Fehn Wochenende nr.7

Welke lunch kies jij op de zaterdagroute ?

  • VW Currywurst mit Pommes und Mayo

    Stemmen: 1 7,1%
  • „Clubschnitzel“ mit Salat, Pommes und Dip

    Stemmen: 12 85,7%
  • „Gemüsebällchen“ auf Kräuterreis mit Tomatensauce

    Stemmen: 0 0,0%
  • (vegetarisch)

    Stemmen: 1 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14
In mijn portemonnee zit een roadpass met alle relevante informatie. Als motorrijder zou je altijd zoiets bij je moeten hebben m.i. Je weet nooit hoe en waar je gevonden kan worden.
Maak een simpel kaartje met jouw gegevens, contact adressen en medische bijzonderheden, Zet er I.C.E op en hou het altijd bij je, scheelt hulpverleners een hoop werk. en EGJ ook ;)

Heb ik altijd in mijn motorjas :Y Het is bij mij in principe Blub (en andersom) en daarna staat mijn broertje als #1 genoteerd. Moeders is wat minder mobiel en flexibel geworden gezien haar leeftijd (en mind-set). Maar wel goed dat men er even op gewezen wordt. Het is niet leuk maar wel noodzakelijk.
 
*O* Ik mag een motor lenen *O*
Was voor een andere gelegenheid, maar mag ook mee naar 't Fehn!! Ik kom dus op de motor!
Ik vertrek dan vanuit Assen. Ergens onderweg aanhaken bij andere Assengangers?

Die brandweerman was idd schandelijk afwezig :( mijn excuses hiervoor..... Heb EGJ net een smeekmailtje gestuurd of ik toch nog mee kan, de agenda heeft onverwacht een gat gekregen en ik ben nog niet zeiknat geregend op de motor dit jaar dus.....
ik weet ook weer hoe dat is B|
*regenpak op makkelijk bereikbare plaats houden en laarzen inspuiten- op hopen op mooi weer!
 
Laatst bewerkt:
*O* Ik mag een motor lenen *O*
Was voor een andere gelegenheid, maar mag ook mee naar 't Fehn!! Ik kom dus op de motor!
Ik vertrek dan vanuit Assen. Ergens onderweg aanhaken bij andere Assengangers?ik weet ook weer hoe dat is B|
*regenpak op makkelijk bereikbare plaats houden en laarzen inspuiten- op hopen op mooi weer!
Mijn achteropzit is dus vrij?
 
Mijn achteropzit is dus vrij?
Durf ik nog niet goed te zeggen!
Even de rit naar assen en van assen naar 't fehn afwachten. Mocht ik nou zo gaar zijn dat ik de zaterdagrit niet goed aandurf, wil ik graag gebruik maken van het achteropzitje... Of zijn er andere gegadigden?
 
Durf ik nog niet goed te zeggen!
Even de rit naar assen en van assen naar 't fehn afwachten. Mocht ik nou zo gaar zijn dat ik de zaterdagrit niet goed aandurf, wil ik graag gebruik maken van het achteropzitje... Of zijn er andere gegadigden?
-O- Dacht juist een noodplek te hebben als ik het bij gjvh achterop niet vol ga houden :+
 
-O- Dacht juist een noodplek te hebben als ik het bij gjvh achterop niet vol ga houden :+
mocht het voor mij nou écht niet gaan zaterdag- ruilen we toch? ;)
gaat voor mij om concentratie en schouder bij zelf rijden- maakt niet waar ik achterop zit.....

komt vast goed!
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit voor dit (fehn) weekeinde *O*

full
 
Nou ja goed...., ik weet niet of 0,8 voldoende is om nat te regenen op de terugweg :?
Sinds wanneer kan men meer dan 3 dagen vooruit het weer goed voorspellen?

Ik heb nog goede hoop dat er op zondag ochtend een uurtje of 11 vanaf het noordoosten een enorme bui naar het zuidwesten drijft :P
 
Om de snelweg te ontlopen ga ik een dagje eerder al lekker binnendoor naar Healbird :]

Eens even denken:
-Volle tank --> To Do
-Tent --> Check
-Luchtbed --> Check
-Slaapzak --> Check
-Gereedschap --> Check
-Tape + Ty-Wraps --> Check
-Voorwiel --> Check
-Achterwiel --> Check
-Motorblok --> Check
-"The nut that connects the handlebars to the saddle" --> :X
-Oliepeil --> Check
-Noodgegevens naar EGJ gestuurd --> Check
-Rekening --> Check
-Vergeten we hier nog iets?

De Twin is gisteren voorzien van een nieuwe ketting en claxon, weer helemaal klaar voor het weekend *O*
 
Laatst bewerkt:
Om de snelweg te ontlopen ga ik een dagje eerder al lekker binnendoor naar Healbird :]

Eens even denken:
-Volle tank --> To Do
-Tent --> Check
-Luchtbed --> Check
-Slaapzak --> Check
-Gereedschap --> Check
-Tape + Ty-Wraps --> Check
-Voorwiel --> Check
-Achterwiel --> Check
-Motorblok --> Check
-"The nut that connects the handlebars to the saddle" --> :X
-Oliepeil --> Check
-Noodgegevens naar EGJ gestuurd --> Check
-Rekening --> Check
-Vergeten we hier nog iets?

De Twin is gisteren voorzien van een nieuwe ketting en claxon, weer helemaal klaar voor het weekend *O*

Pauline-K ? :P O-)
 
Laatst bewerkt:
heb alleen de bandenspanning en oliepeil gecontroleerd tot nu toe. Zometeen naar de Action voor een luchtbed want die dure self inflatable mat die ik gekocht heb is de moord op mijn rug....
 
:?

full



Trouwens, als het weekend voorbij is, dan woont hier iemand in de directe omgeving die hem weer voor je in de originele verpakking kan stoppen.....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan