Foto topic van Tomcat_

Hier nog wat plaatjes bij de praatjes.... (van gister dan)

1380063


En nu ben ik aan het zoeken.... heb veel meer plaatjes, maar aangezien de pc een nog veel grotere puinhoop is dan de schuur ...
 
Oh oh, die laatste!! Supermooi, jammer dat ie niet blauw metallic is. Dan is ie helemaal af 👍👊

Marco
 
Is idd tijd, straks na het hardlopen maar eens naar Goedhart rijden. Kijken of er nog wat ouds bij staat.
Genoeg foto materiaal voor nog wel even. Maar hopelijk kunnen we weer wat foto's maken binnenkort.
Ik heb ook nog heel wat oude dia's, van zo'n 30-35 jaar geleden. Is alleen veel werk dat inscannen. Meer iets voor de winter.
 
Nee, helaas geen echt oud spul gezien. Dan moet je daar natuurlijk mazzel voor hebben daar. Op de terugweg nog wel twee mannen op oude Harley's gezien bij afslag Hendrik-Ido-Ambacht maar rijdendeweg daar een foto van maken viel niet mee.
Ik denk dat de oudste motor een Honda VF1000FII was. In een heel erg mooie staat. Die zal ik in het VF topic posten.
Wat er nog wel stond was een erg leuk betickerde VTR1000SP. Ik kan wel zeggen Aaron Slight of Collin Edwards replica.
370)
1382593


371)
1382594


372)
1382595


Over Superbike repica's gesproken, ook deze stond er. (ik weet het veel te nieuw maar toch)
373)
1382596
 
Aha, JIJ bent/was dus meneer Tomcat!!! _O- (tenzij er meer mannen op hun knieen voor mijn SP hebben gezeten...

T'is inderdaad "a la Edwards"; in 2001 had ie #2
Zo zijn de "stars&stripes" van zijn Laguna Seca uitvoering...
 
Aha, JIJ bent/was dus meneer Tomcat!!! _O-
Dat denk ik wel. En ik had hier nog gewaarschuwd dat ik eraan kwam :+
Ik ben die kale lelijke ouwe, en ik was samen met Dennis. Had kwa leeftijd m'n zoon kunnen zijn, maar gelukkig voor hem is hij dat dus niet.
Ik wist wel dat jij een VTR1000 had maar niet dat je er allemaal Edwards stickers op had zitten. Zoals al gezegd, mooi ding.
Aangenaam kennis gemaakt te hebben al wist ik toen nog niet wie jij was op MF.
 
Och die oude man die een nieuwe enfield heeft en denkt/hoopt dat het nu -wel- iets van kwaliteit is.. ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan