Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Waar heb je gesprongen?, en wat voorn vliehtuigje? Enne, natuurlijk de hamvraag, wlke hoogte?
Na 5 sprongen vorig jaar m\'n brevet gehaald.
Damn, is dit veranderd dan?
Ik moest destijds nog 8 sprongen doen![]()
Die\'s figuurlijk bedoeld. Ben best wel benieuwd of je nu half doodsbang bent boven of je zelfs dan al met de kick in je lijf zit.En wat doe je als parachutespringer, ja alleen springen... En ik heb niks geroken wie het wel of niet in z\'n broek deed...![]()
Die\'s figuurlijk bedoeld. Ben best wel benieuwd of je nu half doodsbang bent boven of je zelfs dan al met de kick in je lijf zit.
Ik werd naarmate ik vaker gesprongen had (sprong 4 en 5) steeds zenuwachtiger. Ik heb gesprongen toen ik in het leger zat en we waren met een vrij grote groep waarvan er steeds meer af vielen (letterlijk) door blessures. En dat is nu niet echt een basis voor een zenuwvrije sprong. Ik had gelukkig het voordeel dat ik vrij licht was en daarom iets minder hard neerkwam. Met zo\'n ronde chutes moet je namelijk nog een pararol maken.
Grtz,