eni Motorrad Grand Prix Deutschland

Wie pakt de overwinning?

  • Pedrosa

    Stemmen: 17 27,4%
  • Lorenzo

    Stemmen: 6 9,7%
  • Marquez

    Stemmen: 10 16,1%
  • Crutchlow

    Stemmen: 2 3,2%
  • Rossi

    Stemmen: 27 43,5%
  • Dovizioso

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bradl

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bautista

    Stemmen: 0 0,0%
  • Espargaro

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    62
Eerste helft was euforisch op de tribunes, erg gaaf om mee te maken. Ook de 4e plaats absoluut verdiend. Jammer van Rossi maar kwam echt niet mee, jammer dat MM niet een klein foutje maakte, dan hadden de twee hun gevecht van assen eens goed af kunnen maken. Jammer dat Aleix dovi niet kon temmen, hing er constant vlak achter.
 
Eerste helft was euforisch op de tribunes, erg gaaf om mee te maken. Ook de 4e plaats absoluut verdiend. Jammer van Rossi maar kwam echt niet mee, jammer dat MM niet een klein foutje maakte, dan hadden de twee hun gevecht van assen eens goed af kunnen maken. Jammer dat Aleix dovi niet kon temmen, hing er constant vlak achter.

Wat was het toch jammer :+ ,want ...als,als

Zag ik MM nu een gibernau kusje doen? :P
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde net beginnen te schrijven dat ik scott niet langs heb zien rijden... Maar hij kwam net langs. Wel erg laat, doet ie volgens mij altijd, weet niet of daar een reden achter zit?

Hopen op een aggressievere scott en een beter resultaat!
 
143gw3r.jpg


number one atm.
 
Mooi podium. Al is de uitslag geflatteerd, mooi gereden van Marquez. Erg knap van Crutchlow. Hij moest echt hard werken om Rossi voorbij te komen.

En Rossi: Mooi van het podium. Toch nog genoeg werk te doen, wil hij nog een keer een wereldkampioenschap binnen slepen.
 
Laatst bewerkt:
Net nog even Rookies cup gekeken. Jammer dat Scott er af ging zo vroeg in de race.
 
Net nog even Rookies cup gekeken. Jammer dat Scott er af ging zo vroeg in de race.
Hoop dat de teams hem toch vooral op zijn vorige seizoen beoordelen, alhoewel dat wel op andere machines plaatsvond natuurlijk. Hopelijk weet hij in het WK een zitje te veroveren voor volgend jaar.

Misschien is niet iedereen hier overtuigd van zijn talent en kunnen, maar nieuwe Nederlandse aanwas doet de motorsport goed.
 
Hoop dat de teams hem toch vooral op zijn vorige seizoen beoordelen, alhoewel dat wel op andere machines plaatsvond natuurlijk. Hopelijk weet hij in het WK een zitje te veroveren voor volgend jaar.

Misschien is niet iedereen hier overtuigd van zijn talent en kunnen, maar nieuwe Nederlandse aanwas doet de motorsport goed.

Getalenteerd is hij zeker. Maar het is zo fucking moeilijk om het verschil te maken tussen talent hebben en echt (constant) voorin meerijden op topniveau. Hopen maar dat hij een kans krijgt!
 
Laatst bewerkt:
Volgens de omroeper waren er dik 204.000 betalende bezoekers... :o 2 x zoveel als assen! En het aantal groeit jaarlijks.....

En voor de klagers over Assen; tribunekaarten Sachsenring kosten minimaal 125 euri... :o

Toiletten wel weer gratis...een leuke baan,maar ik vind assen 10 x mooier qua layout en de diverse baanoverzichten vanuit vele plekken...
 
Volgens de omroeper waren er dik 204.000 betalende bezoekers... :o 2 x zoveel als assen! En het aantal groeit jaarlijks.....

En voor de klagers over Assen; tribunekaarten Sachsenring kosten minimaal 125 euri... :o

Toiletten wel weer gratis...een leuke baan,maar ik vind assen 10 x mooier qua layout en de diverse baanoverzichten vanuit vele plekken...

Vooral de noordlus in Assen is vet! :} }) :+ *D O-) :W
 
Volgens de omroeper waren er dik 204.000 betalende bezoekers... :o 2 x zoveel als assen! En het aantal groeit jaarlijks.....

En voor de klagers over Assen; tribunekaarten Sachsenring kosten minimaal 125 euri... :o

Toiletten wel weer gratis...een leuke baan,maar ik vind assen 10 x mooier qua layout en de diverse baanoverzichten vanuit vele plekken...

Zeiden ze idd gisteravond op MDR Jump ook ja, 10000 meer dan vorig jaar.

Let wel, 125 euro voor het hele weekend he, waarbij je op vrijdag mag rondneuzen over de andere tribunes. Waar heb je gezeten bredebeier? Ik op de T7 ( welke tribune was dat ook weer Gerrit ;) )

Nu in de Starbucks aan de koffie, uitrusten van een mooi weekend aan de Ring, is me goed bevallen. Nu Dresden ontdekken!
 
Yep 8 dagen ....we hebben daar vrienden en die wonen in SF

Tip: als je een hele schare kerels in rainbow t-shirts om je heen krijgt daar in SF, die heel aardig tegen je doen.... zijn het geen De Angelis fans hoor. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan