Nee, je moet er eentje hebben die lekker onstabiel is, zodat je lekker makkelijk onderuit gaat-te stabiel is zodat je er makkelijk veel te hard mee rijdt
... Ik ben nu ook uiterst voorzichtig als ik bochten inrijd. Soms betrap ik mijzelf er zelfs op als een oma de bocht uit te tuffen. Maar goed, denk dat dat nog mag als beginner
Neem gewoon een motor waar jij je het beste bij voelt
Ik heb 4 weken terug mijn rijbewijs gehaald. Nou heb ik sinds afgelopen zaterdag (16-9) een Fireblade 900 uit '92. Wat mij gelijk opviel was hoe stabiel en 'smooth' de motor wel niet reed. Nou heb ik weinig vergelijkingsmateriaal: De Bandit waar ik op gelest heb en de GSX-R 750 uit '93 die ik proef heb gereden.
Ik moet zeggen dat t vanaf de eerste kilometer al voelde alsof ik er al jaren op rij. Aan power geen gebrek. Als ik op de rechte stukken het gas helemaal opendraai, dan vlieg je zowat van de fiets af, vooral als je het niet geleidelijk doet. En het koppel zorgt ook voor WOW!-momenten. In mijn dorp zijn er nogal wat stukken waar je zo op de 200 km/h zit. Bebouwde kom notabene.
Je moet je er dus van bewust zijn dat je een motor rijdt die in staat is om zulke dingen te doen. Maar pas als jij dat wilt. Het ligt dus helemaal aan jezelf en je rechterhand. Ik ben nu ook uiterst voorzichtig als ik bochten inrijd. Soms betrap ik mijzelf er zelfs op als een oma de bocht uit te tuffen. Maar goed, denk dat dat nog mag als beginner
Neem gewoon een motor waar jij je het beste bij voelt
dus je kan eigenlijk niet rijden, maar het is wel leuk om 200 km/u door een dorp te knallen?
ik vraag me serieus af wat er gebeurt als jij een noodstop moet maken.
Ik moet zeggen dat t vanaf de eerste kilometer al voelde alsof ik er al jaren op rij.
Ik hoef het me niet eens af te vragen...
Als het plezier vooral komt van het type motor dan zit de liefde niet erg diep.
Koop een CB1, leer sturen en lol hebben in het motorrijden zelf.
Spaar ondertussen voor een nieuwe fireblade.
CB1???????? Dies gek...
t gaat natuurlijk niet alleen om vermogen, maar vooral om de "looks" en een chopper, touring of wat dan ook trekt me totaal niet..
dat zeggen er meer tegen me: beginnen @ 600, maar dan rij ik daar zeg een jaar of 2 op, en dan wil ik een andere.. die 600 krijg ik dan bijna niet meer verkocht(ivm leeftijd en kms waarschijnlijk) en ik verdien niet zoveel dat ik elk jaar een nieuwe/andere motor kan kopen.. k ben nl nog maar student..
enne ulf.. 200kmh in de bebouwde kom?!
t gaat natuurlijk niet alleen om vermogen, maar vooral om de "looks" en een chopper, touring of wat dan ook trekt me totaal niet..
Je bedoelt het imago...er zijn namelijk genoeg motoren met deze "looks".