Ff mijn cbr1000rr fireblade showen!!

ik heb zelf een kentekenplaat van Valter Moto. (Arie Molenaar heeft ze in de showroom ligge) Leuke prijs en mooi afgewerkt (als je van zwart houd) Daarbij ook LED Kinpperlichies.
 
Laatst bewerkt:
hier nog effe de piccies
full
 
Hoi speeds,

hoe kom je aan die kleine knippers voor ??

Zit zelf eraan te denken om die kleine
Kellermans in te bouwen, maar dit ziet
veel mooier uit.

Is het een beetje zichtbaar van voren ???

Ik hoor het wel,

alvast bedankt.
 
Knippers zijn led knipperlichten, heb ik ook besteld bij cleartaillights@hotmail.com
 
zorg wel dat je beide lampen voor branden anders ziet het er niet uit.
Gaat heel easy de lamp van het grote licht [links] ff een kwartslag in de spiegel draaien en je bent er *D
 
Ik krijg deze week een kapotte koplamp uit amerika, hier haal ik de lowbeam reflector uit en plaats deze bij mij erin, samen met een setje 8000k xenon.

zorg wel dat je beide lampen voor branden anders ziet het er niet uit.
Gaat heel easy de lamp van het grote licht [links] ff een kwartslag in de spiegel draaien en je bent er *D
 
Ze staat klaar voor het nieuwe seizoen, jeeh wat is dat wachten moeilijk.
steppies er af gehaald
nieuwe kentekenplaathouder
LED knipperlichies (inclusief 20 uur arbeid, ik ben ontzettend handig O-)
er komen nog stalen remleidingen op
full


ik moet nog iets met die uitlaat in de kont.

iemand goede betaalbare ideeen?
 
Laatst bewerkt:
ik zag laatst bij uitlaten.com een micron demper voor dacht ik onder de 300 euro...Dat bedrijf zit in groningen en maakt ook zelf uitlaten voor auto's enzo..

misschien is dat wat
 
Rijd er iemand met een Yoshimura onder zijn Blade?? Ik krijg hem binnenkort binnen, maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij klinkt en zo. Ik vijnd hem er in ieder geval wel super uitzien.
 
Ik heb Molenaar stalen remleidingen en een ander remlicht met geintegreerde knippers én een Laser duotech einddemper laten plaatsen. Ook de spuiter kreeg een opdracht, (zie de helm). Voor de zomer krijgt de motor nog een opfrisser. dat is nog in ontwikkelingsfase.
161717

meer plaatjes vind je hier.
 
Ik heb Molenaar stalen remleidingen en een ander remlicht met geintegreerde knippers én een Laser duotech einddemper laten plaatsen. Ook de spuiter kreeg een opdracht, (zie de helm). Voor de zomer krijgt de motor nog een opfrisser. dat is nog in ontwikkelingsfase.
(Afbeelding)
meer plaatjes vind je hier.

dat ziet er lekker uit. die helm is ook gaaf. ontwerp zelf bedacht?
volgende week komen er bij mij ook nog stalen remleidingen op. Vandaag even bij Sabra nieuw MPP's er onder laten zetten. JEEEEEHHH wat een verschil met de diablo corsa's. Daar kon ik geen vrienden mee worden. En die MPP's fantastisch. Lijkt wel of ze er pattex in verwerkt hebben zo plakken en dat nog wel met dit weer van + 6 graden. Nooit weer deze pirelli's!

Oh ja mooie optische wijzigingen of had ik dat al gezegd :+
 
Ik heb Molenaar stalen remleidingen en een ander remlicht met geintegreerde knippers én een Laser duotech einddemper laten plaatsen. Ook de spuiter kreeg een opdracht, (zie de helm). Voor de zomer krijgt de motor nog een opfrisser. dat is nog in ontwikkelingsfase.
(Afbeelding)
meer plaatjes vind je hier.

nu nog ff die grijze kapjes er af en die bijrijder voetsteps er ook af *D
 
Hoi baha san vette bike ook de onderdelen zijn netjes, alleen details zijn ook belangrijk. Bijvoorbeeld de Bouten van de kenteken plaat, daar heb je ook mooie gele voor.
 
inderdaad die zijpaneeltjes eraf,is zo geen porum.Bovendien hebben ze ook geen nut,enkel het zicht verpesten op die super uitlaat van je
 
Babasan, kun je eens uitleggen hoe je de taartschep hebt verwijderd en de kentekenplaat vervolgens hebt gemonteerd?
 
verwijder de taartschep

Van binnenuit e.e.a. losgeschroeft tot bleek dat je buitenom de meeste bevestigingsbouten tegenkomt: Kijk ook onder het zadel, dan krijg je het kontje los. Die kont gaat bij een 600RR erg lastig van zijn plek maar is bij de 1000RR breder zodat ik deze zonder grote inspanning wegkreeg, incl achterlicht en dat lange spatbord. Uit het kontje van binnenuit kreeg ik de taartschep weer los, (dus ook de kentekenverlichting met knippers verdwijnt dan) en met het originele restmateriaal kon ik de kentekenplaat weer een plaats geven. Wel nog een stalen hoeklijn doorgevouwen zodat het kenteken onder een hoek weer gemonteerd kon worden. Zoals vaker is dat "voorlopig" bij mij al weer een hele tijd geleden. Als de temperatuur gaat stijgen zal ik de boutjes van de kentekenplaat samen met de plastic plaatjes wijzigen vanwege de cosmetica. De vervangingsknippers waren vorige zomer van verlengde electra-draden voorzien zodat ze achter het kenteken een plek konden krijgen. Inmiddels zijn die naar voren verhuisd omdat er geïntegreerde leds zitten in de achterlichtunit.

Succes met de ombouw!

Gr, B.
 
Terug
Bovenaan Onderaan