En nu ook ik gecrashed..

stevig klote....


Als ik die topics hier lees klinkt het wel alsof Nederland op gebied van spoedgeneeskunde nog een derde wereld land is |(

was Medisch Centrum West fake dan :P :P

De zusters waren echt, althans die ik vandaag tegenkwam waren redelijk :9 Eentje wilde zelfs direct foto's van mij :+
 
k.t kolere...zeg..
Ik hoop dat het gevoel wel weer terug komt...heeft je grote teen ook niet iets met je evenwichts orgaan te maken...heb je volgens mij wel nodig....

Nou ja in ieder geval kun je het nog na vertellen...

Sterkte...
 
Het is inmiddels 1jaar en bijna 2 maanden geleden dat ik (oude nick Quietcool) gecrashed ben en inmiddels tuf ik al weer een tijdje vrolijk rond op mijn 2001 R1 8-) ... alleen mijn grote teen is behoorlijk aan gort en ik heb daardoor vorig jaar heel wat leuke dingen moeten missen en ook vandaag de dag ondervind ik daarvan hinder.. :( :(

Onlangs is geconstateerd dat de situatie medisch stabiel is en wil mijn rechtsbijstand de zaak afhandelen en vertellen iets over een "f.b.i. % van 4%". Heeft iemand ervaring met zoiets (concreet dus niet van horen zeggen svp O-) )

En hoe staat het met "gemis aan levensvreugde" etc. :P
 
Verrot voor je man ik hoop dat je weer snel 100% bent. Misschien was het al eens gevraagd in het topic; maar had je motor rijlaarzen aan?
 
hij rijd alweer rond hoor... lezen is ook een vak.
sorry ik nog niets met enige verzekering te maken gehad.
wel kut ja van zo'n teen
 


Dat alles maar weer snel mag helen ! En dat je maar weer snel aan die gashendel mag hangen :9

Beterschap toegewenst ! (In 2003 en 2004 zie ik nu pas en de toekomst zullen we dan maar zeggen.)
 
Daar gaan we weer, KUT hoor!!!! Beterschap, ik hoop idd dat je je gevoel in je tenen terug krijg want anders wordt het motorrijden er ook niet gemakkelijker op '( Maar het zal hoop ik wel goed komen!! Je krijgt in ieder geval steun enoeg hier. Mentaal dan bedoel ik
 
Het is inmiddels 1jaar en bijna 2 maanden geleden dat ik (oude nick Quietcool) gecrashed ben en inmiddels tuf ik al weer een tijdje vrolijk rond op mijn 2001 R1 8-) ... alleen mijn grote teen is behoorlijk aan gort en ik heb daardoor vorig jaar heel wat leuke dingen moeten missen en ook vandaag de dag ondervind ik daarvan hinder.. :( :(

Onlangs is geconstateerd dat de situatie medisch stabiel is en wil mijn rechtsbijstand de zaak afhandelen en vertellen iets over een "f.b.i. % van 4%". Heeft iemand ervaring met zoiets (concreet dus niet van horen zeggen svp O-) )

En hoe staat het met "gemis aan levensvreugde" etc. :P
Allemaal even goed lezen :P

Ik heb er geen ervaring mee dus ik kan er niks van zeggen. Succes!
 
Gelukkig! Je rijdt weer rond! Altijd fijn om te horen dat je je geliefde hobby toch weer kunt uitvoeren. En nog op een mooie motor ook!
 
ehhh, wij hebben op dit moment ook zo´n gevalletje lopen.
Mijn (v) echtgenoot is na 4 jaar weer medisch stabiel verklaard.
Gebroken schouder (nog last van, slaat op slot), 4 gebroken ribben, gebroken bovenbeen en een vetembolie in de longen als complicatie. Ze hebben hem toendertijd terug moeten halen aan het eind van de spreekwoordelijke tunnel.
Hij heeft ruim 3 jaar niet kunnen sporten, geestelijk in een dip gezeten, niet op vakantie kunnen gaan e.d.
Het bod was € 8000,00. (Heb je iets om te vergelijken)
Omdat we in een clausule op wilde laten nemen dat we dit niet zien als afkoopsom maar als er nog in de toekomst gevolgen van dit ongeval boven komen we weer aanspraak wilde doen op de verzekering, zijn we hierover nog aan het touwtrekken.
Men wil dat niet opnemen met als reden: Je bent toch genezen dan is dat toch niet nodig.........
Wij vinden dat je dat ook om kan draaien. Hij is toch genezen.......zet het erin, we hebben de clausule dan toch niet nodig, maar zo zien zij het niet :X
 
Er bestaat een groot boek waarin een hele hoop van dit soort rechtzaken staan.
Je rechtsbijstand verzekeringsman zal dit ook hebben. Daarin zoek je een gelijkwaardige zaak op (of zaken, bv één voor je teen, één voor zolang niet aan het sociale verkeer kunnen deelnemen, één voor gemis als niet kunnen motrorijden, etc.)
Dan kun je afleiden wat in die zaken door de rechter is toegekend. Probeer voor ongeveer dat bedrag te schikken (verwijs eventueel naar de opgezochte zaken), je kan iets hoger gaan, maar niet te hoog want dan laten ze het sowieso voorkomen.

Zo heb ik het jaren geleden gedaan toen ik onvrijwillig een poging gedaan heb om onder een vrachtwagen door te rijden. (in films gaat dat beter dan in het echie, Do not try this at home).

Laat je niet zomaar afschepen, maar probeer het met een schikking af te ronden (rechtzaken kunnen jaren duren)

Sterkte
 
He man. Ik ben je nog eens tegen gekomen bij dat tankstation bij Duiven. Toen je nog op zoek was naar een motor en nu heb je hem weer plat :S

Zonde maar je hebt het er nog redelijk van af gebracht. Sterkte!
 
Terug
Bovenaan Onderaan