Even voorstellen

Arthur1000

Rookie
28 apr 2013
27
5
Wijk en AAlburg
Hallo allemaal.
Mijn naam is Arthur van Ballegooijen en ik rijd een Harley FLH 1200 uit 1978 met zijspan. Merk zijspan niet bekend, maar als 2 druppels water lijkt ie op een origineel Harley zijspan. Ik heb deze combinatie nu 12 jaar. Ben mede door tijdgebrek (zelfstandig ondernemer) geen kilometervreter. Wel doen we jaarlijks zo'n drie gehandicaptenritten waar we ongelofelijk veel plezier aan beleven! Leuk om hier rond te neuzen!
 
Beatrixrun2013FotoSMFHDesignMartinHoogslag12
 
Hoi Arthur, welkom :W

Ik had nummer 43 Ik heb je motor wel gezien bij de run. Misschien heb ik na de pauze vlak achter je gereden.

Beatrixrun_2013_MFH_0097.jpg
 
Welkom,

Naar aanleiding van jou opmerkingen dat het geen Harley zijspan betreft ben ik even verder gaan kijken.
Qua bak lijkt hij uiteraard veel op de Walter Yukon of de Müller Kondor, doch beiden hebben een heel ander frame. De Yukon heeft een rechthoekig frame, terwijl de Kondor een frame heeft wat de neuslijn volgt. Ook de ophanging van het spatbord komt niet overeen (beiden hebben geen beugel aan de voorkant, dit in tegenstelling tot de originele harley zijspannen
Onderstaand heb een foto van een origineel harley zijspan.

full
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij herken je een Harlie frame aan het ontbreken van de swing arm. Alleen de bak is geveerd.
 
Thanks allemaal voor de verwelkomingen!Tsjedzjoe bedankt voor alle info!En Hellracer bedankt voor het juist plaatsen van de foto.
Halflife, ik heb je gezien, jij voegde idd na de pauze in. Zo zie je maar weer dat de (zijspan)wereld soms klein is...
En natuurlijk ook hoi HaBSu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan