Ah ja, de flitsers zijn inderdaad een stuk beter bij FM. Maar de POI's van Google Maps (bedrijven, tankstations, etc.) en de navigatie zelf zijn wel echt veel beter dan FM. Gebruik zelf in de auto altijd de combinatie van Google Maps voor navi en Flitsmeister voor de portemonneeMijn ervaring is dat de flitslocaties beter zijn bij Flitsmeister dan bij google maps. En de meldingen daarvan sinds kort ook Duidelijk hoe snel je mag en waarop geflitst word.
Grootste pluspunt van Flitsmeister is voor mij dat die ook goed werkt zonder route te plannen, volgens mij kan dit niet met google maps. En dan heb je ook nog de file meldingen en dergelijke, echt een uitvinding op sommige momenten. Al moet ik toegeven dat ik daarmee vooral goede ervaringen heb in de auto. Toch al een paar keer een paar uur stilstaan voorkomen
Ben benieuwd.Zal es een netwerk monitor app installeren op mijn OnePlus en ff een tijdje Flitsmeister monitoren op netwerkverbindingen. Via IP adres is het snel te achterhalen waar zoal connecties naar gemaakt worden.
IP adres | IP Locatie |
13.227.198.35 | Netherlands Amsterdam Amazon Technologies Inc. |
34.249.232.8 | Ireland Dublin Amazon Data Services Ireland Limited |
54.229.250.33 | Ireland Dublin Amazon.com Inc. |
52.210.226.83 | Ireland Dublin Amazon Data Services Ireland Limited |
52.213.103.184 | Ireland Dublin Amazon Data Services Ireland Limited |
95.216.180.218 | Finland Helsinki Hetzner Online Gmbh |
Dat kan best kloppen, dit heb ik zo ff heel snel gevonden: Bloomberg - Are you a robot?Die servers van Amazon kunnen van alles zijn, dat is van AWS en dat is de grootste hostingpartij ter wereld. Flitsmeister zal daar wel zijn servers inhuren en verbinding maken om de laatste flitsers op te halen.
Zouden ze daar niet aan gedacht hebben en gewoon achter ook een camera gemonteerd hebben? Vraag me eerder af of ze überhaupt tegemoetkomend verkeer gaan meten, of vooral op snelwegen en in dezelfde richting.Misschien dat we als motorrijder 50 % minder kans hebben op een bekeuring omdat je bij tegemoetkomen van die radarauto waarschijnlijk van voren wordt geflitst.
Geweldig, de helden van de politie. De minste verkeersdoden vallen waar 130 toegestaan was. Dat is geen mening, maar een feit uit de statistieken van CBS.Hier helpt Flitsmeister jou niet meer....
De data wordt geanonimiseerd en geaggregeerd aangeboden: Flitsmeister.nl - Floating Car Data via FlitsmeisterHoe valt dit te controleren? Ben wel benieuwd waar de datastromen naar toe gaan. Heb je hier een linkje van over de hypothese?
Geweldig, de helden van de politie. De minste verkeersdoden vallen waar 130 toegestaan was. Dat is geen mening, maar een feit uit de statistieken van CBS.