File crash

9 apr 2003
153
0
the Hellmouth
Ook ik ben 1 van die mensen die weer eens contact heeft gemaakt met het wegdek
rij tussen die file door heb je ze een mafkees in een koekblik die gaat ineens
effe van baan wisselen zonder dat hij richting aan geeft of kijkt.
En ja hoor boem heb zijn auto van achter tot voor open gesneden dankzij mijn alunimiun stepjes van motozoom die krengen snijden als een gek.
Bij mijn moppie Faith is alleen de uitlaat flens krom gelukkig wordt weer effe sleutelen. Verder zat ik tussen de auto en de motor dus mijn knie heeft het meest opgevangen mensen ik hoop dat jullie dit niet mee maken van de kost altijd zoveel geld................


Greetzzzzzzz })
 
Tip : Als je een gat ziet vallen waar een auto zich heen kan verplaatsen kan je er donder op zeggen dat de automobilist zich zal verplaatsen en jou niet daar verwachten.
 
Tip : Als je een gat ziet vallen waar een auto zich heen kan verplaatsen kan je er donder op zeggen dat de automobilist zich zal verplaatsen en jou niet daar verwachten.


Ja heb je gelijk in maar mij hij kwam uit het niets was al naast hem dodehoek he maar bedankt voor de tip

})
 
10047800_890_FR.jpg


De enige echte slash cut steps van LSL! Lichtmetalen, gesmede voetsteunen in superlichte uitvoering door unieke diagonale contour. Kleurrijk en tegen corrosie beschermd door een harde eloxyde-laag. De voetsteunen worden in 4 kleuren, per paar, geleverd. Hiernaast kun je vervolgens het bevestigingssetje dat specifiek voor jou motor gemaakt is, opzoeken en meebestellen. Per paar (zonder bevestigingsset).
• Kleur: blauw.


deze?? [edit, nu ff blauw gemaakt :P )

cya
smitjr
 
Laatst bewerkt:
(Afbeelding)

De enige echte slash cut steps van LSL! Lichtmetalen, gesmede voetsteunen in superlichte uitvoering door unieke diagonale contour. Kleurrijk en tegen corrosie beschermd door een harde eloxyde-laag. De voetsteunen worden in 4 kleuren, per paar, geleverd. Hiernaast kun je vervolgens het bevestigingssetje dat specifiek voor jou motor gemaakt is, opzoeken en meebestellen. Per paar (zonder bevestigingsset).
• Kleur: rood.


deze??

cya
smitjr

JA de naam zegt het al het slash cut steps *D


})
 
Misschien een vraag die al eerder gesteld is, maar wie is er eigenlijk aansprakelijk voor de schade ?
Het is tegenwoordig toegestaan om tussen de files door te rijden, mits je niet sneller dan 10 km. dan het overige verkeer rijdt. Het overige verkeer moet stapvoets rijden.
Als je je aan deze regels houdt kan ik me voorstellen dat de automobilist fout zit. Maar wat als je volgens deze automobilist te snel hebt gereden. Dus nogmaals, wie is er aansprakelijk.
 
Misschien een vraag die al eerder gesteld is, maar wie is er eigenlijk aansprakelijk voor de schade ?
Het is tegenwoordig toegestaan om tussen de files door te rijden, mits je niet sneller dan 10 km. dan het overige verkeer rijdt. Het overige verkeer moet stapvoets rijden.
Als je je aan deze regels houdt kan ik me voorstellen dat de automobilist fout zit. Maar wat als je volgens deze automobilist te snel hebt gereden. Dus nogmaals, wie is er aansprakelijk.

ja hij zei zelf dat hij de schuldige was ik weet dat je met 30 km/h tussen de auto's door mag dat is toegestaan. alles daar boven ben jij de schuldige ik wacht de verzekering effe af kijken waar het op loopt

Greetzzz })
 
welke les kunnen we hieruit trekken... motozoom heeft bagger spul ;)

ff serieus
geen last van de knie, aangezien die het meest heeft opgevangen?
 
nee heb nergens last van voelt het een beetje als je je been buigt maar verder niks...........................
Misschien toch even naar laten kijken. Ik had na een aanrijding ook wat last met buigen. Ik ben een grote jongen, dus het gaat wel over, dacht ik. Uiteindelijk heb ik 1 ½ in een rolstoel gezeten en heb drie jaar geen motor of auto kunnen rijden. Gas geven met de auto ging nog wel maar mijn voet van het gas- naar het rempedaal verplaatsen kon ik niet. En ik heb me laten vertellen dat remmen toch een essentieel onderdeel van de voertuigbeheersing schijnt te zijn.
 
Misschien toch even naar laten kijken. Ik had na een aanrijding ook wat last met buigen. Ik ben een grote jongen, dus het gaat wel over, dacht ik. Uiteindelijk heb ik 1 ½ in een rolstoel gezeten en heb drie jaar geen motor of auto kunnen rijden. Gas geven met de auto ging nog wel maar mijn voet van het gas- naar het rempedaal verplaatsen kon ik niet. En ik heb me laten vertellen dat remmen toch een essentieel onderdeel van de voertuigbeheersing schijnt te zijn.

hhhmmmmmm das minder goed idee maak wel effe een afspraak zou jammer zijn als ik
zolang niet kan rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan