fietsertje heeft eindelijk haar rijbewijs!!

En ? Hoe is dat nou, rijden zonder die stem in je helm? Zelf bepalen of je links- of rechtsaf slaat? ;)
Lekker hè!! 8-)

ik vond het k*t de eerste keer :X

Ja euhh.. welke kant moet ik nou op :? Normaal was er iemand die wel zei welke kant ik op moest, nu moet je ineens zelf gaan kiezen :+
 
En ? Hoe is dat nou, rijden zonder die stem in je helm? Zelf bepalen of je links- of rechtsaf slaat? ;)
Lekker hè!! 8-)
weet ik niet, ga ik hopelijk zo uitproberen... ff kijken of ze wil starten
maar is beter zonder instructeur ik weet namelijk t verschil tussen links en rechts niet en dan moet je zo hard nadenken, terwijl ik nu gewoon een richting kan kiezen O-)
 
He Nien,

Laat ik dan ook maar reageren in je topic :)

Heel erg gefeliciteerd, en wens je moeder sterkte van me :+

Anyways ik zie je binnenkort wel langs racen ;)
 
hee Fietsertje, van harte gefeciliteerd he

HokeLote.jpg


[me]wufje denkt, beter laat dan nooit he :+ [/me]
 
es even een heel oud topic schoppen ;) zoals iedereen kan zien heb ik op 24-09-2004 mijn rijbewijs op kunnen halen, dat houdt in dat ik zondag vol vermogen mag rijden!! feest *O* *O* *O*

van 34 pk naar 100 pk... zal wel een verschil zijn... vrijdagaaf met hulp van de mannen mn fiets terug bouwen en dan gaan we helemaal los!! nou ja ok na een tijdje rustig gewend te zijn :P
 
es even een heel oud topic schoppen ;) zoals iedereen kan zien heb ik op 24-09-2004 mijn rijbewijs op kunnen halen, dat houdt in dat ik zondag vol vermogen mag rijden!! feest *O* *O* *O*

van 34 pk naar 100 pk... zal wel een verschil zijn... vrijdagaaf met hulp van de mannen mn fiets terug bouwen en dan gaan we helemaal los!! nou ja ok na een tijdje rustig gewend te zijn :P

Het is zeker een groot verschil, maar je zult verrast zijn hoe snel je eraan went.
 
R6 Kopen??

Klik hier

Jaja.. Ik ga hem ECHT wegdoen !! Maar volgend jaar komt er zeker een ander voor terug.. :)
neehee ik ben dol gelukkig met mn mooie cbrretje ;) dus die blijft nog wel even ;) oh en hij ligt tamelijk buiten budget en lichamelijke mogelijkheden
maar wat gaat er volgend jaar komen dan?

en ja ik ben er van overtuigd dat t heel snel went maar ik doe toch even voorzichtig de eerste dagen ;)
 
jawel, eindelijk dan toch, ik mag op mijn fietsie stappen *D
fietsertje is fietsertje af eindelijk hoor ik er echt bij, morgen papiertje ophalen en morgenaaf hopelijk lekker stukkie rijden.
na twee jaar achterop zitten kan ik dan eindelijk zelf, met dank aan iedereen die mij heeft rondgereden, dat is wel iets wat ik ga missen ;)
Gefeliciteerd! (Zie dit topic een beetje laat)
Ik dacht dat jij allang vrolijk rondreed? Je staat al tijden op de MF vrouwenpagina, mét motor...inclusief pak. Maar nu is het dus werkelijkheid *O*


Veel plezier, en nu kilometers maken!

KUCH, moet ook eens naar jaartal kijken

congrats met je 2 jarig jubileum dan :P
 
Whuhaaaaaaaaaaaaaaa *O*

[me]Liessy heeft volgens mij ook rond de 20ste sept haar motor rijbewijs gehaald in 2004
[/me]


Ben niet zo goed met datums :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan