En weer een Motor-Forummer onderuit..

wka heeft zijn motor totallos gereden omdat er een bocht vol met dat split (stratemakerszand) lag. Ook via rechtsbijstand gespeeld. We hadden politie rapport, maar na lang getouwtrek konden ze niets bereiken.. verspilde moeite dus...
 
Balen van die val. Maar gelukkig weinig schade !
Gefeliciteerd met je gixxer ennuh als je die fizzer over een maand of 4 nog hebt dan koop ik 'm van je :)

heb geen zin om nu de XR al de deur uit te doen en dan nog niet te mogen rijden ;(
 
stiekum toch goed dat je GEEN Yamaha rijdt...

(Heb je nog wat om van te dromen)

})

Mooie fiets rev! Houd 'm heel...
 
Laat inderdaad even een politierapport opstellen.
Als je een politierapport hebt wordt het in ieder geval in behandeling genomen en word de kans dat de gemeente iets betaald meteen een stuk groter.
 
Gefeliciteerd met je nieuwe fiets.
Jij kunt nou in ieder geval zeggen dat je nu al
een band en een verleden hebt met je nieuwe
fiets.
 
Gefeliciteerd met je fiets Wouter!!!

Jammer dat het proefritje zo moest aflopen, maar je bent weer een ervaring rijker.

Zie je morgen... op de Yahama :+
 
Het is een rare manier van kopen, Rev :P
Veel plezier ermee en probeer hem in de toekomst heel te houden.
Wat had je zelf en je kleding :?
 
Damnn Rev! |(

balen dat je op je plaat bent gegaan, maar het is maar goed dat jullie er beide goed vanaf zijn gekomen. Dit soort momenten brengt piloot en fiets toch dichter bij elkaar..het schept een band..snif ;(

;) GEFELICITEERD MET JE GIXER!
misc.php
 
Vergeet dat ongeluk je hebt een buitengewoon stoere motor gekocht :} :} :} Gefeliciteerd ..

Maaruh, je bent wel besluiteloos hoor .. Eerst R6, dan Blade en nu toch een GSXR ...

[eenzaam mode] Wel weer een FZR rijder minder ;( [/eenzaam mode]
 
fotooooosss....

balen man...maarja..t zal wel goedkomen...gelukkig ben jij er goed vanaf gekomen dat is het allerbelangrijkste..

veel plezier met je nieuwe stuurijzer :) !!!
 
Zodra ik het verhaal begon te lezen had ik al het idee van, die gaat op z'n bek. En ja hoor. Het is hem 'gelukt'! :(

Maar toch: Gefeliciteerd!!!

Ps.1: Beetje jammer dat je hem zaterdag niet al hebt. Dan andere keer maar ff proefritje maken :)

Ps.2: FZR al kwijt, of heb je er nu 2?
 
Hmmm....eikel :+

Maaruh gefeliciteerd....
enne, er is altijd wel een mouw aan te passen met de verzekering...laat nog maar geen politierapport opmaken...
Enne, hoop dat je een goeie fiets hebt nou...

ps. de gixx de populairste fiets van het forum? de kadett zal je bedoelen ja...
 
Gefeliciteerd!!!!

En vanaf nu niet meer onderuit gaan he! Wel erg balen, maar komt allemaal in orde. Wordt het geregeld via je WA verzekering ofzo, omdat je tijdens de testrit nog geen eigenaar was van de motor?
 
Rot dat je erbij hebt gelegen.
Maar toch gefeliciteerd met de nieuwe aankoop :}

Jammer dat er nu weer een Fizzer minder is '(
Die neem je zaterdag mee zeker?
 
Die extra pk's zullen hem wel de das hebben omgedaan...

"Maar ik reed echt niet hard!" Tuurlijk jongen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan