Eifel?

Volgend jaar wil ik dit eigenlijk elke maand 1 maal doen met groepjes van circa 10 man. Voorrijder erbij en klaar. Waarschijnlijk afwisselend in Eifel en de Ardennen. Mid November ga ik (gaan we) de data vastleggen voor volgend jaar en inschrijven kan vanaf mid december en beginnen we maart waarschijnlijk.
 
Volgend jaar wil ik dit eigenlijk elke maand 1 maal doen met groepjes van circa 10 man. Voorrijder erbij en klaar. Waarschijnlijk afwisselend in Eifel en de Ardennen. Mid November ga ik (gaan we) de data vastleggen voor volgend jaar en inschrijven kan vanaf mid december en beginnen we maart waarschijnlijk.
Uitstekend idee!!

In Bleialf (tussen Sankt-Vith en Prüm) is een hele mooie camping. Ze verhuren daar voor zeer schappelijke prijzen sta-caravans (max 6 personen per caravan), maar ook tenten. Je kunt ook je eigen tent meenemen. Het zijn Nederlandse eigenaren.

In het dorp kun je voortreffelijk eten!

In het dorp zit ok een zeer goed hotel.

Ik kom er zéér regelmatig met een groep(je).
 
Da's nog eens een goeie tip. Camping, sleurhut of hotel allemaal bij elkaar, dus voor elk(e) portomonnee wat wils.
 
Uitstekend idee!!

In Bleialf (tussen Sankt-Vith en Prüm) is een hele mooie camping. Ze verhuren daar voor zeer schappelijke prijzen sta-caravans (max 6 personen per caravan), maar ook tenten. Je kunt ook je eigen tent meenemen. Het zijn Nederlandse eigenaren.

In het dorp kun je voortreffelijk eten!

In het dorp zit ok een zeer goed hotel.

Ik kom er zéér regelmatig met een groep(je).

V Fred, goed idee. Ik ken ook een paar leuke hotels in zowel Duitsland als Belgie waar je voor een kleine 30 Euro - 75 Euro per nacht goed kan verblijven. Zal de camping eens opzoeken. Misschien kan ik wat regelen als ik vaker kom met groepen.
Ps.: ben jij de drijven de kracht achter de teorritten van MF Gouda?
 
V Fred, goed idee. Ik ken ook een paar leuke hotels in zowel Duitsland als Belgie waar je voor een kleine 30 Euro - 75 Euro per nacht goed kan verblijven. Zal de camping eens opzoeken. Misschien kan ik wat regelen als ik vaker kom met groepen.
Ps.: ben jij de drijven de kracht achter de teorritten van MF Gouda?
Ik mag mezelf wel tot de harde kern rekenen. Ik ben er wel heel vaak bij. Afgelopen maanden te weinig gereden met MFGOUDA, vind ik.

We zijn al weer plannen aan het maken voor volgend jaar, hoewel ik ook in de winter doorrijd. Afgelopen zaterdag nog 650 km gereden met een schitterende dagtocht vanuit Denekamp (verzamelen) in het Teutoburgerwoud. Dat is in de omgeving van Osnabrück. We hebben ook een eigen website www.MFGOUDA.nl

Over hotelkosten: in de Eifel waren wij voor halfpension (ontbijt en avond-eten) én wat we 's avonds aan de bar dronken € 50,= per persoon kwijt. Als je over de camping en hotel meer wilt weten, kun je me even mailen (zie profiel).
 
En ben ik dan de enige die het niet leuk vind om verkleumd en verregend rond te rijden :? :? :?

Nee hoor, dit watje denkt er net zo over, vandaar dat ik www.knmi.nl check voor ik me opgeef _O- _O- _O-
dat en mijn motortje vertoont kuren. (en geen grappen over mijn topkoffer he)
 
Ik zie nog geen min-teken voor de temperatuur staan, dus er is HELEMAAL niets aan de hand mits je goede motorkleding hebt.

HET WEER IS ALTIJD GOED

(de kledingkeuze kan fout zijn).
 
Terug
Bovenaan Onderaan