Zelfs het naakte frame is sexy. Als ik de ruimte had maakte ik een hele uitstalling van 90’s Duc’s. Paar losse frame’s. Kuip deeltje aan de muur. Setje losse Marchesini’s in de hoek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die een-na-laatste, desmoquattro, wat mooi zeg !Zelfs het naakte frame is sexy. Als ik de ruimte had maakte ik een hele uitstalling van 90’s Duc’s. Paar losse frame’s. Kuip deeltje aan de muur. Setje losse Marchesini’s in de hoek.
Supermono bedoel je. Zie je de gelijkenissen met de 999?Die een-na-laatste, desmoquattro, wat mooi zeg !
Ik ben helemaal niet thuis in de benamingen en verschillende types van de sportmodellen van Ducati (of welk motorfiets dan ook) ,dus maar weet wel wat ik mooi vind. Maar die supermono dus. Erg mooi!Supermono bedoel je. Zie je de gelijkenissen met de 999?
Allebei ontworpen door Terblanche...
851 van 1992 met een kuip van een 851 van 1991Die onderste trouwens ook.
Afgezaagde kentekenplaathouder, die overigens heel aan te komen is, net als kuipdelen….851 van 1992 met een kuip van een 851 van 1991
Zeker verschil in jaZit er verschil in het frame van een ie met de modellen ervoor?
Zit er verschil in het frame van een ie met de modellen ervoor?
Er is speciale motorlak.Iemand hier ervaring met goeie lak voor op de carters en blokdeksels? Zoals bij zo'n beetje iedere Duc is de lak bij de mijne behoorlijk afgebladderd.
Er is speciale motorlak.
Goed ontvetten en voorverwarmen in de oven helpt, zeker niet bij deze temperaturen in de schuur spuiten.
Deze is ook van zijn hand.Supermono bedoel je. Zie je de gelijkenissen met de 999?
Allebei ontworpen door Terblanche...