eerste keer onderuit :(

Fozzy

Die hard MF'er
28 mei 2002
648
0
H.I.Ambacht
en vanavond was ik aan de beurt :( heel de dag niet gereden, druk druk druk, vanavond het het nieuwe kuipruitje dat ik van Pentar gekocht heb gemonteerd (hij was net weg) en ik dacht: vooruit, klein stukkie rijden dan, kan nog net voor het donker wordt. kom ik bij de eerste rotonde, ik reed echt niet hard, schuift ineens mijn achterwiel onder me vandaan! kut! metertje of 10 geschoven, vonken joh! *D , pijn in mijn heup (en inmiddels ook in mijn ribben en vingers :P ) even staan kletsen met automobiliste die achter mij reed. toen zij inmiddels weg was (mijn motor lag nogsteeds midden op straat) viel het mij op dat alle andere automobilisten die voorbij kwamen alle mogelijke moeite deden om langs mijn motor te rijden, er was er niet één die even stopte om te helpen. ik heb hem toen bewust even laten liggen om te kijken of er uberhaubt iemand zou stoppen, niet dus! motor opgetild en aan de kant gezet, schade bekijken: hele zijkant aan gort, knipperlicht, spiegel stepie afgebroken en uitlaat overleden '(

2 mensen die 500 meter verderop wandelden zijn wel speciaal terug gekomen om te kijken hoe het met mij ging :} nog even gebabbeld (man reed ook motor :) ) en toen maar terug naar huis.

en nee, ik ben (nog) niet allrisk :+
 
Je klinkt verdomt positief voor iemand die op zn bek is gegaan :?
Suc6 met de schade e.d., t zou voor mij een gruwelijk nachtmerrie zijn
 
Je klinkt verdomt positief voor iemand die op zn bek is gegaan :?
Suc6 met de schade e.d., t zou voor mij een gruwelijk nachtmerrie zijn


Hij had waarschijnlijk al schade aan die kant en kon ie dus nog een keertje 'gratis' vallen :?

Succes met het herstel van je motor en je ego.


CAT
 
kut man enne je kan er beter een beetje om lachen dan om te huilen ja toch??? ik ga ook wel eens regelmatig het asfalt van dichtbij bijkijken gelukkig zonder al te veel schade

Suc6
 
Kut voor je :( maar goed, op je kuip na klinkt het niet al te duur,

Wel apart dat niemand stopt, als ik op de snelweg rij eb ik zie iemand met pech staan aan de andere kant, pak ik de eerste afslag en ga meteen kijken of ik kan helpen, (ookal liggen de meeste mensen gewoon in de berm met een sigaretje op de ANWB te wachten :X )
 
Ik mag jou wel, jij hebt lef ......
Je rijdt een ZX-6R '02 (als ik je avatar mag geloven?) en dan niet all risk verzekerd zijn :? ja das lef hebben!
Al met al mooi klote voor je, suc6 met het opknappen.
 
En het ruitje?

is gelukkig nog heel, was het eerste waar ik naar keek :P


verder kan ik wel gaan huilen, schelden en stampvoeten enzo maarja, wat schiet ik daar mee op :?

en er lag geen troep op de weg, waarschijnlijk lag het aan de banden temperatuur (michelin pilot race) er komen iig weer bridgestones op (bt010/012) want als je op deze banden al zo gemakkelijk onderuitgaat wil ik de winter niet meemaken. (ik heb al meerdere keren twijfels gehad over deze banden) ik reed echt niet hard of plat ofzo en met mijn vorige bandjes had ik nooit problemen op mijn cbr
 
Ligt het aan mij of is het crash-seizoen weer begonnen.
Zal wel de koude bandjes zijn of verkeerde lijn gestuurd.....klote....appie weet er alles van.
 
Op zondag 12 oktober 2003 20:38 schreef Tcb-Baseman het volgende:
Ik mag jou wel, jij hebt lef ......
Je rijdt een ZX-6R '02 (als ik je avatar mag geloven?) en dan niet all risk verzekerd zijn I( ja das lef hebben!
Al met al mooi klote voor je, suc6 met het opknappen.

dankje :+
 
Ik was daarstraks met XeRpiO nog aan den bocht, en daar was het hetzelfde verhaaltje, onze banden werden bijlange na niet zo warm meer, wat we ook deden... na een paar voorzichtige KD's en een stapje opzij van het achterwiel toch maar besloten dat we de motor heel wilden houden... en in plaats daarvan maar wheeliekes geoefend...

XeRpiO zei het nog... ik vrees dat we straks verhalen gaan lezen van rijders die onderuit gingen...

Iig klote voor je, sterkte met oplappen, en al de rest... het is geen 25° meer he ;)
 
Op zondag 12 oktober 2003 20:38 schreef Fozzy het volgende:

verder kan ik wel gaan huilen, schelden en stampvoeten enzo maarja, wat schiet ik daar mee op :?
Klopt. Neemt niet weg dat het niet leuk is. Maar je hebt in elk geval de juiste benadering voor een valpartij. Het gebeurt iedereen hoor.
 
Op zondag 12 oktober 2003 20:38 schreef Fozzy het volgende:is gelukkig nog heel, was het eerste waar ik naar keek :P

Gelukkig maar, dat was wel extra sneu geweest. Staat het wel een beetje op die groene neus? (de mijne was donkerpaars van voren)

En sterkte met herstellen van de schade. Als ik jou was reed ik hem lekker de huiskamer in (ruimte zat zag ik). Dan kun je de hele winter klussen.
 
:( Zonde, hij was zo mooi ! :9

Gelukkig heb je zelf niets, belachelijk van die koekblikken, maarja dat viel te verwachten. Mensen op motoren zijn tenslotte allemaal gevaarlijke gekken die je moet mijden. :9

Sterkte met de spierpijn de komende dagen, Fozz.

Mzzl,

Rein.
 
Nou vette pech :( maar het is niet anders en dan is jou instelling wel de beste
zuk6 met de afhandeling van je schade.
 
Das echt balen man, veel succes met het herstel.

Tsja, Pilot race bandjes eronder, die warmen inderdaad niet echt goed op. Er wordt wel gezegt dat je die banden alleen op het circuit of bij hele mooie dagen goed warm kunt rijden. Daar zal het aan gelegen hebben denk ik.
 
[(michelin pilot race) er komen iig weer bridgestones op (bt010/012)


kut voor je patrick

maareeh er lag toch een maxxus onder :?

waar was het ik heb ook in ambacht het gras gezien mischien een blik olie op straat flikkeren ( MORGEN )

en rijkswaterstaat even aansprakelijk stellen :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan