Nog 2 nachtjes slapen en ik ben de trotse eigenaar van de ,volgens mij, één van Nederlands meest exclusieve motoren.
Mijn KTM 950 Super Enduro R staat klaar om afgehaald te worden. Ze bestaan al sinds 2005 maar er rijden er nog geen 20 van rond in Nederland.
Dat kan natuurlijk ook zijn omdat iedereen hem spuuglelijk vind.
Ik kan in ieder geval niet wachten om de Nederlandse wegen (en alles er buiten) onveilig te gaan maken.
Hier een kleine impressie:
Motortype Twin cylinder, 4-stroke, V 75°
Cilinderinhoud 942 cc
Boring x slag 100 x 60 mm (3.94 x 2.36")
Compressieverhouding 11.5:1
Starter E-Starter
Transmissie 6 gears, dog-clutch engagement
Carburator 2 x Keihin constant-pressure carburetor, 43 mm
Bediening DOHC
Smering Pressure lubrication with 2 Eaton pumps
Motorsmering 10W50
Primaire transmissie 67:35
Secundaire transmissie 17:42
Koeling Liquid cooled
Koppeling Wet multi-disc clutch, operated hydraulically
Onsteking Denso battery ignition
Frame Tubular chromoly space frame, powder-coated
Subframe Aluminium 7020
Stuur Aluminium, conified
Voorvering WP USD Ø 48 mm (1.89")
Achtervering WP monoshock PDS
Veerweg voor/achter 250 / 255 mm (9.84 / 10.04")
Voorrem Brembo 2-piston floating caliper, floating brake disc Ø 300 mm (11.81")
Achterrem Brembo 2-piston floating caliper, floating brake disc Ø 240 mm (9.45")
wielen, Voor/achter 1.85 x 21"; 2.15 x 18"
Banden, Voor/achter 90/90-21"; 140/80-18"
Accu 12 V / 11.2 Ah
Einddemper 2 x stainless steel with catalytic converter
Balhoofdshoek 64.6°
Wielbasis 1570 mm (61.81")
Grondspeling (onbeladen) 296 mm (11.65")
Zithoogte 950 mm (37.4")
Tankinhoud approx. 13 liters (3.43 gal)
Gewicht (zonder brandstof) approx. 185 kg (407.85 lbs)
Mijn KTM 950 Super Enduro R staat klaar om afgehaald te worden. Ze bestaan al sinds 2005 maar er rijden er nog geen 20 van rond in Nederland.
Dat kan natuurlijk ook zijn omdat iedereen hem spuuglelijk vind.
Ik kan in ieder geval niet wachten om de Nederlandse wegen (en alles er buiten) onveilig te gaan maken.
Hier een kleine impressie:
Motortype Twin cylinder, 4-stroke, V 75°
Cilinderinhoud 942 cc
Boring x slag 100 x 60 mm (3.94 x 2.36")
Compressieverhouding 11.5:1
Starter E-Starter
Transmissie 6 gears, dog-clutch engagement
Carburator 2 x Keihin constant-pressure carburetor, 43 mm
Bediening DOHC
Smering Pressure lubrication with 2 Eaton pumps
Motorsmering 10W50
Primaire transmissie 67:35
Secundaire transmissie 17:42
Koeling Liquid cooled
Koppeling Wet multi-disc clutch, operated hydraulically
Onsteking Denso battery ignition
Frame Tubular chromoly space frame, powder-coated
Subframe Aluminium 7020
Stuur Aluminium, conified
Voorvering WP USD Ø 48 mm (1.89")
Achtervering WP monoshock PDS
Veerweg voor/achter 250 / 255 mm (9.84 / 10.04")
Voorrem Brembo 2-piston floating caliper, floating brake disc Ø 300 mm (11.81")
Achterrem Brembo 2-piston floating caliper, floating brake disc Ø 240 mm (9.45")
wielen, Voor/achter 1.85 x 21"; 2.15 x 18"
Banden, Voor/achter 90/90-21"; 140/80-18"
Accu 12 V / 11.2 Ah
Einddemper 2 x stainless steel with catalytic converter
Balhoofdshoek 64.6°
Wielbasis 1570 mm (61.81")
Grondspeling (onbeladen) 296 mm (11.65")
Zithoogte 950 mm (37.4")
Tankinhoud approx. 13 liters (3.43 gal)
Gewicht (zonder brandstof) approx. 185 kg (407.85 lbs)
Laatst bewerkt: