Eurosport commentaar

har har, mensen wat heb ik me geergerd aan die vent. Hele zwamverhalen over met wie en wie hij de vorige avond aan het water op een terras had gezeten, terwijl de race superspannend was. Moiste was nog wel dat er een rijder onderuit ging en Jaap Timmer dacht dacht dat het Darryl Beatty was. Totdat die rijder opstond.: "Heeej hij heeft een ander pak aan!!" |(

Maar die vent die laatst dat RedBull X Fighters in Madrid aan elkaar lulde, Jeeezus wat een eikel. :(
 
Ben ik nou de enige die het fijn vind als Patrick vd Goorbergh commentaar geeft? Ik vind het altijd wel interessant wat hij verteld over de techniek van de machines en de coureurs. Dat hij wat minder verteld over wat er in de race gebeurd kan mij niet zoveel schelen, daarvoor heb ik twee ogen.

Patrick vd Goorbergh is zeker een goede co-commentator, heeft verstand van zaken en is technisch tenminste ook op de hoogte.
Wat ik wel vindt is dat hij wat meer zijn eigen mening voor zich mag houden en wat neutraler mag zijn, maar hij doet het zeker niet slecht.
Ik ben al lang blij dat ik die altijd fouten makende Weeink niet meer hoor op Eurosport....
 
Laatst bewerkt:
Patrick vd Goorbergh is zeker een goede co-commentator, heeft verstand van zaken en is technisch tenminste ook op de hoogte.
Wat ik wel vindt is dat hij wat meer zijn eigen mening voor zich mag houden en wat neutraler mag zijn, maar hij doet het zeker niet slecht.
Ik ben al lang blij dat ik die altijd fouten makende Weeink niet meer hoor op Eurosport....

ow dat vond ik juist altijd grappig van Weeink, zeker in het heetst van de strijd was dat erg grappig. Ik ben dan wel een Bredase maar oh mijn god hoe irritant is P van Den Goorbergh met zijn accent, verschrikkelijk! Ben echt blij dat ik geleerd heb netjes abn te praten. Ik vind het ook slap gewauwel van van den Goorbergh. Ik heb liever het oude duo terug op eurosport. Beter ben ik er zelf volgend jaar gewoon bij.
 
Laatst bewerkt:
nou ik vind vd Goorbergh maar een eikel hij weet het allemaal zo goed te vertellen maar heeft zelf nog nooit echt goed gepresteerd dan lag het altijd aan alles maar niet aan hun
 
het is hier weer lekker makkelijk!

klagen kunnen we wel! ik ben blij dat er een iniatief als rtl GP staat!
Als ik hier de verhalen zo lees heb ik al een tig man gezien die het beter kunnen!

Ik vraag me af of er hier wel mensen zijn die wel eens een commentaar positie van dichtbij hebben gezien. Of sterker nog 2 uur lang een microfoon onder hun toeter hebben gehad om ergens verslag van te doen!

Ik zou zeggen neem eens plaats in jullie lokale omroep en zet de tv zondag aan en ga eens commentaar geven. laat adobe edition eens meelopen en stuur het resultaat maar op!

En ja ik heb wel ervaring met commentaar geven/presenteren, doe dit al jaren bij een lokale omroep. Geloof me er is niks zo moeilijk als goed presenteren/commentaar geven.
B|
 
het is hier weer lekker makkelijk!

klagen kunnen we wel! ik ben blij dat er een iniatief als rtl GP staat!
Als ik hier de verhalen zo lees heb ik al een tig man gezien die het beter kunnen!

Ik vraag me af of er hier wel mensen zijn die wel eens een commentaar positie van dichtbij hebben gezien. Of sterker nog 2 uur lang een microfoon onder hun toeter hebben gehad om ergens verslag van te doen!

Ik zou zeggen neem eens plaats in jullie lokale omroepstudio en zet de tv zondag aan en ga eens commentaar geven. laat adobe edition eens meelopen en stuur het resultaat maar op!

En ja ik heb wel ervaring met commentaar geven/presenteren, doe dit al jaren bij een lokale omroep. Geloof me er is niks zo moeilijk als goed presenteren/commentaar geven.
B|
 
nou ik vind vd Goorbergh maar een eikel hij weet het allemaal zo goed te vertellen maar heeft zelf nog nooit echt goed gepresteerd dan lag het altijd aan alles maar niet aan hun

joh wat ben jij een mafketel. je weet echt niet waar je het over hebt.
je rijdt zelf ws een Honda MB 50CC :Z |(
 
Ja dat knopje heb ik ook alleen effe jammer dat sinds we digitale tv hebben dat knopje niet meer werkt en ik nu met 5 AB's zit ipv van 4 (is toch 1 minder he)
Maarre...het BBC commentaat is inderdaad echt 10x beter maar die lui freaken soms zo erg dat je wel zo ongeveer cum laude in engels moet zijn afgestudeerd om het te kunnen volgen en ik lul toch een best beetje engels. En andeers gewoon vette muziek eronder of op je eigen motor voor de tv gaan zitten?? :] ~[/quote]



hoe zitie eruit
 
het is hier weer lekker makkelijk!

klagen kunnen we wel! ik ben blij dat er een iniatief als rtl GP staat!
Als ik hier de verhalen zo lees heb ik al een tig man gezien die het beter kunnen!

Ik vraag me af of er hier wel mensen zijn die wel eens een commentaar positie van dichtbij hebben gezien. Of sterker nog 2 uur lang een microfoon onder hun toeter hebben gehad om ergens verslag van te doen!

Ik zou zeggen neem eens plaats in jullie lokale omroep en zet de tv zondag aan en ga eens commentaar geven. laat adobe edition eens meelopen en stuur het resultaat maar op!

En ja ik heb wel ervaring met commentaar geven/presenteren, doe dit al jaren bij een lokale omroep. Geloof me er is niks zo moeilijk als goed presenteren/commentaar geven.
B|
Wat heeft het er nou weer mee te maken of er hier mensen zijn met ervaring in presenteren :?

Dat Eurosport commentaar is voor de meeste hier nou eenmaal zwaar bout om aan te horen. Dat heeft er hol mee te maken of je nou wel of geen studio van dichtbij hebt gezien.
 
Wat heeft het er nou weer mee te maken of er hier mensen zijn met ervaring in presenteren :?

Dat Eurosport commentaar is voor de meeste hier nou eenmaal zwaar bout om aan te horen. Dat heeft er hol mee te maken of je nou wel of geen studio van dichtbij hebt gezien.


je mist het punt ook!

ik bedoel iedereen loopt hier weer af te geven op het commentaar! als of het makkelijk is om te doen! Je moet nu eenmaal wel de kwaliteiten hebben om het te doen en als je er een beetje feeling mee hebt blijft het een vak!

Wat ik wil zeggen is dat iedereen weer lekker klaar staat met zijn oordeel maar dat niemand het beter kan, laat staan dat ze er bij stilstaan hoe moeilijk het is om te doen!

Het heeft er dus WEL een hol mee te maken! als je namelijk weet wat presenteren is weet je ook dat het een vak apart is..

maar velen hier denken ook dat ze Het kleine broertje van Rossi zijn... :z
 
Laatst bewerkt:
je mist het punt ook!

ik bedoel iedereen loopt hier weer af te geven op het commentaar! als of het makkelijk is om te doen! Je moet nu eenmaal wel de kwaliteiten hebben om het te doen en als je er een beetje feeling mee hebt blijft het een vak!

Wat ik wil zeggen is dat iedereen weer lekker klaar staat met zijn oordeel maar dat niemand het beter kan, laat staan dat ze er bij stilstaan hoe moeilijk het is om te doen!

Het heeft er dus WEL een hol mee te maken! als je namelijk weet wat presenteren is weet je ook dat het een vak apart is..

maar velen hier denken ook dat ze Het kleine broertje van Rossi zijn... :z

Heel goed van je dat je het zelf ook even aanhaald want dit is nou net het probleem met die twee zoutzakken "ze hebben er geen feeling mee" ;)

En wat je nou met die laaste opmerking probeerd te zeggen :?
 
Heel goed van je dat je het zelf ook even aanhaald want dit is nou net het probleem met die twee zoutzakken "ze hebben er geen feeling mee" ;)

En wat je nou met die laaste opmerking probeerd te zeggen :?

met die laatste... de beste stuurlui staan aan wal! vooral hier..

ze hebben vast de feeling met de motorsport wel alleen misschien niet de gave om het zo enthousiast te brengen.
 
degenen die zichzelf hier als van die geweldige motorfreaks presenteren door te zeiken op het commentaar van de presentatoren bevestigen juist dat zij diegenen zijn die je in de motorsport kan missen als kiespijn.
Dezelfde mentaliteit als die mensen die je door dik en dun steunen wanneer het goed met je gaat maar ogenblikkelijk afhaken wanneer ze niet meer van je succes kunnen profiteen. En die deze redenering ws ook niet begrijpen en...................
je begrijpt t al die ook weer dit af gaan zeiken. })
Ik blijf in ieder geval een paar meter uit de buurt van dit soort figuren. B|
 
met die laatste... de beste stuurlui staan aan wal! vooral hier..

ze hebben vast de feeling met de motorsport wel alleen misschien niet de gave om het zo enthousiast te brengen.

Ja hoor... weer een die zegt de beste stuurlui staan aan wal..... |(
Dus omdat de meeste van ons nooit commentator zijn geweest mag er niet geklaagd worden over commentatoren?
Wat een onzin :W

De meeste mensen hier zijn ook nooit minister geweest, mag je dan ook niet over de politiek klagen als je dat wilt :? das toch precies hetzelfde?
Waarom moet je het zelf eerst beter kunnen voordat je er wat van mag zeggen?
Ik kan zelf absoluut niet presenteren, maar er zijn ongetwijfeld mensen te vinden die het wel goed zouden kunnen.

Als je graag je mening kwijt wilt dan moet je dat gewoon kunnen zeggen, toch zijn er altijd weer mensen die gaan huilen als je iets zegt...
 
Laatst bewerkt:
En die deze redenering ws ook niet begrijpen en.....
die redenering is niet zo moeilijk hoor, "bolleboos", alleen hij slaat nergens op.

en mensen die je door dik EN DUN steunen... steunen je doorgaans ook in slechte tijden :P


En in het algemeen... commentaar op commentaar leveren moet natuurlijk kunnen. Alleen gebeurt dat vaak net zo slecht als het commentaar waar ze het op leveren.

En je hoeft geen kampioen te zijn om over kampioenen te oordelen... de meeste trainers/coaches van kampioenen zijn zelf nooit kampioen geweest.
 
Laatst bewerkt:
die redenering is niet zo moeilijk hoor, "bolleboos", alleen hij slaat nergens op.

en mensen die je door dik EN DUN steunen... steunen je doorgaans ook in slechte tijden :P


En in het algemeen... commentaar op commentaar leveren moet natuurlijk kunnen. Alleen gebeurt dat vaak net zo slecht als het commentaar waar ze het op leveren.

En je hoeft geen kampioen te zijn om over kampioenen te oordelen... de meeste trainers/coaches van kampioenen zijn zelf nooit kampioen geweest.

kheb het ook niet over commentaar leveren gehad, graag zelfs. tgaat mij meer om de manier waarop. die gaat op een manier daar lusten de honden geen brood van.
veel mensen hier verstaan onder commentaar leveren op de persoon spelen en iemand tot aan zn schoenveters affikken. En dan met argumenten die het niveau van een kleuter niet overstijgen. Mn zoontje van 3e zegt zinnegere dingen.
Bolleboos met een Guzzi _O- :W ;)
 
Ik moet zeggen dat de britten op Eurosport (Moody Mamola en die andere knakker) altijd geweldig commentaar leveren! Het Nederlandse commentaar was altijd een drama om naar te luisteren... Maar de afgelopen Superbike en Supersport races zaten er zeker twee nieuwe (jonge?) gasten achter de microfoon want die waren ook lekker enthausiast!! Prima toch.

En Weeink kan het naar mijn mening ook prima vertellen op RTLGP. Wat ik overigens toejuig die extra motorsport aandacht op de nederlandse TV :)
 
heb jij een guzzi? en wat voegt dat toe?
tis goed om te lezen dat jij de discussie zuiver houdt en geen flauwe vergelijkingen maakt.
relax man kijk ff naar mn smilies _O- :W ;)

en dus niet deze _O- :W |(

Oke.!? Een discussie is me sowieso niet de moeite waard om te reageren zoals jij denkt dat ik reageer.
We hebben allemaal dezelfde hobby en het genoegen motor te rijden en ik had zeker niet in de zin je Guzzi af te kraken. Dat is weer een andere discussie ;)
Terug naar het onderwerp. Ik heb alleen willen beweren dat hier zo veel reacties zijn die maar weer eens duidelijk maken hoe kleinzielig sommigen zijn als je je al zo druk kunt maken om het soort commentaar wat iemand (met passie) levert bij het verslaan van een GP wedstrijd.
Hoe reageren die gasten wanneer zich zaken aandienen die het echt verdienen om je druk over te maken.


NB Jij begon met bollenoos he................... :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan