Ex-lessersrit Noord 19 April

Route (Tijd zonder pauze)

  • Joure - Assen 3:00

    Stemmen: 3 30,0%
  • Joure - Oosterwolde: 3:30

    Stemmen: 2 20,0%
  • Joure - Drachten 3:45

    Stemmen: 3 30,0%
  • Anders

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Tof gedaan Snipert. Ik weet hoeveel werk er in zo'n video gaat zitten haha, dus erg leuk gedaan. Was een gezellige rit, tot de volgende rit boys!
 
Zo, net weer terug uit Spanje *D

Is een mooi filmpje geworden Snipert, leuk dat we meerdere camera's mee hadden voor onderweg!


Voor de volgende-rit-vragers: Moet sowieso even wachten, personeel op het vliegveld is mijn koffer met motorkleding kwijt geraakt :(
Ik denk dat ik ergens eind deze maand nog wel iets op kan zetten
 
Zo, net weer terug uit Spanje *D

Is een mooi filmpje geworden Snipert, leuk dat we meerdere camera's mee hadden voor onderweg!


Voor de volgende-rit-vragers: Moet sowieso even wachten, personeel op het vliegveld is mijn koffer met motorkleding kwijt geraakt :(
Ik denk dat ik ergens eind deze maand nog wel iets op kan zetten

Ik ben weer van de partij :) !
 
Zo, net weer terug uit Spanje *D

Is een mooi filmpje geworden Snipert, leuk dat we meerdere camera's mee hadden voor onderweg!


Voor de volgende-rit-vragers: Moet sowieso even wachten, personeel op het vliegveld is mijn koffer met motorkleding kwijt geraakt :(
Ik denk dat ik ergens eind deze maand nog wel iets op kan zetten

kunnen we dit veranderen naar ergens in juni, in mei ben ik elk weekend al bezet.

23 t/m 25 mei een ritje bergische land in duitsland en weekend daarna ben ik vrij ( maar volgens mij heeft m'n meissie dan weer wat geregeld :? weet het niet zeker )
 
Terug
Bovenaan Onderaan