Einde winterstop?

Winterstop :+?
Als het niet vriest en niet plenst ga je toch gewoon rijden? :9
 
Vannacht temperatuur op 0 of -1 !!!!!!
Dus de gele wagens met zwaailichten zullen wel weer een kwak zout overal neerstrooien.
De wegen waren net mooi schoon !

We zullen zien :S
 
Yep, de winterstop loopt meestal tot 1 maart dus er zullen wel vandaag wel een hoop motoren voor het eerst in maanden uit de schuur komen.

Alleen doe ik nooit aan winterstops en daarom zat ik zaterdag dus prinsheerlijk aan de koffie in La-Roche-en-Ardennes *D *D *D
 
Het is vandaag 1 Maart. Ik had geloof ik gelezen, dat 1 Maart de winterstop voor verzekeringen eindigt. (Of voor die verzekeringsmaatschapij) Is dit waar? Is dat waarom ik zou veel motoren op de weg zie?

Ik heb een tijdje een winterstop in m'n verzekering gehad. Ik was dus alleen tijdens de zomertijd verzekerd. (Je weet wel, als we de klok weer een uurtje vooruit zetten.) Volgens m'n verzekeringsman leverde dat echter maar een beetje financieel voordeel dus kan ik nu al lekker vroeg gaan rijden, of nog wat langer doorrijden als de dagen weer wat korter worden.
 
mijn verzekering heeft niet eens een winterstop meer, kennelijk gaan en op een mooie winterdag mensen onverzekerd toch maar even een klein rondje...
zaterdag weer voor het eerst weg geweest, en het viel inderdaad op hoeveel motor rijders er meteen weer op de weg zaten ja :]
 
Ik doe ook niet aan de verzekeringwinterstop.
Zo veel geldt het niet en er zijn nog vaak genoeg mooie dagen in de winterstop periode.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel motorrijders het wel doen. (was er al een poll over ?)
 
Laatst bewerkt:
Mijn fiets is ook gewoon t hele jaar door verzekerd. En als t ff kan rij ik ook t hele jaar....

Gisteren ook nog een lekker stukkie geweest. Na de winterstop....hahahaha....dat had te maken met t feit dat er groot onderhoud aan zat te komen, en ik daar ff voor moest sparen :D
 
nou ik mocht gisteren ook weer :9~
maar ik heb hem nog even laten staan
als het het weekend goed weer is
dan trek ik hem naar buiten :Y
 
Onze motoren gaan pas op 15 maart uit de winterstop. Geeft geloof ik 10% korting (maal twee, dat dan wel weer :P ) Wij (manlief en ik) rijden alleen voor ons plezier en voor ons betekent dat dat het dan minstens 10 graden boven nul moet zijn, maar liever nog een graadje of 20 :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan