[Enquete] Maak kans op een trainingdag verzorgt door de KLPD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zeeuwmeeuw

MF veteraan
Enquete:
http://www.politie.nl/KLPD/organisa...eerspolitie/enquete_ergernissen_motorrijders/

De verkeerspolitie van het KLPD is benieuwd naar uw ergernissen als motorrijder. Kruis daarom hieronder uw VIJF ergernissen aan. Wilt u in aanmerking komen voor een trainingsdag, op uw eigen motor, verzorgd door motorinstructeurs van het KLPD? Vul dan ook uw NAW-gegevens in. Uw motor moet op die dag wel all risk verzekerd zijn. De trainingsdagen zijn op zaterdag 26 maart of op zaterdag 2 april 2011.


Of is het een complot om een hoop motorrijders te verzamelen en in 1 keer ............ B|


:+

Mja, wie weet heb je geluk en zo'n dagje training door de KLPD is ook helemaal niet verkeerd.
Sowieso is dit beter dan een enquete voor automobilisten waarin wordt gevraagd waar men zich aan stoort bij motorrijders.
Leuk initiatief :Y

*edit*
Maar waarom niet later dit jaar? :( Zelf zit ik nl. in de lappenmand van eind februari t/m Augustus '(
 
Laatst bewerkt:
Waarom wordt het topic met 25 posts gesloten en dat zonder posts niet... Vind dat maar een beetje knullig mrjah.
 
Zo.
Dat heb ik dus lekker gehoord.
Als ik je tegenkom ergens moet je niet gek opkijken als er plotseling een gieter oversteekt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan