Echte Motorrijder?

Iemand die al zijn vrije tijd op de motor doorbrengt en alleen op zijn werk tijd heeft voor M-F. ;)
 
echt (de ~ (m.)) [schr.]
1 huwelijk


echt (bn.)
1 werkelijk hetgeen of degene zijnd waarvoor iets of iem. doorgaat => zuiver, onvervalst, authentiek, van het zuiverste water, in hart en nieren
2 bij uitnemendheid => waar, waarachtig, heus, typisch, werkelijk
3 wettig, met name het huwelijk betreffend

´mo·tor·rij·der (de ~ (m.))
1 berijder van een motorfiets

dus hmz:
iemand die getrouwd is met zijn motor :+

Na het homohuwelijk moet dit ook kunnen...
en suz uki neemt gij happy tot uw wettige berijder...
...vroem
en happy neemt gij suz uki tot uw wettige motor...
...Ja

verklaar ik u hierbij tot motor en echte motorrijder :P

de motor staat op mijn naam, dus hij hoort bij mij
conclusie: ik ben een echte motorrijder.
(hoewel ik dat niet van mijzelf vind)
 
En iemand die omkijkt naar elke motor die hij/zij hoort.
Maakt niet uit waar deze persoon zich bevindt. In de bus, op school of op het werk :)

Hmm i consider myself a real biker.

Ik denk dat je helaas toch niet iedereen een motor rijder kan noemen.

bij mijn "oude" werk hadden we iemand die 2x per jaar alleen als het echt HEEL mooi weer was de motor nam om ermee naar het werk te rijden en toeren deed ze al helemaal niet aan. Het was meer om ff te laten zien dat ze ook een motortje met rijbewijs had en daarvoor werd ze bewonderd. wat ze ook zelf uitlokte ( die bewondering :( )
Ikzelf rijd het hele jaar door weer en wind op de motor kan niet anders. maar daar wordt luchtig op gereageerd alsof je dan een wazig raar en gestoord persoon bent. Sorry maar ik kan dat niet echt waarderen, en daardoor valt zij bji mij niet onder het hoofdstuk echte motor rijder !

just my 2 cents...
 
Hé Drei...Ik weet niet of jij al een conclusie heb.

Ik kom tot de conclusie dat er echt wel "echte motorrijd(st)ers" bestaan.
Hoe ik daarbij kom: De bereidwilligheid van velen donaties te doen om ome Ruud te helpen.

Ik vind dat we met zijn allen heel trots op elkaar mogen zijn
 
Dit komt misschien een beetje arrogant over, maar:

Wat boeit mij dat nou of ik al dan niet een ECHTE motorrijder ben? Ik rijd graag op mn motor, dat doe ik voor mezelf, omdat ik er enorm veel lol aan beleef. En of ik dan een echte motorrijder ben, dat maakt dan toch niet uit? Of heb ik het nou ergens helemaal mis :?

Iedereen heeft zn eigen manier van motorrijden. En als dat afwijkt van mijn manier, nou mijn zegen hebben ze. Als ze het maar verantwoord doen en er lol aan beleven :]
 
Laatst bewerkt:
Een echte motorrijder is iemand die in zijn slaap over motorrijden praat en daar het hele gezin mee wakker maakt zonder er zelf last van te hebben.....hahahahaha


o, ik moet snel posten m'n vrouw komt eraan.........
 
Een echte motorrijder is iemand die in zijn slaap over motorrijden praat en daar het hele gezin mee wakker maakt zonder er zelf last van te hebben.....hahahahaha


o, ik moet snel posten m'n vrouw komt eraan.........
Echte motorrijder die niet in z'n broek doet als ie betrapt wordt terwijl ie op het MF zit te lullen. ;)
 
een echte motorrijder weet waneer het te koud is of te nat en blijft dan thuis of gaat met de auto
want je laat je natuurlijk niet zeiknat regen of verkleumen.
 
LOL, hoe moet ik mezelf dan noemen :? Ik heb ook een koekblikje voor de dagen met ijzel en sneeuw, maar verder rij ik altijd wel hoor... van regen smelt IK niet :+ (Nu alleen gvd last van mijn linkervoet, waardoor opschakelen erg pijnlijk is, maar zaterdag gewoon rijden hoor :] )
 
tel je ook mee als je je motorfiets VERneukt ?
want dan ben ik ook een echt motorrijder

Hahahaha ROFLMAO

ik heb nu 4 dagen de kans gehad om op mijn eerste motor te rijden en ik heb nu bijna 1000 km geklokt... Het begint erop te lijken dat ik elk vrij uurtje (bij daglicht) aan de motor zal gaan besteden...
Alleen niet met regen en vrieskou... sommige dingen zijn ook slecht voor een motor (pekel, kou)en dan kun je wel zelf de bikkel willen gaan uithangen maar je fiets wordt er niet beter op... (dat zeg ik dus als mooi weerrijder)
 
HUH ik dacht dat de motor een vervoermiddel was !
die van mij rijdt elke dag en die wordt nie verwent met een verwarmde schuur met een dekentje erover .
ik laat me nie afschrikken door een btje regen of kou !!
alleen als ik de motor nie rechtop kan houden door sneeuw of ijzel dan ga ik met het koekblik van me vechtgenoot .
en ik geniet nog elke keer als ik rij , ook als het regent !!
 
een echte motorrijder is iemand die te enthousiast remt, op z'n bek gaat, daarbij z'n schoen verliest, zijn motor bij elkaar raapt, zijn schoen weer aantrekt en weer stoer doorrijdt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan