Er is weer gestrooid vanmorgen

TheHofff

Rookie
18 nov 2012
18
0
Jullie lezen het al. Er is vandaag voor het eerst gestrooid dus vanaf nu laat ik de motor staan en gaat hij naar de stalling. Daar baal ik enorm van omdat ik nu dus telaat kom op mn werk.
Je kent het wel, fiets in de schuur waar nog het eea aan moet gebeuren.

Wat moet er gebeuren wil de peekel weer wegzijn? 1 a 2 flinke regenbuien lost en spoelt het wel weg?
 
moah beetje sneeuw en het is weer weg. Je kunt nu prima rijden hoor. Ik zou je motor alleen wel even behandelen met glijmiddel. Vergeet de remschijven niet
 
Jullie lezen het al. Er is vandaag voor het eerst gestrooid dus vanaf nu laat ik de motor staan en gaat hij naar de stalling. Daar baal ik enorm van omdat ik nu dus telaat kom op mn werk.
Je kent het wel, fiets in de schuur waar nog het eea aan moet gebeuren.

Wat moet er gebeuren wil de peekel weer wegzijn? 1 a 2 flinke regenbuien lost en spoelt het wel weg?

Sjonge jonge... er wordt al weken gepekeld... :P

Wat dacht je van je motor in de ACF-50 spuiten en doorrijden.
 
Gewoon een motor kopen die niet oplost in pekel.
Ik heb aan mijn oude K100 nooit iets gedaan voor de winter.
Gewoon rijden en in het voorjaar een keer een goede wasbeurt.
Alle vuil die er op blijft zitten tijdens de winter vormt een natuurlijke beschermlaag *O*
 
Laatst bewerkt:
Eehhh.. Te laat op je werk? Er was toch code oranje aangekondigd ivm harde wind en sneeuw...
Had je aan kunnen zien komen B| ... En die pekel ligt hier ook al een tijdje....

Ik vind het ook jammer dat ik even niet kan rijden.. maar wat doe je er aan -O-
 
Jullie lezen het al. Er is vandaag voor het eerst gestrooid dus vanaf nu laat ik de motor staan en gaat hij naar de stalling. Daar baal ik enorm van omdat ik nu dus telaat kom op mn werk.
Je kent het wel, fiets in de schuur waar nog het eea aan moet gebeuren.

Wat moet er gebeuren wil de peekel weer wegzijn? 1 a 2 flinke regenbuien lost en spoelt het wel weg?

Ehm... volgens mij valt dit bij de meeste niet als een verrassing... code oranje bla bla bla...

en dan raar opkijken dat je niet met de motor naar je werk kan en te laat bent. Af en toe het nieuws kijken kan geen kwaad :P
 
full
 
1) Volg het weerbericht en je weet wanneer het gaat sneeuwen/vriezen.
2) Als het gaat sneeuwen/vriezen, kun je er van uit gaan dat er gestrooid gaat worden.
3) Voeg regel 1 en regel 2 samen, en je weet dat je maatregelen moet nemen.

Wil je niet dat je motor wordt blootgesteld aan strooizout heb je nog genoeg alternatieven:
1) Je pakt alternatief vervoer (bus, trein, auto, taxi, fiets, benenwagen)
2) Je verhuist naar een plek op aarde waar het nooit sneeuwt.
3) Je blijft thuis.

Wat heb je liever, gladheid of pekel en minder gladheid?
 
Jullie lezen het al. Er is vandaag voor het eerst gestrooid dus vanaf nu laat ik de motor staan en gaat hij naar de stalling. Daar baal ik enorm van omdat ik nu dus telaat kom op mn werk. Je kent het wel, fiets in de schuur waar nog het eea aan moet gebeuren.

Wat moet er gebeuren wil de peekel weer wegzijn? 1 a 2 flinke regenbuien lost en spoelt het wel weg?

Lekkere reden om te laat te komen. :N
En jouw werkgever pikt dat???
 
Ik zie trouwens dat TS een XT600 heeft en deze nu in de stalling gaat zetten vanwege het weer....

Ik niet snap, zo'n motor is daar toch juist voor gemaakt :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan