Eerste rit van het jaar!! (met poll)

Ik heb in 2011...

  • nog niet gereden

    Stemmen: 117 27,0%
  • al wel gereden

    Stemmen: 233 53,8%
  • ik rij het hele jaar door

    Stemmen: 74 17,1%
  • ik heb geen motor

    Stemmen: 9 2,1%

  • Totaal aantal stemmers
    433

Bozzie

MF veteraan
5 jul 2005
2.668
1
NMGN
En wie hebben er allemaal al gereden in 2011?

Ik vandaag m'n eerste ritje van het jaar! *O* Het was weer heerlijk genieten :]
:W
 
Ik rij al de hele week maar ik denk alleen wel dat de eerste wasbeurt dit jaar wat eerder komt...
 
Eind april met de WSBK weer *O* _O-

Nou vooruit, begin april is het meestal ook al mooi :)
 
Laatst bewerkt:
Van de week even naar mn werk en terug ook al woon ik 1 km vanaf.
Even met een omweg heen en terug gereden.

Vandaag ook weer even 7 uurtjes weg geweest waarvan 5 gereden. *O*

Lekker ff geknald op de snelweg today. })
 
Laatst bewerkt:
ja al weer gereden en in principe hele jaar door mits geen pekel of vorst.
Afgelopen maand enkele keren de pekelfiets van vrouwlief mee gehad, zijn die japanezen prima geschikt voor :-)
(zelf had ze de auto nodig)
 
Rij vrijwel dagelijks wel even.

Gisteren brommer even weggebracht voor nieuwe bandjes; vanmorgen weer opgehaald.

Moet ik er wel bijzeggen dat het hier 'dit jaar' nog niet onder de 15 graden geweest is! 8-) *O* *O*
 
Vorige week zondag een paar uur gereden en met plezier ook nog. Reed langs het veluwe meer terwijl ze op het ijs aan het schaatsen waren. En zoals het er nu naar uitziet ga ik morgen weer een stukje rijden.
 
Vandaag voor het eerst weer kunnen rijden, heb ook andere dingen te doen in mijn vrije tijd. Best veel bagger op de weg hier vond ik. Zal wel een combinatie van zand/modder/resten pekel zijn. Vandaag geen zin gehad de motor af te spuiten/sproeien. Morgen ga ik zekers nog een stukkie rijden en zal hem dan wel goed schoonmaken want het zal wel weer 2-3 weken duren voordat ik rij.
 
ik had geen zin in sneeuwrijden maar verder...........doorgaan en doorgaan. Maar vandaag was wel heel lekker eigenlijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan