Ff mijn cbr1000rr fireblade showen!!

Mail maar eens met cleartaillights@hotmail.com daar heb ik hem ook vandaan, wellicht heeft hij deze ook voor jou motor.

Is het een compleet nieuw achterlicht dat wat je steken hebt of heb je gewoon oranje lampen bijgestoken.
Indien je het volledig vervangen hebt, kun je me een adres geven, k'rij met Hornet900 en ik heb dit al eens eerder gezien, maar vindt geen één dealer die me dit kan bezorgen, misschien weten jullie meer ?
 
Zal ik zeker eens doen, ik vertel het hier wel indien ze mij kunnen verder helpen.
Wel de max op uw Blade en nen mega ronkende uitlaat !!! :p
 
Speeds,

Super Blade! Krijg eind deze week ook mijn Blade: 2004 model met maar 3000 km's. Alles nog origineel maar ook ik wil een andere uitlaat en knippers monteren. Waar heb je dit laten doen en/of besteld en wat kostte het??

Bimmer
 
Hoi Bimmer,

Allereerst gefeliciteerd met je verstandige aankoop.
En wat betreft de onderdelen, het achterlicht heb ik besteld bij cleartaillights@hotmail.com.
De uitlaat (leo-vinci factory zeer vet geluid!!)heb ik nieuw gekocht voor een hele schappelijke prijs namelijk € 500,- deze kost in de winkel gewoon € 650,- ik heb hem via een kameraad van mij besteld deze werkt bij een motorzaak vandaar deze korting, mocht je er ook een willen voor deze prijs kan ik dit voor je regelen en eventueel zetten we hem er samen onder.
Als je meer info wilt kun je me mailen.


Speeds,

Super Blade! Krijg eind deze week ook mijn Blade: 2004 model met maar 3000 km's. Alles nog origineel maar ook ik wil een andere uitlaat en knippers monteren. Waar heb je dit laten doen en/of besteld en wat kostte het??

Bimmer
 
Speeds,

Bedankt voor je reactie en aanbod. Weet nog niet welke uitlaat ik er onder zal zetten: Akra is mooi, Yoshimura, Arrow, Micron en natuurlijk LeoVince. Heb jij dit uitgezocht voordat je voor de Vince ging en is het geluid echt zo vet vergeleken met die anderen?

Heb nog een mooie US site gevonden waar ze mooi spulletje hebben voor onze Blade: http://www.hardracing.com/03-04%20Bikes/CBR1000RR.htm Zij hebben ook de clear LED taillight met knippers (is dit trouwens legaal?) en ook de koplampjes vind ik heel erg mooi. En wat dacht je van de seat cover? 'Maar' $183 ipv EUR 220-240 hier in NL. Ik ga bestellen!

Bijgevoegd trouwens mijn nog ongemodificeerde Blade.

Bimmer

Bijlage: MF.JPG
 
Mooie blade!!

Ja ik heb ook zeker een andere uitlaat overwogen, echter vind ik de andere ten opzichte van de leovinci duur en rond.
De leo is weer eens iets anders kwa model en relatief gunstig met de prijs ten opzichte van de andere.
Ja het geluid is gewoon super!! wordt ook standaard geleverd met decibelkiller en gewoon een mooie afwerking van de demper)het past ook mooi allemaal) hij steekt ook niet ver uit zoals de andere.
Ik heb een akra gehad onder mijn gsxr 1000 een evolutions II systeem, maar deze had zeker niet zo mooi geluid als de leo.

Trouwens dat afdekkapje op de site is niet orgineel honda, en degene van honda is de mooiste die er te koop is.


Speeds,

Bedankt voor je reactie en aanbod. Weet nog niet welke uitlaat ik er onder zal zetten: Akra is mooi, Yoshimura, Arrow, Micron en natuurlijk LeoVince. Heb jij dit uitgezocht voordat je voor de Vince ging en is het geluid echt zo vet vergeleken met die anderen?

Heb nog een mooie US site gevonden waar ze mooi spulletje hebben voor onze Blade: http://www.hardracing.com/03-04%20Bikes/CBR1000RR.htm Zij hebben ook de clear LED taillight met knippers (is dit trouwens legaal?) en ook de koplampjes vind ik heel erg mooi. En wat dacht je van de seat cover? 'Maar' $183 ipv EUR 220-240 hier in NL. Ik ga bestellen!

Bijgevoegd trouwens mijn nog ongemodificeerde Blade.

Bimmer
 
Laatst bewerkt:
full
 
Fijn dat het gelukt is, ene dit jkijkt ff beter vet hoor die clear taillight!!

full



Bedankt Speeds om mij het adres te bezorgen, ik heb reeds mijn achterlicht ontvangen met dan aan Clear Taillights ;)
 
@ intimidator of een andere honda-fan die mij kan helpen.

Hoe kan ik m'n blade het eenvoudigst op de paddock-stand zetten?
Ik heb nl. zo goed als geen houvast aan de achterkant.
Nu laat ik m'n vriedin er ff op gaan zitten, die kan 'm dan recht houden en dan zet ik de paddock-stand er wel onder. Ben bang dat ik 'm anders om laat vallen.
Hoe doe ik dit als ik alleen ben??
 
@ intimidator of een andere honda-fan die mij kan helpen.

Hoe kan ik m'n blade het eenvoudigst op de paddock-stand zetten?
Ik heb nl. zo goed als geen houvast aan de achterkant.
Nu laat ik m'n vriedin er ff op gaan zitten, die kan 'm dan recht houden en dan zet ik de paddock-stand er wel onder. Ben bang dat ik 'm anders om laat vallen.
Hoe doe ik dit als ik alleen ben??
ik heb er geen probleem mee iig :P maar zorg dat je altijd aan de achterkant rechts staat,dan ken ie iig niet naar rechts pleuren en je standaard uit laten staan,en dan paddock eronder bike recht, opbokken en klaar :)
 
Gisteren 09-12-04 even een paar runs laten maken en de powercommander af laten stellen resultaat 7pk winst!!

Ik ging naar de dynobank toe met een onafgestelde powercommander 155,9pk en ging weer naar huis met een afgestelde powercommander 163 achterwiel pk's!!


Hieronder de eerste run(oude situatie)vergeleken met de nieuwe afstelling(blauwe lijn is de oude en de rode lijn de nieuwe)
Kijk en huiver!!

honda-cbr1000rr-04-bikepics-256286.jpg



Hieronder het resultaat van de afstelling.


honda-cbr1000rr-04-bikepics-256181.jpg



Wat dit precies is weet ik niet??


honda-cbr1000rr-04-bikepics-256178.jpg


Sorry heren r1 maar het lijkt erop dat de fireblade wint op de bank van de media,dus hieronder het bewijs een paar runs van een r1 van 2004 en een gsxr 1000 2003 vergeleken met mij blade.

honda-cbr1000rr-04-bikepics-256179.jpg
 
Laatst bewerkt:
@ intimidator of een andere honda-fan die mij kan helpen.

Hoe kan ik m'n blade het eenvoudigst op de paddock-stand zetten?
Ik heb nl. zo goed als geen houvast aan de achterkant.
Nu laat ik m'n vriedin er ff op gaan zitten, die kan 'm dan recht houden en dan zet ik de paddock-stand er wel onder. Ben bang dat ik 'm anders om laat vallen.
Hoe doe ik dit als ik alleen ben??


Gewoon recht zetten en opbokken,wel door duwen[in een ruk] en dan gaat het easy.
Ik dacht in het begin ook dat hij om kom flikkeren maar dat doet hij niet!! *D
 
@Speeds

Staat erg mooi de DB Puig!
Is het de dark smoke?

Heb je al een "oplossing" m.b.t het monteren van de kentekenplaat en merk je een duidelijk verschil met de DB?
 
Laatst bewerkt:
Hele gave fiets, vooral de voorkant met die agressieve uitstraling. Achterkant mag er trouwens ook zijn. Rij zelf een 2001 Blade ( heb ook niks te klagen), maar dit wordt de volgende!

Veel plezier ervan!!
 
SPEEDS ,
heb je voor je kentekenplaat
al gekeken bij rioma.com ?
die hebben wel een mooie op-
lossing ( en prijskaartje)
ook stoere knippers trouwens !
Zelf krijg ik mijn nieuwe blade
in JANUARI
 
Terug
Bovenaan Onderaan