fotograaf

Op woensdag 07 augustus 2002 08:53 schreef Ralfie het volgende:

Hehe, triker is op vakantie... :9

------------------------------------------
Elke dag is vakantie voor mij, alleen jammer dat elke ochtend die wekker zo vroeg gaat :j
Maar Ralfie, spreken we nog een keer wat af, anders komt er nix van!!! En een paar leuke actie foto's, met de bekende knee down willen we toch graag zien :} :} :}
Ik ga wel door de bocht op twee wielen :P
gerben02.jpg
 
Op woensdag 07 augustus 2002 08:53 schreef Ralfie het volgende:

Hehe, triker is op vakantie... :9

------------------------------------------
Elke dag is vakantie voor mij, alleen jammer dat elke ochtend die wekker zo vroeg gaat :j
Maar Ralfie, spreken we nog een keer wat af, anders komt er nix van!!! En een paar leuke actie foto's, met de bekende knee down willen we toch graag zien :} :} :}
Ik ga wel door de bocht op twee wielen :P
(man op drie wielen)

Wordt september, heb ik ook tegen schampie gezegd. Ik ga zaterdag op vakantie. :)

Maar op een mooie septemberdag een keertje in de berm liggen op circuit Z. is wel te doen denk ik zo. :)

Schampie is zelf trouwens ook met vakantie volgens mij.
 
Ja, snelle sluitertijden. Dit betekent dat de tijd die de camera neemt om een foto te maken zeer kort is waardoor het beeld (de motor en rijder) zeg maar "bevroren" worden zodat je een strakke foto krijgt en dus geen strepen van de snelheid.

Langzamere sluitertijd is juist mooier, meedraaien met de motor, deze is dan scherp terwijl de achtergrond bewogen is, krijg je juist een gevoel van snelheid, anders is het net of je stilstaat.
Vind trouwens alle foto's die in dit topic staan niet scherp hoor, of zeur ik nu?
Wil zelf ook best foto's maken hoor, maar heb alleen geen toplens op mijn EOS, geef te veel geld uit aan m'n fiets!

 
Terug
Bovenaan Onderaan