En ik doe het niet meer!

Wat is er mis met BMW's :? ;)

Wij hebben gisteren met de club lekker gereden. Gelukkig weinig dijk in de route, veel B-wegen dus best wel vlot kunnen rijden.

Jammer dat ik zo weinig vrije dagen heb, anders ging ik wat vaker op een doordeweekse dag :] :]

BMW club ? stonden jullie toevallig langs de A2 bij dat wegrestaurant vlak bij Zaltbommel ?

Op maandag 05 mei 2003 11:51 schreef Rider -X- het volgende:X-plain please????

Als Alfa liefhebber moest ik ff duimpie doen naar GTA toen ik 'm inhaalde, daarna heeft tie minstens zoveel auto's ingehaald als ik op het stuk daarna. Hij was behoorlijk snel weer bij iedere keer :9~

Tja, die R6 had niet echt haast geloof ik in de bochtjes, hij was na een paar rondjes ook weer verdwenen. Was op knooppunt A2/A15
 
Op maandag 05 mei 2003 17:25 schreef KatirZan het volgende:Nee idd, voor de tourders is het niet te doen op een mooie zondag, tenzij je dikke afterburner gebruikt, of een flametorch voorop plaatst :(

Ik ben zelf nog op zoek naar een desintegrator met een flink vermogen. }) Ik begrijp wat je bedoelt. Maar op zondagmiddag op de ringdijk gaan rijden is vragen om problemen.
Wil je nog een beetje toeren op zondag moet je vanuit het westen minimaal eerst de IJsel over en zit ik voor een ritje op 200km om te beginnen en dan komt pas het leuke stuk. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan