2 Cyinders zijn wel de helft sneller dan 4 cylinders
( denk daar maar eens over na )
Zuipen ook 2 keer zoveel
(Die tl lust voor z'n ontbijt toch graag krukassen..)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
2 Cyinders zijn wel de helft sneller dan 4 cylinders
( denk daar maar eens over na )
Asls jij van een MG Griso afkomt dan krijg je een hartverzakking als je op een R1 of TL voor de eerste keer stapt en het gas opendraait tot aan max....
Dus pak eerst een 600cc supersport.... onderin niks (en dus gemakkelijk te rijden want er gebeurt toch niks.. ) en boven de 10k leven in de brouwerij. En voor voor het echte werk een dikke twin. En de TL is de echte beest (zoals ik vanmiddag gemerkt heb) .....
dit lijkt me ook wel een lekker fietsje om mee te beginnen
[afbeelding]
Ik dacht ik koppel had maar een TL is toch 'different cook' ....wat sleuren zeg ....Verklaar U nader, O Ducatist
Hopelijk een geintje, anders.......
Sterk argument
Nope, zal een andere fiets zijn. Wij hebben alleen last van tankslappers, highsiders en slippende koppelingenZuipen ook 2 keer zoveel
(Die tl lust voor z'n ontbijt toch graag krukassen..)
Yep, je krijgt er best lange armen van ja Maar het is vooral de manier van vermogensafgifte die veel mensen doet schrikken. Er zijn veel sterkere motoren, maar een TL doet mensen wel altijd even wakkerschudden op de een of andere manier.Ik dacht ik koppel had maar een TL is toch 'different cook' ....wat sleuren zeg ....
grapje hoor
budget is ca 5k, zoals ik al eerder heb aangegeven, ik heb geen ervaring mee dus weet niet wat is belengrijk bij aankoop van zo fiets. Ik vind R1 of R6, Kawa Ninja, GSX allemaal qua look niet veel van elkaar te verschillen, Ducati vind ik denk ik het mooiste, maar een italian is al genoeg in mijn schuur.
grapje hoor
budget is ca 5k, zoals ik al eerder heb aangegeven, ik heb geen ervaring mee dus weet niet wat is belengrijk bij aankoop van zo fiets. Ik vind R1 of R6, Kawa Ninja, GSX allemaal qua look niet veel van elkaar te verschillen, Ducati vind ik denk ik het mooiste, maar een italian is al genoeg in mijn schuur.
grapje hoor
budget is ca 5k, zoals ik al eerder heb aangegeven, ik heb geen ervaring mee dus weet niet wat is belengrijk bij aankoop van zo fiets. Ik vind R1 of R6, Kawa Ninja, GSX allemaal qua look niet veel van elkaar te verschillen, Ducati vind ik denk ik het mooiste, maar een italian is al genoeg in mijn schuur.
grapje hoor
budget is ca 5k, zoals ik al eerder heb aangegeven, ik heb geen ervaring mee dus weet niet wat is belengrijk bij aankoop van zo fiets. Ik vind R1 of R6, Kawa Ninja, GSX allemaal qua look niet veel van elkaar te verschillen, Ducati vind ik denk ik het mooiste, maar een italian is al genoeg in mijn schuur.
Kawa Ninja??
Qua look niet verschillen??