eni Motorrad Grand Prix Deutschland

Wie pakt de overwinning?

  • Pedrosa

    Stemmen: 17 27,4%
  • Lorenzo

    Stemmen: 6 9,7%
  • Marquez

    Stemmen: 10 16,1%
  • Crutchlow

    Stemmen: 2 3,2%
  • Rossi

    Stemmen: 27 43,5%
  • Dovizioso

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bradl

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bautista

    Stemmen: 0 0,0%
  • Espargaro

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    62
:}

Wordt tijd dat ze daar weer gaan rijden. Gewoon geweldig om daar motoren te zien rijden :] :}

Ja het zal wel weer een veiligheidsissue zijn

Op spa zijn er bijna geen grindbakken ,meestal uitloop vlakken ik denk daarom :')

Belet mij er overigens niet van om er te rijden : spa :} :}

full
 
Ben bang dat het geen racen wordt ......maar hij moet het eigenlijk wel.

MotoGP Medical Team confirm Dani Pedrosa's collarbone fracture & general condition to be assessed on Sunday A.M. to determine race fitness
 
Ben bang dat het geen racen wordt ......maar hij moet het eigenlijk wel.

MotoGP Medical Team confirm Dani Pedrosa's collarbone fracture & general condition to be assessed on Sunday A.M. to determine race fitness

jij hoopt natuurlijk dat hij de race mist, niet omdat je het Dani niet gunt ofzo maar ivm het kampioenschap. am i right or? ;)
 
jij hoopt natuurlijk dat hij de race mist, niet omdat je het Dani niet gunt ofzo maar ivm het kampioenschap. am i right or? ;)

Nee hoor dat is racen en je moet het verdienen , crash je veel etc dan doe je iets niet goed en kom je punten tekort en kan je het kampioenschap vergeten ....als ik eigenlijk iemand een titel gunt is daar Dani er 1 van maar .
Wat ik al eerder vermelde voor de crash van Dani , mensen er zijn nog 11 GP's en 275 punten te verdelen en Dani kan ook wat overkomen ...en verdomd het gebeurd.
 
Ik durf het wel aan.......geen Sachsenring meer op de kalender na alle klappers dit weekend.....
 
Ik had het er vanmiddag met m'n meissie over , zo van ik hoop niet dat Dorna nog een contractverlenging geeft aan dat circuit het is daar gewoon gevaarlijk .

Dus ik ben het er helemaal mee eens.
Slecht asfalt ofzo?

Hoop toch niet dat Sachsenring verdwijnt, mooi circuit!!!
 
Slecht asfalt ofzo?

Hoop toch niet dat Sachsenring verdwijnt, mooi circuit!!!

Dat is het op zeker ....voor Moto3 en RBR maar daar blijft het ook bij , dat zeiden de verslaggevers tijdens de RBR trouwens ook ....het is te smal voor Motogp en zelfs al voor Moto2.
Veel alternatieven hebben ze niet in Duitsland , dus zal wel verbreden worden en anders hebben ze er straks geen GP meer .
Hockenheim vond ik altijd waanzinnig met dat stadion gedeelte.
 
Zou de Nurburgring geen optie zijn? De World Superbikes rijden er met hun 1000cc motoren redelijk probleemloos volgens mij. Mooie baan, en voor ons lekker dichtbij ook.
 
Klappers hebben weinig met de baan te maken in mijn ogen. Eerder de temparatuur van vanmorgen.

En die rechter knik 'de waterval' is gewoon inderdaad verraderlijk gezien de vele linker bochten ervoor, maar dat is juist het mooie en op elke baan vindt je wel zoiets.

Zou echt een gemis zijn als de Saschenring niet meer op de kalender staat.
 
+ Dat 'te krap/langzaam of alleen maar voor de Moto3' vindt ik juist de charme van de baan.
Is juist een uitdaging in mijn ogen, wat in het WK toch ook aan de orde zou moeten zijn. Anders zou het dus relatief makkelijker worden.
 
+ Dat 'te krap/langzaam of alleen maar voor de Moto3' vindt ik juist de charme van de baan.
Is juist een uitdaging in mijn ogen, wat in het WK toch ook aan de orde zou moeten zijn. Anders zou het dus relatief makkelijker worden.
:^

Laguna seca is ook gevaarlijk(kijk maar eens goed) de Ramshoek(linker kant van de band word minder warm) op Assen is ook link en nog veel meer gevaarlijk bochies hier en daar op de circuits.
Mensen ...racen is gevaarlijk,zelfs rechtuit kan je zwaar vallen ;)
De F1 rijd op Monaco smal snel en weinig uitloop.
Juist dit soort banen zijn mooi om te zien .
 
Terug
Bovenaan Onderaan