eni Motorrad Grand Prix Deutschland

Wie pakt de overwinning?

  • Pedrosa

    Stemmen: 17 27,4%
  • Lorenzo

    Stemmen: 6 9,7%
  • Marquez

    Stemmen: 10 16,1%
  • Crutchlow

    Stemmen: 2 3,2%
  • Rossi

    Stemmen: 27 43,5%
  • Dovizioso

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bradl

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bautista

    Stemmen: 0 0,0%
  • Espargaro

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    62
Uw reporter van de T7 tribune ( de honda tribune Gerrit! ;) ;) ) zit weer in zijn comfortabele kuipstoeltje, kwartiertje tot WU
 
Hier wordt omgeroepen dat Dani fit is verklaard door de doktor ( niet the Doctor ;) ) om de warm up te rijden, hij zal daarna beslissen of hij de race zal rijden.
 
Beetje hooghangende bewolking maar verder aangenaam met een graad of 16/17 opt moment.

Iwema heeft ( vind ik) maar weinig gereden in de WU, anders dan Loi, die heb ik volgens mij de volle 15 minuten op de baan gezien.
 
Absoluut joris, maar ik hou best van een biertje en lekker eten, maar om half negen is mij toch echt te gek ;)

Zowiezo geen bier tijdens de trainingen/races. Dat doe ik savonds op de camping wel n
 
Absoluut joris, maar ik hou best van een biertje en lekker eten, maar om half negen is mij toch echt te gek ;)

Zowiezo geen bier tijdens de trainingen/races. Dat doe ik savonds op de camping wel n
Dat kan ik me erg goed voorstellen! :P

Geniet ervan vandaag!
 
Als ie dit al niet aandurft wordt het geen race vandaag. Wel leuke WU zo, constant stuivertje wisselen tussen MM, VR, CC en SB!
 
Terug
Bovenaan Onderaan