Ervaringen van een dame op een supersport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op woensdag 01 oktober 2003 17:32 schreef sportsterengel het volgende:Er zijn meer R6 jes dan Sportsters omdat die R6 schijn baar in de modemooi is.
Enne niet op oude vrouwen vallen is jou probleem, ik ben ten minste niet oud, als je dat wil suggereren. Yep, dat wilde ik suggeren... wat voelen wij elkaar goed aan!

Ik heb mijn motor ook voor mijzelf hoor, met mijn eigen handjes en centjes zo opgebouwd dat ik heb mooi vind. dan wens ik je alle geluk met je motor! Maar dat er mannen zijn die daar niet tegen kunnen is mijn probleem niet. Je kunt mij niet verwijten dat ik jou je motor niet gun, we zijn tenslotte beide met dezelfde hobby bezig! Jij geeft zelf een achterlijk antwoord en verkracht mijn tekst. Je kunt van mij dan ook zo'n antwoord terug krijgen.
Enne ik wordt niet bepaald hitsig van die badkuipen, ik krijg meer de neiging om ze vol te kotsen. tja.... je wordt misselijk van dat geklots op zo'n tweecilinder!

Ik heb genoeg van op mekaar zeiken! vriendjuhs? of wil jij nog een keer? :+
Nou doe je het weer....mijn tekst gebruiken...hoe origineel.....enne vriendjes worden doen wij nooit. Misschien ooit kennissen.

En dat ik mijn motor met mijn eigen handjes zo heb opgebouwd, zodat ik het mooi vind, kun jij waarschijnlijk niet zeggen. Kunnen trouwens veel van die badkuipers niet zeggen, want aan plastik valt weinig op te bouwen, alleen maar af te breken.

Gezien je manier van communiceren doe je trouwens je eigen foto in jouw icoon aardig eer aan.

en nog ff over dat oud zijn, waarschijnlijk ben jij nogal gefrustreerd over oude vrouwen, vallen ze niet op jou, of ben je ooit een keer door een oudere vrouw in de zeik gezet.
Maakt mij niet uit wat je van mij denk.....ik ben de enige die weet hoe oud ik echt ben, en vooral....hoe oud ik mij voel, en dat is waarschijnlijk een stuk beter dan dat jij denkt. En ook een stuk jonger dan jij denkt.

Om nog ff op je icoon terug te komen. Die is pas echt oud...............
 
Nou doe je het weer....mijn tekst gebruiken...hoe origineel.....enne vriendjes worden doen wij nooit. Misschien ooit kennissen.

En dat ik mijn motor met mijn eigen handjes zo heb opgebouwd, zodat ik het mooi vind, kun jij waarschijnlijk niet zeggen. Kunnen trouwens veel van die badkuipers niet zeggen, want aan plastik valt weinig op te bouwen, alleen maar af te breken.

Gezien je manier van communiceren doe je trouwens je eigen foto in jouw icoon aardig eer aan.

en nog ff over dat oud zijn, waarschijnlijk ben jij nogal gefrustreerd over oude vrouwen, vallen ze niet op jou, of ben je ooit een keer door een oudere vrouw in de zeik gezet.
Maakt mij niet uit wat je van mij denk.....ik ben de enige die weet hoe oud ik echt ben, en vooral....hoe oud ik mij voel, en dat is waarschijnlijk een stuk beter dan dat jij denkt. En ook een stuk jonger dan jij denkt.

Om nog ff op je icoon terug te komen. Die is pas echt oud...............

er is een groot verschil tussen echte leeftijd en volwassenheid.... vooral bij jou! jij kan alleen maar negatieve opmerkingen plaatsen.

je zit hier voor je lol (mag ik hopen)!
 
Op woensdag 01 oktober 2003 20:20 schreef sportsterengel het volgende:Om nog ff op je icoon terug te komen. Die is pas echt oud...............
Maar (Bassie) heeft wel gevoel voor humor, of tenminste iets wat daar voor moet doorgaan O-)
 
Wel schattig trouwens, dat je voor je vriendinnetje op komt :)
[/quote]


Echte vrienden doen dat voor elkaar.

Enne ....ik ben niet aan het emmeren hoor, dat doen anderen wel voor me. Ik kom alleen ff voor mijzelf op als mijn tekst verkracht wordt, of als dit topic zodanig uit zijn fatsoen gerukt wordt, dat het ook mij aanspreekt.

Wat al eerder is gezegd, laat iedereen toch lekker trots zijn op haar of zijn bike, en genieten van de aandacht die er aan gegeven wordt, en ja.....vrouwen op een motorfiets hebben waarschijnlijk af en toe wat meer aandacht als ze als zodanig te herkennen zijn. Dat merk je hier in Nederland, maar ook zeker in het buitenland.

En om dan maar allerlei vreemde taal te gaan gebruiken ten opzichte van de dames die dat met een foto doen, vind ik nogal grof....laat die meiden lekker. O.k. het zou mijn keuze ook niet zijn om zo op de foto te gaan en die dan ook nog te plaatsen, maar wat geeft dat nou. Als ik sommige foto's van de heren onder ons in andere topics zie, dan kan ik daar ookwel het nodige commentaar op geven.

Mellie wil ff haar ervaring delen met anderen. En dat heeft ze nu gedaan. En schijnbaar tegen het zere been van sommige heren.

Maar troost jullie heren....ik vind een mooie bike, ongeacht wat voor soort, met daarop een vriendelijke, iedereen in zijn waarde latende berijder, altijd aantrekkelijk en ik lach er dan ook altijd vriendelijk naar, ook als ik in mijn autootje zit.


Pfffff....hoop dat ik nu iets minder als de Bitch ben overgekomen.
 
Pfffff....hoop dat ik nu iets minder als de Bitch ben overgekomen.
Yup! Alleen:

Maar troost jullie heren....ik vind een mooie bike, ongeacht wat voor soort, met daarop een vriendelijke, iedereen in zijn waarde latende berijder, altijd aantrekkelijk en ik lach er dan ook altijd vriendelijk naar, ook als ik in mijn autootje zit.

Kunnen trouwens veel van die badkuipers niet zeggen, want aan plastik valt weinig op te bouwen, alleen maar af te breken.

Zal wel 'in the heat of the moment' getypt zijn ;)
 
Niels VR....niks is in the heat of the moment getypt.
Dan gaan we het namelijk hebben over verschil in smaak van motoren.
Maar op straat zal ik iedereen in zijn waarde laten, zolang mij dat ook maar bij mij doet.
 
Maar op een forum is dat anders?
Nu durf je wel uit te dagen.
Denk dat jij net als al die andere forumers bent.

Als er een meeting is waar ik ben mij wel herkennen maar niet naar me toe komen.
En dan acheraf op een chatbox of MF zelf lezen, ja ik heb je gezien maar je was druk met praten |(
 
Nu durf je wel uit te dagen.
Denk dat jij net als al die andere forumers bent.

Als er een meeting is waar ik ben mij wel herkennen maar niet naar me toe komen.
En dan acheraf op een chatbox of MF zelf lezen, ja ik heb je gezien maar je was druk met praten |(
Uit te dagen :? |(

Of ik tijdens een meeting op je af zou stappen heeft meer te maken met of ik denk dat ik gezellig een babbeltje met je kan maken. Persoonlijk krijg ik niet echt de indruk dat je een gezellig persoon bent, dus de kans is inderdaad klein dat ik op je af zou stappen (maar zo zijn er wel meer mensen hier op het forum waar ik IRL niet erg veel mee te maken hoef te hebben). Maar wie weet, misschien val je in het echt best mee, zoals je zelf al eens hebt aangegeven in een of ander topic :)
 
Nee hoor, dat geldt ook voor het forum, maar iemand die nu waarschijnlijk lekker meeleest en op wraak zint, heeft mij niet in de waarde gelaten, in ieder geval mijn tekst niet, en dat kan je van mij dan terug krijgen.......
En hij had er nog wel :+ :+ achter gezet. Was toch wel duidelijk dat hij een geintje maakte?
 
Dat is zo, maar tis ook niet meer dan logisch, denk ik. Op een forum waar het ledenbestand voor verreweg grootste deel uit (relatief) jonge, mannelijke supersport rijders bestaat, kun je verwachten dat een (jonge) vrouw op een supersport meer reacties uitlokt dan een (oude) man op een chopper. En zelfs dan nog, de jongedames die zich aanmelden krijgen ook nog niet zo extreem veel reacties. De keren dat er extreem veel gereageerd wordt op zo'n topic worden meer veroorzaakt door de reacties van de persoon in kwestie dan door de persoon an sich.
Iig zie ik niet in waarom dat nu een probleem zou moeten zijn, zolang het op een luchtige (en enigszins fatsoenlijke) wijze gebeurd en andere mensen niet genegeerd oid worden.
En als iemand zich stoort aan dat soort topics (of mensen), dan lees je ze toch niet? Er zijn zat topics over andere (serieuzere) aspecten van motorrijden en ook plenty andere mensen met andere motoren om mee te discussiëren praten.

Algemeen (dus niet niet tegen jou gericht ;) ).
Ik zie het probleem niet zo, eigenlijk. Als iemand te koop wil lopen met of trots is op zichzelf, zijn/haar motor, schaamrandjes, wheelies, stoppies, kneedowns, chroom, leren franjes, etc. dan moeten ze dat toch lekker doen? Er zijn zat anderen die zoiets leuk vinden om te zien/lezen. En vind je het niks, nou dan lees je het toch niet? Om dan een dergelijk topic te gaan verzieken met allerlei chagrijnige, afkeurende, sarcastische posts is in mijn ogen pas echt zielig. En om de persoon in kwestie daarover af te zeiken nog veel erger.

Ach, al die lieve jonkies die nu zich helemaal de vingertjes blauw typen op dit forum, hebben toch wat gemist. Toen ik 26 jaar geleden mijn rijbewijs haalde, was het pas écht bijzonder, een meisje op de motor! In hetzelfde jaar haalde ik mijn vrachtwagenrijbewijs, dus ik genoot dubbel... O nee, driedubbel, want ik was nog jong en slank. We hadden toen alleen geen PC. Laat staan MF. Maar met die vrachtwagen heb ik zelfs nog de krant gehaald (dit was de serie: ´oma vertelt´). :]
 
Nee hoor, dat geldt ook voor het forum, maar iemand die nu waarschijnlijk lekker meeleest en op wraak zint, heeft mij niet in de waarde gelaten, in ieder geval mijn tekst niet, en dat kan je van mij dan terug krijgen.......

dit heeft totaal niks met wraak te maken, volwassen dame! dit is een discussie voeren. En als jij een geintje, wat helemaal niet persoonlijk was, als een aanval op je eigenwaarde ziet moet je nog maar eens goed bedenken wat het doel van een forum is.

en dan deze reply:

Op woensdag 01 oktober 2003 20:34 schreef sportsterengel het volgende:Tja...kind in de man sterft nooit.....enne liegen over mijn leeftijd zou ik nooit doen.

En dat jij 24 bent is goed te merken......volwassenheid bij de man begint inderdaad errug laat.

afzeiken is in mijn ogen de meest onvolwassen manier om je te uiten!
 
Hee dames laat jullie niet kisten,doe lekker waar jullie zin in hebben.
Een vrouw op een ss of andere bike is gewoon super stoer.
En Mellie je hebt een mooie R6 en ook een heel mooi kontje maar ja dit had je kunnen verwachten.


Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan