Flauw hoor!

Tja RT, da's een hoop plastic, maar is het niet gewoon zadel eraf, tank omhoog? Ook hoe meer plastic hoe langer werk natuurlijk.

Nee hoor, de hele zijkant moet er af. Dan ook nog de luchttoevoerbuis.
Dan ben je er al.
Alleen... Die zijkap zit met een stuk of 20 schroeven vast...





Kan je wel vertellen dat het niet alleen motorontwerpers zijn die dat soort
gekke dingen verzinnen.
Grafische bureau's die ontwerpen maken voor websites kunnen ook heel veel
details verzinnen die moeilijk te implementeren zijn...
 
Als je eerst aan jappanners heb liggen mieren dan is een BMW een verademing.
Het meeste zit gewoon wat lomper/groter in elkaar en is wat ruimer opgezet en beter bereikbaar :Y
Bovendien rijden ze gewoon vééél beter en zien ze er veeeeel beter uit O-) }) :Y


alleen van toepassing als je in je midlife crisis zit of gehad hebt.
 
hoort bij het sleutelen... |(

koop dan een Franse auto, als dat je hobby is.
hoort er ook bij, maar niet leuk :(
sleutelen is best heel mooi werk alleen soms kom ik dingen tegen je zou je dood moeten schamen of t zal wel aan mij liggen maar hiervoor had ik geen logische verklaring waarom zulkiets simpels wat ook heel simpel had kunnen worden ontworpen zo moeilijk bedacht worden?
 
Ach, tis dat er op school nooit meer zoveel aan/over onderhoud word geleerd.
Op ontwerp opleidingen ligt de nadruk op kennis, computerprogrammas, Engineering, macros en weetikveel sjit. Op zon opleiding leer je niet dat je ook eens een bakkie met monteurs mot gaan drinken voordat je een motor ontwerpt.


:9
uuhh, k wil de kennis van de ontwerpboys van diverse fabrieken niet bekritiseren.
miss me eigen nederlands, maar das wa anders :P


somberaz
 
is toch leuk sleutelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ga altijd expres meer zaken er af halen.
heb al zoweinig trammelant met mijn Honda dus als er een keer wat mee is neem ik het er van, hahah

kijk .... even mijn dagteller op nul zetten ..hahahahah
groet @ndré
full
 
Zoals? Olieverversen, alleen bescherplaat verwijderen, oliefilter zit daar ook. Kleppen stellen, deksels zitten bij mij aan de buitenkant (boxer). Synchroniseren: zitten ook aan de buitenkant. Benzinefilter: je hebt gelijk, zit in tank :( maar hoeft maar eens per 40000. Multi V snaar: oke, 5 boutjes. Ben ik nog wat vergeten?

-O-
maar je wil toch niet gezien worden op een bmw?!?! :?
 
Ha banditowner, ook nachtdienst???
Weet je wat lullig sleutelt? BIMOTA! Prachtig om te zien, maar O Oh die Italianen!
 
Ha banditowner, ook nachtdienst???
Weet je wat lullig sleutelt? BIMOTA! Prachtig om te zien, maar O Oh die Italianen!
Mooiste Bimota aller tijden: De Tesi. Blok is oorspronkelijk een Ducati 851 blok, maarrrr krukas van een 900 SS, dus 3 mm meer slag. En dan die naafbesturing hè, dat is toch wel 't mooiste dat er ooit gemaakt is op 2 wielen :Y
Voor de student, die dit als afstudeerwerkstuk gemaakt heeft (want dat was 't)
:} :} :} :}
 
Wij hebben een ZX-6R en en CBR600RR en in kan je vertellen dat de Kawasaki beter in elkaar zit dan de Honda. Het monteren van een racekuip bijvoorbeeld kost op de Honda gewoon 2x zoveel tijd.
 
Wij hebben een ZX-6R en en CBR600RR en in kan je vertellen dat de Kawasaki beter in elkaar zit dan de Honda. Het monteren van een racekuip bijvoorbeeld kost op de Honda gewoon 2x zoveel tijd.

Terwijl ik de afwerking van een honda weer veel beter vind dan van een Kawasaki (persoonlijk)
 
Terug
Bovenaan Onderaan