En toen was er niets meer

update:

ik heb de zx eens van stal gehaald, sinds een paar maanden, accu omgewisseld, ander handvat erop gezet, etc etc.

de olie was verdwenen, omdat er iets met de cylinders aan de hand was. als je hem flink schuin zet, zie je weer olie verschijnen. compressie meting uitgevoerd, bleek 3 bar te zijn op de enige cylinder die ik gemeten heb.
1,5 week geleden heb ik een meting uitgevoerd, bleek die cylinder nog 11 of 12 bar te hebben. afgelopen week 600 km gereden gisteravond 5 meter, en nu helemaal niets meer :N -O-

Heb je niet "gewoon" last van HET ZX9 probleem....????
 
welke van de vele. ik heb afgelopen zomer heel mijn cylinder party verbeterd B| .
ik zal het ff aanpassen, maar we hebben het over de GSX-600F

Oeps...dacht al dat ik jouw naam al eens gezien had in relatie tot cilinderbussen, was me even ontgaan dat het nu over een andere motor ging.....

Zoveel drukverlies....zijn toch maar weinig redenen voor te bedenken lijkt me. Pakking, veren, kleppen....eueuhhmm...Wie vult me aan ???
 
Oeps...dacht al dat ik jouw naam al eens gezien had in relatie tot cilinderbussen, was me even ontgaan dat het nu over een andere motor ging.....

Zoveel drukverlies....zijn toch maar weinig redenen voor te bedenken lijkt me. Pakking, veren, kleppen....eueuhhmm...Wie vult me aan ???

ik heb zelf ooit doorkijkcylinders gehad |(
lekke radiator, en telkens bijvullen met water, en dan plots 12 onder 0 |(

veren zou trouwens wel interessant zijn, heb ik nog nooit gehad, dus die heeft mijn voorkeur :+
 
Laatst bewerkt:
WUF:

Ben benieuw wat je dealer je gaat vertellen .....
Hoop voor je dat het mee gaat vallen

als ik zeg dat mijn motor naar de garage is gebracht bedoel ik eigenlijk mijn eigen opslaggarage. er komt dus geen dealer aan te pas.

ik ga volgende week zelf hobbyen *O*

en ik heb het idee dat het gewoon een koprevisie gaat worden. Maar niet zoals bij de xc dat ik alleen al 200 kwijt ben aan een stel stomme pakkingen enzo |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan