eni Motorrad Grand Prix Deutschland

Wie pakt de overwinning?

  • Pedrosa

    Stemmen: 17 27,4%
  • Lorenzo

    Stemmen: 6 9,7%
  • Marquez

    Stemmen: 10 16,1%
  • Crutchlow

    Stemmen: 2 3,2%
  • Rossi

    Stemmen: 27 43,5%
  • Dovizioso

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bradl

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bautista

    Stemmen: 0 0,0%
  • Espargaro

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    62
http:// esioslive4-i.akamaihd. net/hls/live/200736/AL_ESP2_UK_ENG/playlist_1300.m3u8

Die link kopieren in VLC mediaplayer (netwerkstream openen), goeie kwaliteit!
Brittish Eurosport 2 "in HD" *D

Ps even de spaties tussen // en E en tussen . en NET weghalen ;)
Super stream! Thanks!


(ik moest VLC wel ff upgraden naar de laatste versie voordat het werkte ;) )
 
Laatst bewerkt:
Niks van gezien, maar halverwege de baan , de hele lange linker bergaf, na de omegacurve, lag ie nog 12e met fenati en nog iemand in zijn nek hijgend. Dan kun je verwachten dat er iemand voorbij gaat proberen te komen.
 
Pedrosa is er niet bij.... Niet te geloven hoeveel pech je kan hebben.

Ik kan me er niet meer druk om maken, het begint te wennen :+
 
Aardige race van Iwema, hoop dat hij de komende wedstrijden in de punten blijft rijden.

En Lorenzo en Pedrosa.... toch de 2 titel kandidaten, verliezen deze race (vermoedelijk meerdere races) toch kostbare punten op de achtervolgers.

Iets zegt me dat Rossi hierdoor over een paar races toch akelig dichtbij de eerste plek in het kampioenschap komt. En al hoop ik het niet, ik ben bang dat Marques er nog een keer afstuiterd. Rossi zou zomaar aan het einde zijn begeerde 10e titel kunnen pakken.

Cal is een prima rijder, maar helaas geen kandidaat.

my 2 cents. :)
 
Aardige race van Iwema, hoop dat hij de komende wedstrijden in de punten blijft rijden.

En Lorenzo en Pedrosa.... toch de 2 titel kandidaten, verliezen deze race (vermoedelijk meerdere races) toch kostbare punten op de achtervolgers.

Iets zegt me dat Rossi hierdoor over een paar races toch akelig dichtbij de eerste plek in het kampioenschap komt. En al hoop ik het niet, ik ben bang dat Marques er nog een keer afstuiterd. Rossi zou zomaar aan het einde zijn begeerde 10e titel kunnen pakken.

Cal is een prima rijder, maar helaas geen kandidaat.

my 2 cents. :)
ik doe er ff 2 cents bij ;)
 
Ik ga niet zeggen dat er meer in had kunnen zitten, er had meer in moeten zitten, jasper heeft een hele tijd met kornfeil meegereden aan de kop van die groep rond de 10e plek.
 
ik doe er ff 2 cents bij ;)
Dat duurt nog even voordat je bij 50 cent bij. :+

full
 
Getuige de schaamrand op de achterband van de R1 duurt het ook wel even voordat meneer F. Cent de bocht om is, dat scheelt.
 
Heeft alles met de baan te maken!

Problemen om de rechterkant van de band goed warm te krijgen en bocht 11 is een bitch....

Ook artikeltje over T11 op Crash.net


Om hier even op terug te komen: In mijn ogen onzin. Dan moet je (bijvoorbeeld) Assen ook maar verbieden want de ramshoek is links na een lange tijd rechts (zelfde principe, iets minder extreem). Daarnaast vindt je op elke baan wel een verraderlijk punt.

Het is voor iedereen hetzelfde en in de wedstrijd zijn er vandaag nog geen crashes. Ik blijf bij m'n standpunt dat het aan de temperatuur lag. OA Laverty zei dat ook na zijn crash. EDIT: (in BBC uitzending van gisteren)
 
Laatst bewerkt:
[...]
Ja ik vind een R1 ook niet mooi. :+ Kuddo's voor de helm inderdaad. :}~[/quote]

Een R1 is een prachtige fiets, maar doelde meer op die chromen tierelanteintjes enzo.


Maar goed.


Racen met die handel, Go Rossi !!
 
De eerste helft van de race was zeker het aanzien waard. De tweede helft gebeurde er weinig bijzonders meer. Voor Bradl en onze oosterburen vind ik het wel jammer dat er geen podiumplek in zat. Maar al met al een mooi podium zo, met mijn nieuwe help op 1!!!
En nu ook de eerste plaats in de WK ranking.
 
Laatst bewerkt:
De eerste helft van de race was zeker het aanzien waard. De tweede helft gebeurde er weinig bijzonders meer. Voor Bradl en onze oosterburen vind ik het wel jammer dat er geen podiumplek in zat. Maar al met al een mooi podium zo, met mijn nieuwe help op 1!!!
En nu ook de eerste plaats in de WK ranking.
idd, jammer genoeg niet zo spannend geworden als ik had gehoopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan