Een topic speciaal voor die ene Talmacsi gek ( [J]ori[A] )

Hoe het er nu voor staat rijd Talma volgend jaar geen motogp en zal Elias of De Angelis op de Honda van team Scott plaats nemen. Als ik mocht kiezen koos ik voor De Angelis, die heeft dit seizoen meerdere keren laten zien wat die kan :Y er rijd regelmatig in de top5
 
Hoe het er nu voor staat rijd Talma volgend jaar geen motogp en zal Elias of De Angelis op de Honda van team Scott plaats nemen. Als ik mocht kiezen koos ik voor De Angelis, die heeft dit seizoen meerdere keren laten zien wat die kan :Y er rijd regelmatig in de top5

Zorgen op een snelle manier dat het o zo smalle deelnemersveld nog sneller de eindstreep ziet?
DeAngelis mag lekker naar Moto2 geen MotoGP materiaal en levensgevaarlijke capriolen.
 
Welkom in de wereld die MotoGP heet waar men racet met snelle motoren met veel mensen op een smal baantje die,om het iets moelijker te maken,ook nog bochten heeft.
En ja,dit is gevaarlijk
Misschien is bowlen een leuke sport voor je.
 
Zorgen op een snelle manier dat het o zo smalle deelnemersveld nog sneller de eindstreep ziet?
DeAngelis mag lekker naar Moto2 geen MotoGP materiaal en levensgevaarlijke capriolen.


Wat een lage niveau post zeg......... De Angelis heeft dit jaar 1 keer een verkeerde inschatting gemaakt. En dat zal hij volgens mij altijd moeten aanhoren. Helaas, want hij doet het gewoon uitstekend dit seizoen.

En ik ben geen fan van hem, maar hij verdient wel wat meer krediet volgens mij. Naar mijn idee heeft hij het meeste recht op de Scot Honda zitje. Ben zelf Elias fan, maar die heeft het ook dit jaar weer niet bewezen.

En heb het al eerder gezegd, maar Talmacsi doet er echt goed aan om terug te gaan naar de Moto2.
 
Welkom in de wereld die MotoGP heet waar men racet met snelle motoren met veel mensen op een smal baantje die,om het iets moelijker te maken,ook nog bochten heeft.
En ja,dit is gevaarlijk
Misschien is bowlen een leuke sport voor je.

Wellicht kom ik DeAngelis dan ook wel tegen daar is het juist de bedoeling dat je zoveel mogelijk omkegelt :9

Wat een lage niveau post zeg......... De Angelis heeft dit jaar 1 keer een verkeerde inschatting gemaakt. En dat zal hij volgens mij altijd moeten aanhoren. Helaas, want hij doet het gewoon uitstekend dit seizoen.

En ik ben geen fan van hem, maar hij verdient wel wat meer krediet volgens mij. Naar mijn idee heeft hij het meeste recht op de Scot Honda zitje. Ben zelf Elias fan, maar die heeft het ook dit jaar weer niet bewezen.

En heb het al eerder gezegd, maar Talmacsi doet er echt goed aan om terug te gaan naar de Moto2.

1x?
DeAngelis heeft meerdere crashes op zijn naam staan waarbij hij iemand meenam.
En uiteraard zal hij dit een lange tijd aan moeten horen als hij op koude banden als een bezetene een bocht instuurt, terwijl het hele veld nog dicht op elkaar zit en daarnaast Hayden plus Edwards het grind instuurt dan is het volgens jou geen probleem, maar wat als Lorenzo ook was meegegaan en er iets ernstigs aan over zou houden waardoor hij meerdere races aan de kant zou staan.
Zou je dan ook zeggen hij verdient meer krediet?
Zolang de MotoGP op deze manier door blijft gaan zal er bij hele hoge uitzondering pas een rijder op een satelliet fiets winnen.
Bijna de hele paddock ergert zich aan zijn houding tijdens het hele race weekend door zijn zwaan kleef aan mentaliteit om op deze manier zo hoog mogelijk te eindigen.
Elias hoort daarentegen wat mij betreft wel in de motoGP thuis die heeft al bewezen dat hij kan winnen.
 
Laatst bewerkt:
Nou van mij mag DeAngelis blijven. Hoe vaak is de aan het begin puniet niet gecrasht en moet je kijken hoe hij nu rijdt.
Hij heeft bewezen dat hij talent heeft.
 
Nou van mij mag DeAngelis blijven. Hoe vaak is de aan het begin puniet niet gecrasht en moet je kijken hoe hij nu rijdt.
Hij heeft bewezen dat hij talent heeft.

DePuniet slipstreamde niet constant om een snelle tijd te rijden tijdens de kwalificatie. DePuniet kegelde niet om de haverklap mensen van hun motorfiets.
 
DePuniet slipstreamde niet constant om een snelle tijd te rijden tijdens de kwalificatie. DePuniet kegelde niet om de haverklap mensen van hun motorfiets.

Dat slipstreamen is idd irritant maar om de haverklap mensen omver kegelen valt ook wel weer mee. Het is volgens mij 2x gebeurd en de laatste keer was zeker een domme fout van hem maar zulke dingen kunnen gebeuren tijdens het racen.
rossi heeft de puniet ook een keer meegenomen na zijn crash in Assen!
 
Hey Joeri, waar ben je nou? Gabor is niet als laatste over de finish gekomen! En het lag niet eens aan een ride-through penalty ofzo, hij heeft het echt voor elkaar gekregen vóór Toseland te finishen! :D

'Worst of season' Tech3, daar zeggen we even niks over, want dat hoort bij racen. 't Is te hopen dat Spies hier komend jaar geen last van gaat ondervinden! :X
 
Laatst bewerkt:
Hey Joris, waar ben je nou? Gabor is niet als laatste over de finish gekomen! En het lag niet eens aan een ride-through penalty ofzo, hij heeft het echt voor elkaar gekregen vóór Toseland te finishen! :D

'Worst of season' Tech3, daar zeggen we even niks over, want dat hoort bij racen. 't Is te hopen dat Spies hier komend jaar geen last van gaat ondervinden! :X
Sorry, ik zat even tijdelijk in een overwinningsroes. :+

Ben er inderdaad blij mee dat Talmácsi Toseland heeft weten te verslaan, zeker een positief iets dat de Hongaar weer op zijn conto mag bijschrijven! Het zal echter niet genoeg zijn om hem in de MotoGP te houden. Kijk dan ook uit naar zijn Moto 2 avontuur, Talmácsi hoort gewoon op het podium thuis.

Mag hopen voor Spies dat er inderdaad de nodige verbetering worden gevonden! :)
 
Is Talma er volgend jaar ook nog bij?
Volgens zijn manager wordt er nog steeds een alles of niets poging ondernomen om Talmácsi in de MotoGP te houden, en er zijn nog steeds enkele opties binnen de Moto 2.

Als ik me niet vergis is de inschrijfmogelijkheid voor het nieuwe MotoGP seizoen afgelopen weekend gesloten, en wordt het dus wachten tot er verder nieuws naar buiten komt!

Talmácsi is er in ieder geval zo goed als zeker weer bij (of in de MotoGP, of in de Moto 2)! :)
 
Om het goed met je te maken (foto zal je zelf ook hebben maar het gaat om het idee) :P

TalmacsiEstoril.jpg
 
Zoals het er nu naar uitziet, en dit is zeker voor zo'n 95%, heeft Talmácsi zijn contract met het Scot Honda team omwille van technische redenen niet verlengd, en zal het toch Alex de Angelis zijn die zijn plekje met staatssteun én steun van Dorna zal overnemen.
De verwachting is dat dit nieuws maandag officieël naar buiten wordt gebracht.

Talmácsi zal, zoals het er nu naar uitziet, plaatsnemen op een Moto 2 machine. Hij heeft nog steeds meerdere aanbiedingen op zak maar de grootste kanshebber om de Hongaar in te lijven is Aprilia. :)

Uiteraard zal Talmácsi vanuit mijn kant gesteund worden in de Moto 2 klasse, en ik denk dat dit de juiste beslissing is geweest! In de Moto 2 kan de Hongaar weer bewijzen dat hij kan rijden als de brandweer, kan hij weer ervaring opdoen! En het eventueel later wel weer opzoeken in de MotoGP! :)

Ik kijk uit naar de toekomst van de Hongaarse Held die, gelukkig, nog lang niet voorbij is! :}

Éljen a Gábor, hajrá #41! :}
 
Gábor Talmácsi heeft een contract ondertekend bij Aprilia in de Moto 2 klasse! *O*

Hij zal alle benodigde ondersteuning krijgen, en is volgend jaar teamgenoot van Andrea Iannone! Talmácsi zal eindelijk weer eens kunnen bewijzen dat hij kan winnen! *D

Éljen Talmácsi, hajrá #41! :} *O* :} *O* :}
 
Laatst bewerkt:
Voorlopig laatste MotoGP race voor Talmacsi

De MotoGP race op het Ricardo Tormo circuit in Valencia was Gabor Talmacsi's laatste MotoGP race. Na de race liet de Hongaar weten volgend seizoen in de Moto2 klasse uit te zullen komen.

29524.jpg


Gabor Talmacsi begon dit seizoen in de 250cc klasse waar hij voor het Balatonring team reed maar al na drie races was er onenigheid en verliet de Hongaar het team om vervolgens tot ieders verrassing in Catalunya in de MotoGP klasse uit te komen op een tweede Scot Honda naast Yuki Takahashi. De Japanner moest een race later echter het veld ruimen en sindsdien was Talmacsi de enige rijder voor het Italiaanse team.
Sinds die tijd heeft Talmacsi, die in 2007 wereldkampioen werd in de 125cc klasse, wel wat punten bij elkaar gesprokkeld, met een 12e plaats op Donington Park als beste resultaat, maar echt veel progressie wist ‘Talma' niet te boeken en we zien de Hongaar volgend seizoen dan ook niet terug in de MotoGP klasse.

Talmacsi maakte na de race in Valencia bekend volgend jaar in de Moto2 klasse te zullen rijden. Hij zal samen met Andrea Iannone voor het Speedup team van voormalig GP rijder Luca Boscoscuro uit gaan komen.

"Het was een erg moeilijk seizoen maar tegenslagen maken je allen maar sterker. Ik heb in ieder geval veel ervaring opgedaan in de MotoGP races en die ervaring zal ik volgend seizoen goed gaan benutten in de Moto2 klasse. Ik wil het team bedanken voor alles wat ze voor me hebben gedaan," vertelde Talmacsi.

Of het Scot Racing team zelf nog door zal gaan in de MotoGP klasse is nog niet bekend. Er gingen geruchten dat Alex de Angelis met geld van stadstaat San Marino een plaatsje bij dit team wilde krijgen maar de laatste tijd gaan de geruchten meer richting een tweede LCR Honda voor de Angelis.


BRON: Racesport.nl
 
Voorlopig laatste MotoGP race voor Talmacsi

De MotoGP race op het Ricardo Tormo circuit in Valencia was Gabor Talmacsi's laatste MotoGP race. Na de race liet de Hongaar weten volgend seizoen in de Moto2 klasse uit te zullen komen.

[afbeelding]

Gabor Talmacsi begon dit seizoen in de 250cc klasse waar hij voor het Balatonring team reed maar al na drie races was er onenigheid en verliet de Hongaar het team om vervolgens tot ieders verrassing in Catalunya in de MotoGP klasse uit te komen op een tweede Scot Honda naast Yuki Takahashi. De Japanner moest een race later echter het veld ruimen en sindsdien was Talmacsi de enige rijder voor het Italiaanse team.
Sinds die tijd heeft Talmacsi, die in 2007 wereldkampioen werd in de 125cc klasse, wel wat punten bij elkaar gesprokkeld, met een 12e plaats op Donington Park als beste resultaat, maar echt veel progressie wist ‘Talma' niet te boeken en we zien de Hongaar volgend seizoen dan ook niet terug in de MotoGP klasse.

Talmacsi maakte na de race in Valencia bekend volgend jaar in de Moto2 klasse te zullen rijden. Hij zal samen met Andrea Iannone voor het Speedup team van voormalig GP rijder Luca Boscoscuro uit gaan komen.

"Het was een erg moeilijk seizoen maar tegenslagen maken je allen maar sterker. Ik heb in ieder geval veel ervaring opgedaan in de MotoGP races en die ervaring zal ik volgend seizoen goed gaan benutten in de Moto2 klasse. Ik wil het team bedanken voor alles wat ze voor me hebben gedaan," vertelde Talmacsi.

Of het Scot Racing team zelf nog door zal gaan in de MotoGP klasse is nog niet bekend. Er gingen geruchten dat Alex de Angelis met geld van stadstaat San Marino een plaatsje bij dit team wilde krijgen maar de laatste tijd gaan de geruchten meer richting een tweede LCR Honda voor de Angelis.


BRON: Racesport.nl

Gecondoleerd [J]ori[A] :/
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat Talma weg moet. Zo zie je maar weer als je geen Spanjaard of Italiaan bent heb je in de MotoGP niks te zoeken.
De discussie over het overwicht van Spaanse en Italiaanse rijders laat ik even voor wat het is. Discussies over geld ook (Talmacsi bracht meer geld mee?). Waarom is het dan jammer dat Talmasci niet blijft, en waarom is het jammer dat hij naar een klasse gaat waar hij waarschijnlijk veel beter tot zijn recht komt? Waarom is het jammer dat hij vervangen wordt door rijders die (waarschijnlijk) beter tot hun recht komen in de MotoGP dan hij?

Als je alleen maar wilt dat-ie blijft omdat hij geen Spanjaard of Italiaan is, dan vind ik dat best opmerkelijk.
 
Gecondoleerd [J]ori[A] :/
Niks aan te doen, hij heeft zijn kansen gehad. In de Moto 2 zal hij weer voor het podium, de overwinning en misschien wel het kampioenschap kunnen vechten. :)

Kijk daar meer naar uit dan naar de langzame progressie die hij keer op keer maakte. En wie weet, als hij het extreem goed doet volgend jaar, zien we hem in 2011 of misschien in 2012 wel weer in de MotoGP! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan