Eind 200pk limiet?

Is toch zonde van het geld. Betaal je 1 miljoen Euro ofzo en dan heb je nog zo'n hok van een Franse auto.

Beter een Agera RS ofzo. Zie je er tenminste nog goed uit als je zo snel rijdt. :+
 
Youp van het Hek noemde al de miljonair die ontevreden was omdat zijn auto zo snel was dat niemand zag dat hij erin zat.
 
Is toch zonde van het geld. Betaal je 1 miljoen Euro ofzo en dan heb je nog zo'n hok van een Franse auto.

Beter een Agera RS ofzo. Zie je er tenminste nog goed uit als je zo snel rijdt. :+

Ja ,zo denken ze bij Red Bull F1 ook over die Franse motor,ze zijn nu eindelijk zover
dat ze net zo slim zijn als ik,namelijk een auto met Japanse motor. :+
Het enigste goeie uit Frankrijk is de kaas en wijn. :9~
 
Laatst bewerkt:
Over dat dure onderhoud aan een Veyron, tja, iemand die een Veyron kan betalen doet dat wellicht niet met zijn laatste centjes en zal niet in het minst wakker liggen van de onderhoudskosten.

En over de dure olie die in een Veyron motor gaat omdat het geen action olie is, ook dat klopt, maar die olie gaat echt geen 100 keer meer kosten per liter dan normale olie.

Als je bijvoorbeeld een VW Golf binnenbrengt voor olie wissel, en ergens anders een BMW 7 reeks, zal je voor zowat dezelfde olie bij BMW ook meer per liter betalen. De hoge prijs per liter olie bij een Veyron, Rolls Royce, Ferrari en wathever zal meer met het eigen merk en service te maken hebben dan met de hogere oliekwalitiet zelf.

Maar goed, daar gaat het topic eigenlijk niet over. Het topic gaat over de vraag of het einde van de 200pk limiet eraan komt.
In mijn ogen is het verder heel normaal dat je, hoe extravaganter je gaat, hoe meer je betaald, zowel bij aankoop, als onderhoud, verzekering, taksen en wat nog allemaal. Is heel normaal en daar moet je maar tegen kunnen als je zo een ding wil.
 
"Bannden onder een Veyron kunnen behoorlijk tegen een stootje, maar toch wordt geadviseerd om ze elke 4.000 kilometer te vervangen á €30.000"
Olie wissel kost ook al snel €20k. Nu zijn dat absurde bedragen, maar toevallig laatst gezien dat een oliewissel van een veyron al gauw 6-8u in beslag neemt omdat alles is dicht gebouwd, en daarna alles weer terug monteren. Plus er gaat vloeibaar goud in als olie (ok niet letterlijk, maar het is geen Action olie...)

Maar dat zijn dingen waar je tegenaan gaat lopen met absurde hoeveelheden pk's. Het moet onder controle worden gehouden en de rest van de onderdelen moeten er ook tegenkunnen.

:^

Is het bijvoorbeeld met de Kawasaki H2R ook niet zo dat de onderhoudsintervallen aangegeven worden in bedrijfsuren en niet in kilometers?
 
Terug
Bovenaan Onderaan