Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Uhh dacht je aan zoiets?
en hoort dit topic niet in vragen en antwoorden?
Type L twin cylinder, 2 valve per cylinder Desmodromic; air cooled
Displacement 618 cc
BorexStroke 80x61,5 mm
Compression Ratio 10,5:1
Power 44,3 kW - 60 HP @ 9500 rpm
Torque 53,3 Nm - 5,4 Kgm @ 6750 rpm
Fuel injection Marelli electronic fuel injection, 45 mm throttle body
Exhaust 2 aluminium mufflers with 3-way catalytic converter
Emissions Emissions are in compliance with Euro1 standard regulations and are also expected to comply with Euro2 regulations, which have still not been defined.
Transmission
Gearbox 5 speed
Ratios 1st 40/16, 2nd 36/21, 3rd 32/24, 4th 29/27, 5th 28/29
Primary drive Straight cut gears; Ratio 1.85
Final drive Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 46
Clutch Wet multiplate with hydraulic control
Op dinsdag 26 augustus 2003 09:04 schreef Kate Wild het volgende:
Het spijt mij dat ik het in de verkeerde kolom geplaatst heb ik ben nog maar net bekend met de site motor-forum.
gr.
Geen probleemOp dinsdag 26 augustus 2003 09:04 schreef Kate Wild het volgende:
Het spijt mij dat ik het in de verkeerde kolom geplaatst heb...
Op dinsdag 26 augustus 2003 09:13 schreef Kate Wild het volgende:
Als ik zo'n duc koop hoe hoog moet je dan ongeveer zijn, ik zelf ben namelijk maar 162cm lang.
Ik kan er een kopen die bij Biggelaar is onderhouden, betekent dat dit een goede dealer is?
Dat is de monster 620, niet te vergelijken met de monster 600, die laatste heeft slechts 53pk en geen injectie
hehe ja allen is de 600 in tegen steling van zijn "grotere vbroer de 620 ie vrij geodkoop en snel naar 65 pk ta brengen
roy ss600c (of is dat 676cc)
en de 620 modeljaar 2003 heeft een "ander" frame, dit frame is een paar mm hoger dan voorgaande jaren.... dus de zithouding mbt de voeten op de grond ook.
Thanxx voor alle info die jullie tot nu toe gegeven hebben..Kate