verzekeren, krijg je er gratis Taxi bonnen bij
Jahaa, dat hebben jullie stomme Jap rijders niet
En we krijgen ook de helft van de wegenbelasting terug, omdat we de helft van de tijd stil staan
|
Nee, gebroken van een motor kruipen, dan ben je pas een held...
Goh, je wordt wel uitgenodigd door Ducati-rijders om de overstap te maken...
Een arrogante houding, is dat een vereiste om Ducati te rijden? In dat geval mag je hem houden...
Is er iemand die eens wat kan vertellen over het verhaal dat er bij de Italianen condens onder het tellerglas komt als het vochtig weer is?
Is dat echt zo en zo ja, heeft het ooit wel eens problemen veroorzaakt?
Mi was het een vraag die met een simpel ja of nee beantwoord kon worden.
Waarom wordt altijd gelijk hebben verward met arrogant Statistisch kan bewezen zijn dat de intelligentie van de doorsnee Ducati rijder hoger ligt dan die van de doorsnee Jappenrijder. Wijsheid verwarren met arrogantie
En dan haal jij nog het gemiddelde flink naar beneden
En dan haal jij nog het gemiddelde flink naar beneden
Hohooooo, we zouden in dit topic alleen modder gooien naar Ducati.
Niet naar personen. Zelfs al zijn het onverbeterlijke Duc-rijders.
Maar probeer je eens te verplaatsen in de Italiaanse motorziel:
Je rijdt ergens, je ziet mensen kijken omdat ze je aan horen komen
met dat GROOWWLL geluid. Je geeft gas op een een verkeersdrempel
en zonder terug te schakelen raakt het voorwiel voorlopig het wegdek
niet... Een bocht kom je zelden uit met beide wielen op het asfalt. Sturen
hoeft niet, je kijkt gewoon die richting op waar je heen wilt,
de rest gaat vanzelf...
Soms gaat het wat hard, voel je beide wielen door de centrifugaal kracht
naar buiten schuiven. Kom je thuis en zie je met lede ogen dat het rubber
aan de zijkanten weer verder gesleten is, en zo hard ging het toch niet ???
Nou ja, okay, die paar bochtjes om even uit te waaien na het werk...
Was het nuttig en zinvol ???
Mwoehahahahaaaa
Nee, echt niet ! ( gelukkig niet ! )
Maar wel de leukste vrije-tijd-besteding die er is ! En op een Duc is dat
net wat specialer door z'n stampende twin-koppel onderin met dat heerlijke
geroffel ! Daar heb je geen IQ voor nodig om er van te kunnen genieten.
Wel een motorhart die de adrenaline door al z'n kleppen je lijf in pompt
als je weer eens lekker aan het bochten-vegen bent...
~
Vorige week stond ik voor het verkeerlicht achter een gepimpte Nissan NSX 100(geloof dat zo ding zo heet) met een uitlaat van zo'n 10cm, allemaal metertjes op zijn dashbord en zelfs een fles met nitro naast zijn handrem.
Als hij gas gaf deed ik dat met mijn Duc ook(met open carbon pijpen) , die gozer zag ik op zijn metertjes kijken want hij snapte er geen hol van .
Totdat ik gas gaf als hij het niet deed, toen keek hij achterom en had hij in de gaten wat er aan de hand was. En wat deed hij? Hij stak zijn duim omhoog! GEWELDIG heb terug geduimd ook al is een Nissan Japans Koekblik.
Doe dat maar eens met een gillende rijstkoker!
Vorige week stond ik voor het verkeerlicht achter een gepimpte Nissan NSX 100(geloof dat zo ding zo heet) met een uitlaat van zo'n 10cm, allemaal metertjes op zijn dashbord en zelfs een fles met nitro naast zijn handrem.
Als hij gas gaf deed ik dat met mijn Duc ook(met open carbon pijpen) , die gozer zag ik op zijn metertjes kijken want hij snapte er geen hol van .
Totdat ik gas gaf als hij het niet deed, toen keek hij achterom en had hij in de gaten wat er aan de hand was. En wat deed hij? Hij stak zijn duim omhoog! GEWELDIG heb terug geduimd ook al is een Nissan Japans Koekblik.
Doe dat maar eens met een gillende rijstkoker!
Vorige week stond ik voor het verkeerlicht achter een gepimpte Nissan NSX 100(geloof dat zo ding zo heet) met een uitlaat van zo'n 10cm, allemaal metertjes op zijn dashbord en zelfs een fles met nitro naast zijn handrem.
Als hij gas gaf deed ik dat met mijn Duc ook(met open carbon pijpen) , die gozer zag ik op zijn metertjes kijken want hij snapte er geen hol van .
Totdat ik gas gaf als hij het niet deed, toen keek hij achterom en had hij in de gaten wat er aan de hand was. En wat deed hij? Hij stak zijn duim omhoog! GEWELDIG heb terug geduimd ook al is een Nissan Japans Koekblik.
Doe dat maar eens met een gillende rijstkoker!
Onzinnig topic :
1 ding is zeker.
Ik rag mijn jappie zo hard af en die BLIJFT het doen zelfs de koppelingsplaten zijn nog niet op.
Ik vind betrouwbaarheid het belangrijkste wat je in een motor nodig heb en dat is voor mij een jappie.
Ook makkelijk onderhoud vind ik belangrijk vind het leuk om aan een motor te sleutelen maar ik moet er goed en makkelijk bijkunnen zo kost de motor mij geen ene reet aan onderhoud.
Daarom doe ik het lekker met 1 dikke cylinder waar ik veel jappie pret mee heb
Wil niet zeggen dat duc altijd maar stuk gaat.
Als in de tijd van Beethoven er al een Ducati had bestaan, had die eerste symphonie heel anders geklonken.
Als ik me niet vergis, worden ook Yamaha XT bikes in Italie geassembleerd !!!
Zou maar oppassen hoor.... Straks vliegt er nog een klep door je carter.....
Broodje aap misschien?
Condens onder een tellerglas komt vanwege ondichtheid van de teller. Kan bij alle merken voorkomen. Gewoon niet met vochtig weer rijden, heb je ook geen probleem.
Serieus, het zal het mechanisme vanzelf aantasten of de teller zal uiteindelijk veel vocht hebben (water), dus gewoon ofwel repareren danwel vervangen.
Oh nee!!!!
Namiddag een leuk ritje gedaan maar het begon te regenen , nu is ie helemaal nat geworden....
ben bang dat ie nu gaat roesten als een gek en morgen al niet meer wil starten
Help??? Wat moet ik nu doen????
Oh nee!!!!
Namiddag een leuk ritje gedaan maar het begon te regenen , nu is ie helemaal nat geworden....
ben bang dat ie nu gaat roesten als een gek en morgen al niet meer wil starten
Help??? Wat moet ik nu doen????
Misschien volwassen worden en niet zo slap ouwehoeren over ducati of japanners en gewoon genieten van motorrijden,is mij wel duidelijk geworden de laatste tijd.
Misschien volwassen worden en niet zo slap ouwehoeren over ducati of japanners en gewoon genieten van motorrijden,is mij wel duidelijk geworden de laatste tijd.