Even de factuur erbij gezocht. Helaas niet vervangen toen.. Als ik de vuldop uit de carterpan haal ruik ik daarin ook wel wat benzine. Olie staat hoog maar niet extreem. Probleem zit dan waarschijnlijk bij de naalden dus?Vlotternaalden toen ook vervangen?
Hoogstwaarschijnlijk.Even de factuur erbij gezocht. Helaas niet vervangen toen.. Als ik de vuldop uit de carterpan haal ruik ik daarin ook wel wat benzine. Olie staat hoog maar niet extreem. Probleem zit dan waarschijnlijk bij de naalden dus?
Thanks! Daar maar eens naar kijkenHoogstwaarschijnlijk.
Dat ga ik maar even doen! Een D.I.D setje is het meest wenselijk lees ik overal. Waar heb jij hem vandaan?Die is wel versleten! Op de vorige foto zie je die er bij mij op zat, maar zo lang moet je zeker niet wachten. Ik zou langzaam op zoek gaan naar een nieuw setje. Gelijk tandwiel 14 erop
Kwam erachter dat hij bij mij om de hoek zit. Gisteren even langs gereden. Wat een aardige mensen daar!Ik heb m bij Jossmit vandaan. Ik heb gelijk de AFAM kettingpons erbij gedaan. Het kleinere voortandwiel, dat heb ik via de mail besteld.
Net gedaan, bedankt voor de tip.Tip... Post hem ook Hiero. Daar zitten ook wel liefhebbers.
Plaatje ervan?sinds vandaag met gepaste trots eigenaar van een fz6s uit 2004
Deze maakte voor mij alles duidelijk:mijn koppeling pakt erg hoog, zit er ergens nog een punt omdat te stellen? ik kan het namelijk niet vinden bij de aansluiting op het blok, maar daarna duikt hij het frame in onder de tank en zie ik de rest van de kabel niet meer.
dus wordt het vervangen of kan je nog afstellen? bij het stuur stellen heeft niet echt zin.