filmpje dennis sol van motormaniacs (zelf ge-edit)

wat ben jij een mega dooie l*l zeg !!

ik heb nog werkelijk weinig mensen meegemaakt die zo kunnen zeiken en commentaar kunnen geven op andermans werk. maar als je zo'n commentaar heb kan je beter zelf eerst eens wat laten zien van jou "kunstwerken" !

aangezien er meerdere filmpjes zijn geweest van hun op dit forum en die wel werden gewaardeerd en zelfs de dvd op de motor-beurs in utrecht ook werd gewaardeerd door de motormaniacs crew zie ik verders geen problemen.

ik weet wel dat ik jou een ernorme *!&@_% vindt !

zo dat ben ik ook weer effe kwijt :}

Kijk eens aan. Nog blind ook. |(
 
Wat een geouwehoer joh over een filmpje. Dit is volgens mij de eerste keer dat er zulke maffe reakties komen. Ik vraag me af of sommige mensen niet beginnen te zeiken omdat er al zo'n zeikopmerking staat? Meelopers dus!!!
 
Wat een geouwehoer joh over een filmpje. Dit is volgens mij de eerste keer dat er zulke maffe reakties komen. Ik vraag me af of sommige mensen niet beginnen te zeiken omdat er al zo'n zeikopmerking staat? Meelopers dus!!!

hoe dan ook als blijkt dat die mong**l van de ex-zot iets met motormaniacs te maken heeft dan zet ik daar een vette streep onder !

ik kan mijn energie wel beter gebruiken voor motorrijders die het wel waarderen


in ieder geval wel dank voor de mensen die het filmpje wel aardig vonden en geen commentaar hebben gegeven

maarten
 
Laatst bewerkt:
Ik vermoed in het buitenland met een paar parapludames. Ik heb hem gisteren gebeld, maar kreeg zijn voicemail.
Dennis zit met zijn nieuwe vlam in Frankrijk, moest helaas de CBR600RR van hem overnemen, heel erg vervelend.
 
Laatst bewerkt:
hoe dan ook als blijkt dat die mong**l van de ex-zot iets met motormaniacs te maken heeft dan zet ik daar een vette streep onder !

ik kan mijn energie wel beter gebruiken voor motorrijders die het wel waarderen


in ieder geval wel dank voor de mensen die het filmpje wel aardig vonden en geen commentaar hebben gegeven

maarten
Maarten, jongen laat je toch niet zo opnaaien, je wilt niet weten wat voor commentaar ik af en toe gekregen heb op Motormaniacs. Gooi het naast je neer en doe lekker waar je zin in hebt. Het leven is 1 groot feest weet je!!!!!
 
Fijn om te zien dat er toch nog mensen zijn die het filmpje wel waarderen en dat ook uitspreken :)

En verder nog even dit:
- het maken van een goede film is erg moeilijk. Ik maak er zelf ook nogal wat zoals jullie weten en ik kan je verzekeren dat er in de regel enorm veel tijd in gaat zitten. Van de vele uren 'rauw' materiaal blijft meestal hooguit 5 minuten over. Je zit je dus echt een ongeluk te 'fast forwarden' en 'rewinden'. En als het dan ook nog niet je eigen materiaal is wordt het niet makkelijker. Ik film meestal behoorlijk geregiseerd, waar Maarten gewoon een berg tapes krijgt aangeleverd.
- Daarnaast vindt niet iedereen elk type film leuk. Voor de 'acteur' is het altijd wel leuk en vooral leerzaam. Als ik iemand anders 20min lang rondjes zie knallen op Zolder is dat voor mij ook minder leuk dan 20min mezelf....of hij/zij moet 1.37 rijden
- Zo hetzelfde verhaal met de achtergrond muziek en eventuele synchronisatie met de film. Dat is verdomde moeilijk om het perfect te krijgen en de 'smaak' van iedereen te bevredigen.
- De groote van de film, in MB's geteld, zegt voornamelijk iets over de kwaliteit. De film van Maarten is wel goed van kwaliteit en dat is ook wel erg prettig. Beter dan zo'n 320x240 5 kbit/s dingetje.
- Maarten maakt deze films geheel vrijblijvend en omdat hij het gewoon leuk vindt. Als je je dan bedenkt hoeveel tijd erin gaat zitten.....toon svp een beetje respect. En zoals hij zelf al zei, voor MF en KneedAtSpeed.nl heeft hij twee prachtige DVD films gemaakt die op de beurs in Utrecht voor heel veel bezoek bij de MF/NVVM-tent hebben gezorgt.

Tijd voor een slotje?
 
Kan het niet gewoon gewaardeerd worden dat iemand zijn best doet een leuk filmpje te maken? :?
ja ik snap al deze opmerkingen ook niet helemaal....er heeft dus iemand een groot filmpje gemaakt, wat kennelijk kut van kwaliteit is, en krijgt dus een partij poep over zich heen gestrooid? ik weet het niet hoor, ben hem nu aan het downloaden, dus ik zie het dadelijk wel!! :+
 
bij zo'n lelijke apple blijven de toetsen zo kleven he? :P


en maarten, je weet vast wel hoe fijn een maatschappij is als je geen commentaar meer mag leveren, he?
Ha, ha GuZje ik zit op zo'n kut-PC te typen op mijn werk 8-)

Ennuh commentaar leveren vind ik ook altijd prima (een maatschappij zonder is niks) alleen is de vraag wat je ermee doet........ Ik vind jou commentaar bijna altijd leuk en terecht dus.
 
Zag er leuk uit, ondanks een paar schoonheidsfoutjes. Leuk gemonteerd op sommige stukjes. Ik zou het zelf niet beter kunnen i.i.g.

Filmpje was wel 62 MB, maar het is nou eens niet zo'n lage resolutie dat je alleen maar vierkante blokjes voorbij ziet komen. En een hoop mensen hebben breedband tegenwoordig, dus dat hoeft ook al geen probleem te zijn...
 
Even voor de duidelijkheid.

Je topictitel is mijn grootste probleem. Als er had gestaan "zelf ge-edit filmpje" had ik nergens problemen mee gehad. Nu wordt en Dennis en Motormaniacs gebruikt, omdat jij jezelf wilt promoten. Zolang je daar geen toestemming voor hebt, vind ik dat niet acceptabel.

Veel plezier met editten.
 
Hmm...met dat CB'tje ging het al wat beter ;)
Camera op je smoel is altijd foute stress ... :)

( Al een geluk dat Target niet gezegd heeft dat ie aant filmen was :P toen )
 
Hek wa gemist? :?

Filmpje niet kunnen beoordelen.
Weet denk ik wel welk materiaal Maarten tot zijner beschikking heeft gehad.
Was idd behelpen.
De meeste trics zijn gedaan voor de neus van 'Daantje'.
Dit als fotomateriaal voor Motormaniacs, dus geen filmmateriaal.
Betreft hier dus geen poging tot het verleggen van natuurkundige wetten.

Maarten, prima als je een leuke edit gemaakt hebt en deze motorrijdende gemeenschap niets wilt onthouden van mijn gestunt(el).
Stel het zelfs erg op prijs. :}

Alleen....loop zelf niet al te snel van de daken te roepen en die spotlight is af en toe leuk maar om nu zo pontificaal met mijn naam op MoFo te staan....
Heb reeds een niet al te goede naam bij onze vrienden met de gestreepte revers. O-)
Snap de reactie van Ro waardeer dat ook zeer.

Olie hoort in een motorblok en niet op het vuur als u begrijpt wat ik bedoel.
En slapende honden kunnen geen kuil graven voor een ander. :Z

Laat je niet weerhouden tot het vervaardigen van leuke filmpjes.
De DVD werd niet voor niets erg enthousiast ontvangen op de beurs.
Misschien is het leuk eens af te spreken en dan daadwerkelijk te filmen voor een film en niet voor foto's. Wat denk je er van Ro?

Shake hands en later misschien cocktails. :9~
Gegroet, D.S.


Je kan g.v.d. ook niet even een weekje opgesloten zitten in een villa in Zuid-Frankrijk met out-door-jacuzzi, hangmat in de tuin, 2 motoren in de garage, een cabrio voor de deur, fantastisch voedsel en een te heerlijke vrouw of er wordt misbruik van gemaakt! })
Shame on you all!!! ;)
 
Op zaterdag 21 juni 2003 21:24 schreef Cascadeur het volgende:
Je kan g.v.d. ook niet even een weekje opgesloten zitten in een villa in Zuid-Frankrijk met out-door-jacuzzi, hangmat in de tuin, 2 motoren in de garage, een cabrio voor de deur, fantastisch voedsel en een te heerlijke vrouw of er wordt misbruik van gemaakt!

egoïst })
 
Hek wa gemist? :?

Filmpje niet kunnen beoordelen.

Je kan g.v.d. ook niet even een weekje opgesloten zitten in een villa in Zuid-Frankrijk met out-door-jacuzzi, hangmat in de tuin, 2 motoren in de garage, een cabrio voor de deur, fantastisch voedsel en een te heerlijke vrouw of er wordt misbruik van gemaakt! })
Shame on you all!!! ;)
filmpje

te heerlijke vrouw? Kun je dat beter beschrijven?
 
Terug
Bovenaan Onderaan