EMG toegezegdmaar wie ondertekend de aanvraag EMG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lang stuk maar gaat ook hier op:


Niet met politie praten, NOOIT! Het kan NOOIT in je voordeel werken, alleen in je tegendeel.

Altijd lief en aardig zijn als je wordt aangehouden, scheelt geld. En als je toch met een regel echte hufter te maken hebt vraag je als je de bedragen hoort vraag je'zo weinig joh?'
Heb je in ieder geval ook zijn dag verpest.
 
Ik vind het altijd zo interessant te lezen dat sommigen menen dat te hard rijden gevaarlijker is dan je aan de maximum snelheid houden. De vraag dient zich echter aan hoe ooit die snelheden tot stand zijn gekomen en waarom een bepaalde snelheid wel veilig is. Ik noem als voorbeeld de A4 bij Leidschendam. In het verleden was het daar 100 en nu na 19:00 u is het 130. Ik kreeg daar een keer dus een boete 's avond voor de levensgevaarlijke snelheid van 104 km/u. Toch worden er niet elke avond na 19:00 uur talloze lijken van het asfalt geschraapt. Zo zit het land vol met dit soort absurditeiten. Ik stel dus dat de maximum snelheid met de natte vinger wordt vastgesteld en onze Melanie heeft ons dat zeer duidelijk gemaakt met het invoeren van de 130 km. Ik heb zelfs een app op mijn telefoon moeten zetten om te weten hoe hard ik ergens mag, want in Nl, staat bij de grens dat het op de snelweg nu 130 is, tenzij het 120, 100 of 80 is.
Ik ben net drie weken wezen rijden in Frankrijk en Spanje en als ik daar ben begrijp ik iedere keer waarom ik Nederland steeds meer links laat liggen als ik op de motor ben. Met de auto rij ik alleen woon-werk. Er is gewoon geen aardigheid meer aan.
 
ps: wegens persoonlijke omstandigheden van mijn vrouw, laat ik het hierbij zitten.
Heb even geen keus.....K is geen keuze......en dit gedoe met politie en allerlei fora, ik doe mijzelf hier geen plezeir mee op dit moment.,

Dat ik niet ga winnen van het CBR staat vast, want je hebt onze lieve heer en dan het CBR.

Ik zal iig wel de uitslag laten weten van de rechtszaak. Ik heb alle vertrouwen hierin, nu blijkt dat de mutaties als de pv elkaar tegenspreken.

As ik wel win van het CBR zal ik ee uitgebreid verslag doen hoe ik dit heb gewonnen....
 
Ik vind het altijd zo interessant te lezen dat sommigen menen dat te hard rijden gevaarlijker is dan je aan de maximum snelheid houden. De vraag dient zich echter aan hoe ooit die snelheden tot stand zijn gekomen en waarom een bepaalde snelheid wel veilig is. Ik noem als voorbeeld de A4 bij Leidschendam. In het verleden was het daar 100 en nu na 19:00 u is het 130. Ik kreeg daar een keer dus een boete 's avond voor de levensgevaarlijke snelheid van 104 km/u. Toch worden er niet elke avond na 19:00 uur talloze lijken van het asfalt geschraapt. Zo zit het land vol met dit soort absurditeiten. Ik stel dus dat de maximum snelheid met de natte vinger wordt vastgesteld en onze Melanie heeft ons dat zeer duidelijk gemaakt met het invoeren van de 130 km. Ik heb zelfs een app op mijn telefoon moeten zetten om te weten hoe hard ik ergens mag, want in Nl, staat bij de grens dat het op de snelweg nu 130 is, tenzij het 120, 100 of 80 is.
Ik ben net drie weken wezen rijden in Frankrijk en Spanje en als ik daar ben begrijp ik iedere keer waarom ik Nederland steeds meer links laat liggen als ik op de motor ben. Met de auto rij ik alleen woon-werk. Er is gewoon geen aardigheid meer aan.
De variabele snelheden op snel wegen heeft meer te maken met europese milieu wetten van hoeveelheid uitstoot per vierkant kilometer, de gedachte is: als er meer autos op de weg zijn (tussen 06:00 en 17:00) die minder hard gaan, produceren ze minder uitstoot dan dat ze harder zouden gaan. En als je het in de veiligheidsbril gaat kijken is het ook nog redelijk redeneerbaar, veel autos lager snelheid meer tijd om te reageren
 
ps: wegens persoonlijke omstandigheden van mijn vrouw, laat ik het hierbij zitten.
Heb even geen keus.....K is geen keuze......en dit gedoe met politie en allerlei fora, ik doe mijzelf hier geen plezeir mee op dit moment.,

Dat ik niet ga winnen van het CBR staat vast, want je hebt onze lieve heer en dan het CBR.

Ik zal iig wel de uitslag laten weten van de rechtszaak. Ik heb alle vertrouwen hierin, nu blijkt dat de mutaties als de pv elkaar tegenspreken.

As ik wel win van het CBR zal ik ee uitgebreid verslag doen hoe ik dit heb gewonnen....

Ai dat is een vervelende reden (althans, ik neem aan dat die persoonlijke omstandigheden betrekking hebben op ziekte of andersoortig letsel ik lees nu pas "K is geen keuze"), sterkte.

Wel jammer dat je niet meer gaat reageren, want om eerlijk te zijn snap ik helemaal niks van je verhaal over 1.30/1.35 en 4.5/2.1/6.6 km... :?
 
Laatst bewerkt:
Bij mijn werkgever word je gescreend. Als iemand niet door screening heen komt kan er aangegeven worden (lijkt mij) waarom dit is.

Als er wordt aangegeven dat jij een agent op z'n bakkes hebt lopen rammen dan moet jij een verdomd goede reden hebben wil je dat men jou hier zal geloven dat het rechtvaardig was.

Als jouw reden een EMG cursus was dan denk ik dat je nog even verder zal moeten zoeken. :')

Dan heeft jou werkgever het netjes voor elkaar. Feit is alleen dat niet iedereen voor jou werkgever werkt. ;)
 
ps: wegens persoonlijke omstandigheden van mijn vrouw, laat ik het hierbij zitten.
Heb even geen keus.....K is geen keuze......en dit gedoe met politie en allerlei fora, ik doe mijzelf hier geen plezeir mee op dit moment.,

Dat ik niet ga winnen van het CBR staat vast, want je hebt onze lieve heer en dan het CBR.

Ik zal iig wel de uitslag laten weten van de rechtszaak. Ik heb alle vertrouwen hierin, nu blijkt dat de mutaties als de pv elkaar tegenspreken.

As ik wel win van het CBR zal ik ee uitgebreid verslag doen hoe ik dit heb gewonnen....


Verstandige keuze denk ik.
Er is iemand die veel belangrijker is die jou energie veel harder nodig heeft.
Juridisch heb je weinig aan me maar wil je wel heel veel sterkte wensen met je vrouw.
Moge de wijsheid met je zijn.
 
Dan heeft jou werkgever het netjes voor elkaar. Feit is alleen dat niet iedereen voor jou werkgever werkt. ;)

Feit is ook dat niet alleen mijn werkgever dit doet en jij met strafblad dus moeilijker aan een baan komt. :)
 
ps: wegens persoonlijke omstandigheden van mijn vrouw, laat ik het hierbij zitten.
Heb even geen keus.....K is geen keuze......en dit gedoe met politie en allerlei fora, ik doe mijzelf hier geen plezeir mee op dit moment.,

Dat ik niet ga winnen van het CBR staat vast, want je hebt onze lieve heer en dan het CBR.

Ik zal iig wel de uitslag laten weten van de rechtszaak. Ik heb alle vertrouwen hierin, nu blijkt dat de mutaties als de pv elkaar tegenspreken.

As ik wel win van het CBR zal ik ee uitgebreid verslag doen hoe ik dit heb gewonnen....

Sterkte met vooral je prive omstandigheden. Dit CBR gedoe is in mijn ogen opeens heel onbelangrijk.
 
Laatst bewerkt:
Gaat niet om wat je wel en niet kan. Jij zegt tegen Icephase dat het hij mensen na roept op het moment dat hij aangeeft dat je met een strafblad moeilijker aan een baan komt.

Hij of ik zegt niet dat je niet aan een baan komt. Feit is dat het moeilijker wordt bijvoorbeeld doordat er bedrijven zijn die je screenen of je bepaalde functies niet meer mag uitoefenen.

Makkelijker wordt het er in ieder geval niet op.
 
Laatst bewerkt:
ps: wegens persoonlijke omstandigheden van mijn vrouw, laat ik het hierbij zitten.
Heb even geen keus.....K is geen keuze......en dit gedoe met politie en allerlei fora, ik doe mijzelf hier geen plezeir mee op dit moment.,

Sterkte met je vrouw. Ik zit (bijna 3 maanden) in hetzelfde schuitje als jou vwb mijn vrouw. Vergeet alleen echt je zelf niet de komende periode. Bij mij is de afleiding motorrijden, om alles om me heen te vergeten.

Ben wel benieuwd naar de uitslag van de rechtbank.
 
Gaat niet om wat je wel en niet kan. Jij zegt tegen Icephase dat het hij mensen na roept op het moment dat hij aangeeft dat je met een strafblad moeilijker aan een baan komt.

Hij of ik zegt niet dat je niet aan een baan komt. Feit is dat het moeilijker wordt bijvoorbeeld doordat er bedrijven zijn die je screenen of je bepaalde functies niet meer mag uitoefenen.

Makkelijker wordt het er in ieder geval niet op.

Ik begrijp je punt wel, en ik had je ook graag gelijk gegeven, serieus.
Icephase schetst het alsof je gelijk wel kan stoppen met je carriere, dag toekomst.
Zo zie ik het dus niet en tal van voorbeelden wat het tegendeel bewijst.

Sterker nog, zorg maar dat je een strafblad hebt i.p.v. dat je een gescheiden moeder bent met 2 kinderen, want die helpen ze niet aan een baan hoor.
Met een strafblad staat er een heel reintegratietraject voor je klaar, kijken ze voor een huurwonig voor je en betaald de gemeente je kickbokslessen.

Helaas zijn we al zo ver heen hier....
 
ps: wegens persoonlijke omstandigheden van mijn vrouw, laat ik het hierbij zitten.
Heb even geen keus.....K is geen keuze......en dit gedoe met politie en allerlei fora, ik doe mijzelf hier geen plezeir mee op dit moment.,

Dat ik niet ga winnen van het CBR staat vast, want je hebt onze lieve heer en dan het CBR.

Ik zal iig wel de uitslag laten weten van de rechtszaak. Ik heb alle vertrouwen hierin, nu blijkt dat de mutaties als de pv elkaar tegenspreken.

As ik wel win van het CBR zal ik ee uitgebreid verslag doen hoe ik dit heb gewonnen....
Sterkte er mee.
En groot gelijk dat je nu alleen even daar op richt ;)
 
Ik begrijp je punt wel, en ik had je ook graag gelijk gegeven, serieus.
Icephase schetst het alsof je gelijk wel kan stoppen met je carriere, dag toekomst.
Zo zie ik het dus niet en tal van voorbeelden wat het tegendeel bewijst.

Sterker nog, zorg maar dat je een strafblad hebt i.p.v. dat je een gescheiden moeder bent met 2 kinderen, want die helpen ze niet aan een baan hoor.
Met een strafblad staat er een heel reintegratietraject voor je klaar, kijken ze voor een huurwonig voor je en betaald de gemeente je kickbokslessen.

Helaas zijn we al zo ver heen hier....

Ik heb je vorige post verkeerd begrepen maak ik hier van op. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp je punt wel, en ik had je ook graag gelijk gegeven, serieus.
Icephase schetst het alsof je gelijk wel kan stoppen met je carriere, dag toekomst.
Zo zie ik het dus niet en tal van voorbeelden wat het tegendeel bewijst.

Sterker nog, zorg maar dat je een strafblad hebt i.p.v. dat je een gescheiden moeder bent met 2 kinderen, want die helpen ze niet aan een baan hoor.
Met een strafblad staat er een heel reintegratietraject voor je klaar, kijken ze voor een huurwonig voor je en betaald de gemeente je kickbokslessen.

Helaas zijn we al zo ver heen hier....

Strafblad kun je ook krijgen voor te hard rijden hoor.
 
Ik begrijp je punt wel, en ik had je ook graag gelijk gegeven, serieus.
Icephase schetst het alsof je gelijk wel kan stoppen met je carriere, dag toekomst.
Zo zie ik het dus niet en tal van voorbeelden wat het tegendeel bewijst.

Sterker nog, zorg maar dat je een strafblad hebt i.p.v. dat je een gescheiden moeder bent met 2 kinderen, want die helpen ze niet aan een baan hoor.
Met een strafblad staat er een heel reintegratietraject voor je klaar, kijken ze voor een huurwonig voor je en betaald de gemeente je kickbokslessen.

Helaas zijn we al zo ver heen hier....

Die gescheiden moeder met twee kinderen krijgt nog veel meer.
Ik denk dat die alles wel gratis kan krijgen, als je er een beetje energie in stopt (uiteraard zonder echt te werken).

Zo ver zijn we hier al :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die gescheiden moeder met twee kinderen krijgt nog veel meer.
Ik denk dat die alles wel gratis kan krijgen, als je er een beetje energie in stopt (uiteraard zonder echt te werken).

Zo ver zijn we hier al :)
dit land stroomt over van de "ach jij bent zielig, hier heb je wat geld" regelingen.
van mij mogen ze er best een paar afschaffen :Y

en het is nou niet alsof ik zelf daar geen last van zou hebben. sterker nog, begin maar met de regeling welke het mogelijk maakt dat ik geld krijg omdat ik behandeld word voor een chronische ziekte. tot hier klinkt het natuurlijk goed maar de grap komt nu pas, ik ben voor al het mogelijk voorkomende verzekerd dus zal nooit ook maar 5 euro medische onkosten hebben wanneer de behandeling in medische noodzaak heeft...

en je moet niet rekenen dat ik hiervoor ook maar enigsinds moeite heb hoeven doen, gaat volledig automatisch. dus naast die vergoeding word er voor deze regeling ook nog de nodige ambtenaren aan het werk gehouden |( |( |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan