Het was een leuk dagje met weer een aantal bekenden van het forum.
Eerst even de motor op de rollenbank gezet voor een uitdraaitje. Daar ging het fout. De bandenspanning was te laag (tja dat krijg je met een spijker in je band) en hij had hem iets te ver naar achter gezet.
De achterband liep dus aan tegen een riggel die achter het wiel zat. Flink wat rubber eraf.
Ik kreeg gelijk wel 25% korting, en dat werd niet meer. Er stonden ook wel flink wat borden waar stond dat het voor eigen risico was, maar toch.
Ik had toch een nieuw bandje nodig dus mij maakte het geen zak uit. Ik had weer een reden om het gewoon nu maar gelijk te doen.
Toen dus maar een leuke, geile, smoggy, lange, erg smoggy, rubberopspattende, kuch kuch Burn out.
Hij knalde niet echt hard, maar siste gewoon leeg.
Binnen 20 minuten zat er een nieuwe achterband op en kon ik nog een keer de dynobank op.
93,6 pk op het achterwiel met een klein dipje rond de 6000 touren. Misschien dan toch een ander pijpje....
Terugweg was zwaar. Ik was doodmoe en stonk naar rubber. Dit in combinatie met een zware kater is geen garantie voor succes.
Grote muis: bedankt voor de foto's!!!! Ze zijn gaaf!
En ja ik zet ze er dadelijk wel bij.
Eerst even de motor op de rollenbank gezet voor een uitdraaitje. Daar ging het fout. De bandenspanning was te laag (tja dat krijg je met een spijker in je band) en hij had hem iets te ver naar achter gezet.
De achterband liep dus aan tegen een riggel die achter het wiel zat. Flink wat rubber eraf.
Ik kreeg gelijk wel 25% korting, en dat werd niet meer. Er stonden ook wel flink wat borden waar stond dat het voor eigen risico was, maar toch.
Ik had toch een nieuw bandje nodig dus mij maakte het geen zak uit. Ik had weer een reden om het gewoon nu maar gelijk te doen.
Toen dus maar een leuke, geile, smoggy, lange, erg smoggy, rubberopspattende, kuch kuch Burn out.
Hij knalde niet echt hard, maar siste gewoon leeg.
Binnen 20 minuten zat er een nieuwe achterband op en kon ik nog een keer de dynobank op.
93,6 pk op het achterwiel met een klein dipje rond de 6000 touren. Misschien dan toch een ander pijpje....
Terugweg was zwaar. Ik was doodmoe en stonk naar rubber. Dit in combinatie met een zware kater is geen garantie voor succes.
Grote muis: bedankt voor de foto's!!!! Ze zijn gaaf!
En ja ik zet ze er dadelijk wel bij.