even voorstellen

Welkom,
Bijzonder ding inderdaad.
Maar een R80 ernaast?
Past volgens mij niet zo kwa lijn :N

Vindt het meer iets voor een K1 :Y
 
Hallo allemaal.
Mijn naam is Arthur van Ballegooijen en ik rijd een Harley FLH 1200 uit 1978 met zijspan. Merk zijspan niet bekend, maar als 2 druppels water lijkt ie op een origineel Harley zijspan. Ik heb deze combinatie nu 12 jaar. Ben mede door tijdgebrek (zelfstandig ondernemer) geen kilometervreter. Wel doen we jaarlijks zo'n drie gehandicaptenritten waar we ongelofelijk veel plezier aan beleven! *O* Leuk om hier rond te neuzen!
 
Welkom hoor, maar dit is geen algemeen even voorstellen topic ;)
Leuke combi, maar wij willen wel altijd graag foto's :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Haha, maakt niet uit hoor, je insteek was helemaal goed. Topic titel deed ook wel vermoeden dat het algemeen betrof. Hoe meer spanners hoe beter hier!
 
Stel je deze motor voor met een verlaagde matzwarte Saluki met een dik wiel ernaast:

c-6.jpg


images


Dat zou toch fantastisch zijn?
 
Het lukt mij toch gelukkig om daar geen voorstelling van te maken ;)
 
De saluki is niet mijn smaak maar die katana, waw!! Schijnen vroeger helemaal niet gewild geweest te zijn.
 
Saluki komt voor zover ik heb na kunnen gaan uit GBR. fabrikant orgineel Touchstone. het gewicht zit niet geheel in alleen de poly bak, als je het onderstel ziet begijp je wel waarom, foto,s volgen nog, maak er dan wel een ander topic van omdat ik toch wel veel ga veranderen. het rare is dat ondanks engels ik eigenlijk nog geen inch maten ben tegen gekomen. vandaag al wel de demper vervangen door een kortere zodat ie al niet zo hoog op z'n poten staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan