eindelijk lente...?

Wist niet dat ie een kawa had...?
zoiets, maar dan wit, oud en lelijk... ;)

misc.php


Bijlage: ima_2.jpg
 

Klopt Max, ik ben al weer een stapje verder gelukkig. Komt bij jou ook nog wel hoor...

Hopelijk eind van de week ophalen en dan mijn 2e :] maken
 
Laatst bewerkt:
Snappiknie... :?

Desmo stelde Max voor om bij gebrek aan motor maar naar vrouwen met korte rokjes te gaan kijken om zijn tijd te verdoen. Aangezien jouw motor het ook tijdelijk niet doet, stelde ik jou maar hetzelfde voor, bij wijze van poging tot humor zeg maar....snappienuwel?
 
Lente is het nog niet.
Ben net nog naar Ressen geweest.
Vond het behoorlijk frisjes op de motor :(
Heb in Ressen voor de eerste keer mijn kneedowns gemaakt *D
Ik vond het in Hoevelaken makkelijker gaan.
 
Ik rij al meer dan een week met m'n motor naar mijn werk (zo'n dik half uur zit ik erop). :]

Ik heb nog wel m'n voering in mijn leren MQP-pak zitten en mijn winterhandschoenen aan.

Denk dat ik toch eens mijn zonnebril ga meenemen... die zon schijnt soms wel errug klote in je ogen!! 8-)


CAT
 
Desmo stelde Max voor om bij gebrek aan motor maar naar vrouwen met korte rokjes te gaan kijken om zijn tijd te verdoen. Aangezien jouw motor het ook tijdelijk niet doet, stelde ik jou maar hetzelfde voor, bij wijze van poging tot humor zeg maar....snappienuwel?

Yep :}
 
Ziet er goed uit voor het paasweekend. Effe 1000 km wegrijden moet lukken dan.

Ik heb er zin in gezien het voorspelde weer. Nu maar hopen dat al die voorspellers het bij het goede eind hebben.
 
Hier ook schitterend weer de afgelopen weken , dus lekker veel ge :]
Hier zijn donderdag en maandag ook feestdagen dus ga ik 5 dagen door het berggebied onder Santander touren :9 en/of racen })
Om jullie een idee te geven heb ik FF een paar pics geschoten op een van m'n favoriete routes hier in de buurt.

hon-cbr600-00-bikepics-22051.jpg

hon-cbr600-00-bikepics-22049.jpg

hon-cbr600-00-bikepics-22053.jpg

hon-cbr600-00-bikepics-22054.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan